نگاهی کوتاه به تمامی بازی‌های معرفی شده در E3 2018  (قسمت اول)

نگاهی کوتاه به تمامی بازی‌های معرفی شده در E3 2018 (قسمت اول)


منبع: فوت و فن

147

1400/7/22

13:43


نگاهی کوتاه به تمامی بازی‌های معرفی شده در E3 2018  (قسمت اول)

بالاخره مراسم بزرگ E3 سال ۲۰۱۸ نیز برگزار شد و بازی‌سازان و ناشران این صنعت رو به رشد جهان اقدام به برملا کردن سری‌ترین و مهم‌ترین رازهای خود کردند تا بتوانند نظرات کاربران را به سمت خود جلب کرده و تاحدودی جو بازار را آماده برای معرفی و عرضه عنوان خود کنند. در این میان عناوین متنوعی به نمایش درمی‌آیند، برخی را قبلا مشاهده کرده‌ایم و از حضور آنان اطلاع داریم و برخی نیز به تازگی و برای اولین بار به نمایش درمی‌آیند تا کاربران و طرفداران خود را سورپرایز کنند.

در این مقاله تلاش می‌کنیم تا تمام عناوین معرفی شده در کنفرانس‌های E3 2018 را بررسی کرده و توضیحات مختصری در خصوص آنان به همراه تمام اطلاعاتی که از آنان موجود است در اختیارتان قرار دهیم. اگر فرصت مشاهده این مراسم بزرگ را از دست داده‌اید یا به دنبال مقاله‌ای جهت بررسی مجدد بازی‌های معرفی شده هستید، با ما همراه باشید.

 

Assassin’s Creed Odyssey

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: ۵ اکتبر ۲۰۱۸

البته پیش از آنکه Assassin’s Creed Odyssey در مراسم E3 معرفی شود، خبر حضور و در دست ساخت بودن آن توسط یک خرده فروش لو رفته بود و از این حیث کاربران با یک سورپرایز در مراسم E3 روبه‌رو نبودند. Assassin’s Creed Odyssey قرار است روایتگر داستانی در یونان قدیم باشد و به شما این اجازه را می‌دهد تا جنسیت شخصیت خود را انتخاب کرده و سپس به عنوان یک جنگجوی اسپارتان وارد مبارزه شوید. یکی از خصوصیات جالب Assassin’s Creed Odyssey قابلیت انتخاب دیالوگ آن است که نشان می‌دهد این سری روز به روز بیشتر به سبک نقش آفرینی کشیده می‌شود و از عنوان ویچر تقلید می‌کند.

 

The Awesome Adventures of Captain Spirit

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: ۲۶ ژوئن ۲۰۱۸

جدیدترین بازی معرفی شده توسط Dontnod Entertainment که سابقه ساخت عنوان موفق و تحسین شده Life Is Strange را در کارنامه خود دارد The Awesome Adventures of Captain Spirit است. این بار شما در دنیایی مشابه بازی Life is Strange کنترل پسر بچه‌ای را به دست میگیرید که بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین قدرت او، قوه تخیلش است. او تصور می‌کند یک ابر قهرمان است و در مسیر خود به دنبال آدم‌های بد میگردد تا به حسابشان برسد. برخی از اتفاقات و شخصیت‌های The Awesome Adventures of Captain Spirit مستقیما با قسمت دوم بازی Life is Strange در تماس است.

 

Babylon’s Fall

 

  • پلتفورم: PS4, PC
  • تاریخ عرضه: نامشخص در ۲۰۱۹

آخرین ساخته Famed Studio که در کنفرانس E3 امسال معرفی شد Babylon’s Fall نام دارد. براساس ویدیو معرفی، بنظر می‌رسد با یک عنوان فانتزی – اکشن روبه‌رو هستیم و شما در نقش یک شوالیه که قدرت‌های جادویی خاصی دارد وارد نبرد با آدم بد‌های داستان می‌شوید.

 

Battletoads

 

  • پلتفورم: Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: نامشخص در ۲۰۱۹

در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه قسمت دیگری از سری بازی‌های Battletoads خواهیم بود، البته تا کنون هیچ گیم‌پلیی از بازی نشان داده نشده است اما طبق اطلاعات منتشر شده سه بازیکن بصورت همزمان در فضای دو بعدی بازی مشغول می‌شوند. بنظر می‌رسد با طراحی متفاوتی نیز برای بازی روبه‌رو خواهیم بود. بهرحال برای اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر نیاز است تا نمایش ویدیوهای بیشتر صبر کنیم.

 

Control

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: نامشخص

استودیو شناخته شده Remedy که آن را با عناوینی نظیر Alan Wake، Max Payne و Quantom Break می‌شناسیم جدیدترین ساخته خود را در کنفرانس E3 به نمایش گذاشت و نکته جالب در خصوص این بازی مولتی‌پلتفورم بودن آن است، یعنی دیگر عناوین این استودیو در انحصار مایکروسافت نخواهند بود. در نمایش کوتاهی که از این بازی پخش شد شخصیت اصلی بازی را می‌بینیم که قابلیت کنترل اشیاء محیط را دارد و می‌تواند علاوه بر پرواز کردن آنان را به سمت دشمنان خود پرتاب کند. هیچ اطلاعاتی از این بازی تاکنون منتشر نشده است و باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

 

Daemon X Machina

 

  • پلتفورم: –
  • تاریخ عرضه: نامشخص در ۲۰۱۹

Daemon X Machina ساخته مشترک دو استودیو First Studio و Marvelous Entertainment است، به همراه یک تیم شناخته شده از بازیسازان ژاپنی. سبک بازی اکشن است اما تاکنون اطلاعات بیشتری از آن منتشر نشده است.

 

Dead or Alive 6

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: اوایل ۲۰۱۹

Kasumi، Hayate، Helena و بسیاری دیگر از شخصیت‌هایی که چهره‌هایشان برایمان آشناست را در میدان نبرد Dead or Alive 6 مشاهده خواهیم کرد. این قسمت از بازی تلاش می‌کند تا هدف اولیه این سری درجهت رسیدن به ترکیب‌هایی جذاب از کمبوها و حرکات رزمی را بهبود بخشد و همزمان با بهبود جلوه‌های بصری تجربه‌ای متفاوت و چشم نواز را برای طرفداران این سری بازی‌ها به ارمغان بیاورد. بنظر می‌رسد گیم‌پلی بازی با اضافه شدن چند مکانیزم جدید تغییرات مثبتی داشته است و برای افرادی که به تازگی بازی را شروع کرده‌اند مسیر ساده‌تری جهت یادگیری بازی درنظر گرفته شده است.

 

Déraciné

 

  • پلتفورم: PS VR
  • تاریخ عرضه: نامشخص

Déraciné عنوانی مختص عینک واقعیت مجازی سونی یعنی PS VR است که توسط سازنده سری بازی‌های Dark Souls یعنی From Software در حال ساخت است. داستان بازی از این قرار است که یک روح در مدرسه‌ای احضار می‌شود و حال وظیفه شما این است تا با آن ارتباط برقرار کرده و حضور او در مدرسه را برای دیگران اثبات کنید.

 

Devil May Cry 5

 

  • پلتفورم: Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: بهار ۲۰۱۹

سرانجام پس از سال‌ها انتظار شاهد عرضه قسمت جدیدی از سری بازی‌های محبوب Devil May Cry خواهیم بود و نکته مهم این است که با یک اسپین آف روبه‌رو نیستیم و عملا Devil May Cry 5 ادامه داستان Devil May Cry 4 را روایت می‌کند. ویدیو معرفی بازی تمرکز ویژه‌ای بر نمایش شخصیت تازه اضافه شده در قسمت چهارم بازی یعنی Nero داشت که توسط شخصیت زنی ناشناخته همراهی می‌شد. اما در ثانیه‌های پایانی بازی بود که حضور شخصیت مشهور این سری بازی یعنی دانته تایید شد و چهره او پس از سال‌ها با تغییرات فراوان به نمایش درآمد.

 

Doom Eternal

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: نامشخص

Doom Eternal نام جدیدترین قسمت از سری بازی‌های قدیمی و محبوب DOOM است و پس از آخرین نسخه منتشر شده در سال ۲۰۱۶ باز هم شاهد انتشار قسمت جدیدی از این بازی خواهیم بود. بازی از تمام خصوصیات و ویژگی‌های قسمت‌های پیشین بهره می‌برد و تلاش می‌کند تا آنان را ارتقاء دهد. بازی برروی سیاره زمین رخ می‌دهد و بنظر می‌رسد شرایط برای بقا در آن نسبت به تمام بازی‌های گذشته سخت‌تر شده است.

 

Dying Light 2

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: نامشخص

در ادامه قسمت اول، باز هم شاهد یک بازی سروایول شوتر هستیم که به بازیکنان این فضا را می‌دهد تا از قابلیت‌های پارکور شخصیت اصلی بازی برای بقای خود و رسیدن به اهداف مختلف استفاده کنند و از دست زامبی‌هایی که در محیط بزرگ بازی حضور دارند فرار کنید. بنظر می‌رسد این بار انتخاب‌ها و فعالیت‌های کاربران تاثیر مستقیمی بر محیط بازی می‌گذارد و آن را دچار تغییرات می‌کند که بزرگ‌ترین تغییر بازی نسبت به قسمت اول محسوب می‌شود.

 

The Elder Scrolls VI

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC
  • تاریخ عرضه: نامشخص

همزمان می‌توان معرفی The Elder Scrolls VI را به عنوان بزرگ‌ترین سورپرایز و همچنین ضعیف‌ترین نمایش کنفرانس E3 2018 معرفی کرد. سرانجام پس از سال‌ها انتظار شاهد عرضه قسمت جدیدی از این بازی مشهور نقش آفرینی خواهیم بود که متاسفانه در نمایش E3 آن هیچ اطلاعات یا حتی تصاویری از بازی نشان داده نشد و تنها استودیو بتسدا این نوید را به طرفداران خود داد تا در آینده منتظر انتشار اولین اطلاعات از The Elder Scrolls VI باشند.

 

The Elder Scrolls Blades

 

  • پلتفورم: iOS, Android, PC
  • تاریخ عرضه: پاییز ۲۰۱۸

به همان اندازه که معرفی The Elder Scrolls VI توفیقی نداشت، معرفی و نمایش The Elder Scrolls Blades جذاب بود و از آن می‌توان به عنوان اولین بازیی یاد کرد که بصورت اول شخص دنبال می‌شود و تنها تمرکز آن برروی سیستم مبارزات خاص این سری است. کاربران می‌توانند علاوه بر کامپیوترهای شخصی این بازی را برروی تلفن‌های هوشمند خود نیز تجربه کنند و به سراغ غارهای مختلف بازی روند و به گشت و گذار در آن‌ها بپردازند. همچنین قابلیت‌هایی نظیر ساخت و توسعه شهر و همچنین نبردهای PvP در بازی وجود دارد.

 

FIFA 19

 

  • پلتفورم: PS4, Xbox One, PC, Switch
  • تاریخ عرضه: ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸

دیگر می‌توان FIFA را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوینی که طی هر سال منتظر می‌شوند دانست. امسال سال فوتبال است و بسیاری از مردم در سرتاسر جهان مشغول تماشای مسابقات جام جهانی خواهند بود. فیفا نیز امسال با دست پر به سراغ طرفداران خود می‌رود پس از سال‌ها توانسته است لیسانس استفاده از UEFA Champions League را از رقیب دیرینه خود یعنی PES بقاپد و ارائه کند. به این ترتیب، عنوان فیفا دارای حق استفاده از تمامی مسابقات و برندهای رسمی و مشهور دنیای فوتبال خواهد بود که برای طرفداران این سری بازی خبری خوشحال کننده محسوب می‌شود.

 

Fire Emblem: Three Houses

 

  • پلتفورم: Nintendo
  • تاریخ عرضه: بهار ۲۰۱۹

Fire Emblem: Three Houses جدیدترین قسمت از این سری بازی‌های نینتندو است که بسیاری از مکانیزم‌های اصلی و قدیمی بازی را باز هم به این سری برمیگرداند، البته تغییرات زیادی نیز در آن اعمال شده است. صفحه بازی پر از ارتش‌های گوناگون است و شما مستقیما به آنان فرمان می‌دهید. بنظر می‌رسد شما این اجازه را دارید تا آزادانه در دنیای سه بعدی بازی گشت و گذار کنید و میدان‌های نبرد بازی را از نزدیک مشاهده کنید.

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو