بازگشت بازی ورق Solitaire به ویندوز

منبع: فوت و فن

104

1400/7/22

13:43


بازگشت بازی ورق Solitaire به ویندوز

شرکت مایکروسافت هر کاری از دستش برمی‌آید انجام می‌دهد تا شما را متقاعد کند ویندوز فعلی خود را به نسخه ۱۰ ارتقاء دهید. طبق جدیدترین خبری که این شرکت اعلام کرده، قرار است بازی ورق کلاسیک Solitaire به ویندوز ۱۰ بازگردد.

بازی Solitaire تقریباً در تمام نسخه‌های ویندوز از ویندوز ۳٫۰ به بعد و از سال ۱۹۹۰ تا زمان عرضه ویندوز ۸ وجود داشت. این بازی از ویندوز ۸ حذف شد. اگرچه هنوز می‌توانید نسخه مدرن این بازی را از Windows Store برای ویندوز ۸ دانلود کنید؛ اما شرکت مایکروسافت تصمیم گرفته این بازی به عنوان یک بازی پیش‌فرض بر روی ویندوز ۱۰ وجود داشته باشد.
بازگشت Solitaire در ابتدا توسط یک توسعه‌دهنده در توییتر کشف شد. وی متوجه شد این بازی ورق در پیش‌نمایش فنی ویندوز ۱۰ وجود دارد.

همچنین شرکت مایکروسافت، منوی استارت را نیز به ویندوز ۱۰ باز می‌گرداند. بدین طریق شما می‌توانید از طریق رفتن به مسیر Start > Programs > Accessories > Games، به بازی Solitaire برسید.

ویندوز ۱۰ در حال حاضر تنها به عنوان یک شکل پیش‌نمایش ارائه شده؛ اما شرکت مایکروسافت اظهار داشته به زودی شکل رسمی ویندوز ۱۰ را تابستان امسال برای مشتری‌ها عرضه خواهد کرد. کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ می‌توانند ویندوز خود را به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند. ویندوز ۱۰ در ۱۹۰ کشور و به ۱۱۱ زبان ارائه خواهد شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو