خرید اینترنتی اسباب بازی و عروسک از فروشگاه سیبن

منبع: فوت و فن

158

1400/7/22

13:38


خرید اینترنتی اسباب بازی و عروسک از فروشگاه سیبن

یکی از بهترین وسیله ها برای آموزش مهارت ‌های مختلف به کودکان اسباب بازی ها  هستند. با استفاده از اسباب بازی می‌توانید کودک خود را در موقعیت‌های مختلف قرار داده و مهارت‌های برقراری ارتباط با دیگران تصمیم‌گیری، و کار با وسایل مختلف را به او آموزش دهید. هنگام خرید اسباب بازی های مختلف اول از همه باید به ایمنی آن توجه کنید. همینطور در هنگام خرید اسباب بازی به تناسب آنها با سن کودک خود توجه کنید و از مسئول فروشگاه در خرید خود کمک بگیرید. در خرید اینترنتی بررسی و دیدن عکس واقعی اسباب بازی در زمان خرید از فروشگاه‌های اینترنتی عروسک و اسباب بازی مثل سیبن می‌تواند به شما در یک خرید راحت و مطمئن کمک کند.

انواع اسباب بازی

امروزه تنوع در اسباب بازی به گونه ای افزایش پیدا کرده است که انتخاب میان آن‌ها کمی سخت شده است. به همین علت در هنگام خرید باید علاوه بر قیمت اسباب بازی، به ویژگی‌های فرزندتان نیز دقت کنید. باید توجه داشته باشید که وسایلی برای کودک خود تهیه کنید که با سن و جنسیت او تطابق داشته باشند. در واقع خرید اسباب بازی در مناسب با سن کودک به رشد ذهنی او کمک شایانی خواهد کرد.

اسباب بازی دخترانه

اگر در گوگل سرچ کنید و  این کلمه را جستجو کنید، تعدادی عکس از وسایل مختلف به رنگ‌های صورتی یا عروسک ‌های رنگارنگ دخترانه برایتان به نمایش در می آیند.  اسباب بازی دخترانه تنوع مختلفی دارد که با استفاده از آن‌ها دخترتان می تواند خود را برای پذیرفتن نقش‌های مختلف در آینده آماده کند. با خرید وسایل مربوط به شغل‌های مختلف مانند پزشکی یا خیاطی، او را با شغل‌های مختلف آشنا کنید.

اسباب بازی پسرانه

 اسباب بازی پسرانه از تنوع زیادی برخوردار است. اکثر پسربچه ها با داشتن تفنگ های اسباب بازی احساس قدرت می‌کنند. به‌علاوه خرید اسباب بازی هایی که به شکل ابزار هستند می‌تواند پسرها را به انجام شغل کارهای فنی مانند نجاری و مکانیکی علاقه‌مند کند.

خرید اینترنتی راکر

راکر کودک یک اسباب‌ بازی تعادلی کودکانه است که در طرح یک حیوان تولید و طراحی شده است. کودک می‌تواند روی صندلی که حالت گهواره ای دارد بشیند و به راحتی بازی کند. الاکلنگ کودک (راکر کودک) مانند هر اسباب بازی دیگر باعث شادی کودک شده و  رشد فکری و ذهنی کودک شما می‌شود. الاکلنگ کودک وسیله‌ای است که کودک با نشستن روی آن جلو و عقب می‌رود و باعث شادی او می‌شود.انواع راکر کودک در مدل های اسب، فیل و شتر در فروشگاه اینترنتی اسباب بازی سیبن وجود دارد که شما می تواند به آسانی با وارد شدن به سایت سیبن و ثبت سفارش مدل مورد نظر خود، خرید اینترنتی راکر را با خیال راحت و اطمینان تجربه کنید.

ماشین اسباب بازی

یکی از پرطرفدارترین انواع اسباب بازی در بین کودکان و علی الخصوص پسربچه‌ها،ماشین اسباب بازی است. ماشین اسباب بازی بسته به ویژگی‌های آن‌ها متفاوت است. به‌عنوان‌ مثال ماشین اسباب بازی با قابلیت کنترل از راه دور تفاوت زیادی نسبت به ماشین‌های کوکی دارد. با خرید این نوع از ماشین‌ها می‌توانید کودک خود را با انواع ماشین‌های سواری، باری یا ماشین‌های مربوط به شغل‌های مختلف آشنا کنید.

اسباب بازی فکری

یکی از بهترین انواع اسباب بازی‌ها برای کودکان و حتی بزرگتر ها در سنین مختلف اسباب بازی فکری است. با استفاده از این نوع بازی می‌توانید به رشد ذهنی کودک خود کمک کرده و مهارت‌های مختلف ذهنی را به او بیاموزید. این نوع از وسایل بازی بسته به سن فرزند شما در درجه‌های سختی مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند؛ بنابراین اگر می‌خواهید برای فرزندان نوجوان خود یک وسیله مناسب خریداری کنید، می‌توانید اسباب بازی های فکری را در میان اولویت‌های خود قرار دهید.

خرید اینترنتی عروسک

عروسک به قوه تخیل کودکان کمک می‌کند به گونه‌ای که هنگام بازی، کودک آن را فردی زنده تصور کرده و برای آن شخصیت و اعمال متصور می‌شود.با خرید اینترنتی عروسک می توانید به راحتی این نیاز را برطرف کنید.

گاهی از عروسک‌ ها برای نمایش بجای انسان‌ها استفاده می‌شود که به آن‌ها عروسک خیمه‌ شب‌ بازی یا عروسک نمایشی گفته می‌شود.شما می توانیدبا مراجعه به صفحه عروسک ها در سایت سیبن خرید اینترنتی عروسک نمایشی را به راحتی انجام دهید.

استفاده دختربچه ها از عروسک به مراتب بیشتر از پسرهاست و این برگرفته از حس مادرپنداری آنان در آینده است.

انواع عروسک

عروسک‌ها در پرورش خلاقیت کودکان موثر هستند. عروسک کودکان دیگر منحصر به خرس‌های فانتزی یا دختربچه‌ها و پسربچه‌های کوچک و زیبا نمی‌شود. خیلی از عروسک‌ها و اسباب‌ بازی‌ها در توسعه مهارت های ارتباطی و اجتماعی و همچنین مهارت های حرکتی و تفکر شناختی کمک می کند.

بازی با عروسک ها دارای اثر آرامش بخش است و استقلال کودک را تشویق می کند. بازی های عروسکی برای بازی های دسته جمعی که در آن گروهی از کودکان می توانند اسباب بازی ها و لوازم جانبی خود را به اشتراک بگذارند ، موثر در ارتباط کودک است و منجر به دوستی پایدار می شود.

عروسک‌ها از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند. جنس های پارچه‌ای، پولیشی، نمدی و بافتنی همیشه محبوبیت زیادی دارند. با خرید اینترنتی عروسک در فروشگاه سیبن با توجه به اطلاعات و عکس های هر محصول می توانید به راحتی عروسک مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید.

عروسک پولیشی
این نوع عروسک را می‌توان برای کودکانی در سنین کمتر خریداری کرد. زیرا وزن نسبتا سبکی دارند و تکان دادن آن‌ها برای کودک راحت است.

اگر یک کودک نوپا در خانه دارید که به تازگی شروع به صحبت کرده است ، می توانید اسباب بازی های نرم را انتخاب کنید. عروسک های نوزاد ساخته شده از مواد بدون حساسیت که لباس و کلاه های روشن و رنگارنگ پوشیده اند گزینه مناسبی است. مطمئناً این عروسک ها تبدیل به دوست خواب فرزند شما می شوند و در شب کنار آنها احساس راحتی و امنیت ایجاد می کنند.

فروشگاه اینترنتی سیبن به عنوان تولید کننده عروسک پخش عمده عروسک پولیشی را در سراسر کشور با بهترین قیمت و کیفیت ارائه می دهد.همچنین شما می توانید خرید اینترنتی عروسک را به صورت عمده توسط  تماس با پرسنل مجموعه سیبن انجام دهید

خرید اینترنتی عروسک اختاپوس مودی

عروسک اختاپوس مودی یا دو طرفه که نام دیگر آن عروسک قهر و آشتی است با استفاده از آن می توانید با زیرو ورو کردن عروسک مود خودتان را به بقیه نشان دهید بدون اینکه حرفی بزنید،در واقع یک راه ارتباطی برای شما محسوب می شود. از آن دسته عروسک های خلاقانه است که جای عروسک های قدیمی را گرفته است.در واقع شما با داشتن این عروسک دو تا عروسک با دو رنگ مختلف یک جا دارید!

عروسک روسی
عروسک‌های روسی نوعی عروسک پارچه‌ای هستند که داخل آن‌ها با استفاده از پلی استر پر می‌شود. این نوع عروسک ها برای افرادی در سنین نوجوانی یا بالاتر مناسب هستند. در ساخت این نوع عروسک‌ها، از موهای نسبتا طبیعی و پارچه‌های ظریف و فانتزی استفاده می‌شود. شما می‌توانید تصویری از شخص موردنظر را برای سازنده ارسال کنید و یک عروسک روسی شبیه به همان تصویر، به او هدیه کنید. انواع عروسک روسی در طرح ها و رنگ های مختلف در فروشگاه سیبن موجود می باشد .شما با مراجعه به دسته مخصوص عروس روسی می توانید خرید اینترنتی عروسک روسی را انجام دهید.

عروسک شخصیتی
این نوع از عروسک‌ها بر اساس شخصیت‌های کارتنی ساخته شده‌اند که برای کودکان آشنا هستند. انواع شخصیت‌هایی مانند باربی، لاکپشت‌های نینجا یا دیگر قهرمانان در انیمیشن‌های کودکانه طرح اصلی ساخت این عروسک‌ها هستند. خرید عروسک شخصیت برای کودکان منجر به بهبود برقراری ارتباط در کودک شما خواهد شد.

عروسک حیوانات
با استفاده از این نوع عروسک‌ها می‌توانید کودک خود را با صدای حیوانات مختلف، محل زندگی و فایده آن‌ها در زندگی طبیعی آشنا کنید.خرید اینترنتی عروسک حیوانات در سایت سیبن خیلی سریع و راحت بوده و می توانید با اطمینان از این فروشگاه اینترنتی خرید کنید.

انتخاب بهترین عروسک

فراموش نکنید که برای سیسمونی یا هدیه به نوزادان و کودکان خردسال عروسک‌هایی که قطعات سخت و کوچک دارند را انتخاب نکنید. عروسک‌ها در سایزهای مختلفی تولید می‌شوند. یک عروسک بزرگ و فانتزی همان‌قدر جذابیت دارد که یک آویز کوچک با طرح کارتونی و جذاب.
در انتخاب و خرید اینترنتی عروسک برای فرزندان خود هوشمندانه تصمیم بگیرید. کلیشه‌های جنسیتی و کهنه را کنار بگذارید. به فرزندان خود اجازه دهید فرصت‌ها و تجربیات تازه‌ای را زندگی کنند. آن‌ها را اسیر رنگ‌ها و طرح‌های پسرانه و دخترانه نکنید. برخی دختران یک عروسک باربی، بیبی برن ، لاوابلا یا ماشا-میشا می‌خواهند که صورت طبیعی داشته باشد و بتوانند شبیه خودشان لباس به تن آن بپوشانند و برخی دختران یک عروسک خرسی بزرگ یا حتی خیلی بزرگ می‌خواهند که گوشه اتاقشان بنشانند و در کنارش بازی کنند.

عروسک خرس یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه دنیا

اگر احساس کردید که اسباب بازی‌هایی که معرفی شد، مورد علاقه دخترتان نیست، با یک خرس تدی می‌توانید دل او را به دست آورید! خرس تدی یکی از بهترین اسباب بازی های دخترانه دنیا به حساب می‌آید و از موادی مانند پولیش، ویسکوز، پنبه، مخمل نرم و پارچه موهر ساخته می‌شود. ظاهر زیبا و دلربای این عروسک، هر کودک و حتی بزرگسالی را به آن علاقه‌مند می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو