چگونه شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران را انتخاب کنیم؟

چگونه شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران را انتخاب کنیم؟


منبع: روزیاتو

126

1400/7/22

13:47


چگونه شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران را انتخاب کنیم؟

چگونه شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر در ایران را انتخاب کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کلیشه ای می شود اما واقعیت این است که بعد از پاندمی کرونا، میزان تقاضا برای دیجیتال مارکتینگ و بطور کلی حضور در فضای آنلاین به شدت افزایش یافته است. در این میان آژانس های ارائه دهنده خدمات دیجیتاارکتینگ هم کم نیستند و به همین خاطر انتخاب بهترین شرکت از میان آنها ممکن است کمی گیج کننده به نظر بیاید.

با روزیاتو همراه باشید تا در این مقاله شما را با نحوه انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ و یکی از برترین های این صنعت آشنا کنیم.

اگر این مقاله را می خوانید، احتمالا شما تصمیم گرفته اید که کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و یا مدتی است که کسب و کار آنلاین شما در حال رشد بوده است، اما آنقدر که می خواستید رشد قابل توجهی نکرده اید. برای رفع این مشکل نیاز به آژانس بازاریابی آنلاینی دارید تا صفر تا صد خدمات را بر عهده بگیرد و شما را در جریان نتایج بگذارد. در ابتدا بیایید بررسی کنیم که آیا شما نیاز به یک شرکت مجزا برای انجام خدمات دیجیتال مارکتینگ دارید یا خودتان از پس کار ها بر می آیید؟

چرا نیاز به آژانس دیجیتال مارکتینگ وجود دارد؟

 

  • دانش و میزان توجه به فرایند بازاریابی آنلاین

طبق بررسی های انجام شده توسط وبسایت fundera بیش از ۵۵ درصد صاحبان مشاغل کوچک که دیجیتال مارکتینگ خود را شخصا انجام می دهند، کمتر از ۲ ساعت در هفته زمان می توانند برای آن اختصاص دهند. به علاوه دانش تخصصی مانند سئو داخلی، لینک سازی، بررسی و رفع ارور های گوگل سرچ کنسول، تحلیل آنالیتیکس، ویرایش بخش های مختلف وبسایت، مشکلات داخلی سایت، عکاسی از محصولات و … در یک فرد تجمیع نمی شود. بنابراین سپردن خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرکتی معتبر سبب می شود تا افراد متخصص، زمان بسیار بیشتری روی پروژه شما بگذارند.

  • تحقیفات بازار و آمار های دقیق

بسیاری از صاحبان کسب و کار ها زمان کافی برای اختصاص دادن به فعالیت های تحقیق بازار و ابزار های مربوط به دیجیتال مارکتینگ را ندارند. از طرفی آژانس های دیجیتال مارکتینگ برتر به دلیل داشتن مراکز داده معتبر، مسیر فعالیت های بازاریابی آنلاین را هموار تر می سازند.

  • صرفه جویی در هزینه ها

یکی دیگر از مواردی که باید در نظر بگیریم مبلغ پرداختی ماهیانه به آژانس دیجیتال مارکتینگ است. این مبلغ معمولا برابر با استخدام یک متخصص در شرکت می باشد با این تفاوت که بجای یک نفر، تیم کامل دیجیتال مارکتینگ روی وبسایت شما کار می کنند.

چگونه بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را انتخاب کنیم؟

اکنون که چرایی برون سپاری خدمات بازاریابی آنلاین خود را می دانیم، زمان آن فرا رسیده که به معیار های اساسی برای انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ بپردازیم. چند ویژگی که در انتخاب باید به آن توجه کنیم عبارتند از:

  • تجربه و خبرگی تیم آژانس

با مشاهده نمونه کارها، خدمات و اعضای تیم شرکت مورد نظر، به طور معمول می توانید از سطح تجربه و مطمئن بودن شرکت مطلع شوید.

  • میزان رضایت مشتری

قطعا میزان رضایت مشتریان در مورد خدمات یک شرکت اصلی ترین سرمایه آن است. می توانید از طریق نمونه کار ها با مشتریان تماس بگیرید، نظرات گوگل مپ کسب و کار را بخوانید، به بخش نظرات مراجعه کنید و همه جانبه رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید.

  • گستره خدمات

به کدام یک از خدمت های دیجیتال مارکتینگ نیاز دارید؟ نیاز به افزایش ورودی از طریق گوگل و افزایش فروش دارید یا هنوز سایتی با طراحی خوب برای شرکت خود دست و پا نکرده اید؟ نیاز به دگرگونی در تصاویر سایت را احساس می کنید یا در سوشال مدیا نیازمند حضور فعالانه هستید؟ بهتر است به شرکتی اتکا کنید که تمامی این خدمات را به نحوه احسن انجام دهد:

  • سئو و بهینه سازی سایت
  • طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی
  • تبلیغات کلیکی
  • عکاسی محصول
  • مدیریت شبکه های اجتماعی و دیزاین
  • خدمات تولید محتوا
  • برندینگ و طراحی گرافیکی

 

  • به روز بودن

برگ برنده در هر کسب و کاری به روز بودن نسبت به رقباست. در مورد آژانس دیجیتال مارکتینگ هم به روز بودن یکی از اصلی ترین معیار های انتخاب است. شرکت دیجیتال مارکتینگ باید در جریان تغییر در الگوریتم های گوگل، به روز رسانی های مهم و استاندارد های سالانه وب باشد. بررسی وبسایت و مقالات خود شرکت هم میتواند در شناخت بهتر، بسیار کمک کننده باشد.

  • همراستایی ارزش های سازمانی

فرهنگ سازمانی در این آژانس دیجیتال مارکتینگ چگونه است؟ میزان حرفه ای بودن شرکت به چه میزان است؟ چه چیزی در کسب و کار شما پر اهمیت ترین است؟

پرسشگری در مورد فرهنگ سازمانی و ارزش ها در همکاری بلند مدت شما تاثیر گذار است.

  • خطوط قرمز!

برخی از خطوط قرمز که توصیه می شود در صورت مشاهده به سمت قرارداد با آن شرکت نروید شامل موارد زیر می شود:

  • تکنیک های کلاه سیاه سئو برای نتیجه گرفتن سریع تر (بعد ها با جریمه سنگین گوگل ممکن است مواجه شوید.)
  • قیمت بسیار پایین تر سرویس ها نسبت به سایر آژآنس های معمول
  • دادن وعده های بزرگ و تضمین
  • رویکرد خود محورانه بدون مشورت با شما
  • برقراری ارتباط ضعیف و دیر پاسخ دادن به تیکت ها

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

با توجه به مواردی که در انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ گفتیم، آژانس بازاریابی دیجیتال ایران وب لایف یکی از برترین ها در این حوزه است. مدیریت مجموعه جناب امین رزاق خواه با علم به موارد مربوط به کسب و کار الکترونیکی، ایران وب لایف را طی ۷ سال فعالیت، به یکی از برترین شرکت های فعال در این حوزه تبدیل کرده است.

معیار هایی که برای انتخاب بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ذکر کردیم فراموش نکرده اید؟ بیایید با هم مرور کنیم.

  • تجربه و خبرگی تیم

ایران وب لایف متشکل از تیم فنی است که چند سال پیش برای اولین بار در ایران مجری وبسایت های داینامیک بوده و طراحی سایت هایی چون وبسایت رسمی پاکسان، مژیتو، اکسیر کادوس، سامانه کارت هدیه بانک پاسارگاد، قفل هوشمند تنسر، مدحت وود و … را بر عهده داشته است. اگر به دنبال شرکت طراحی سایت در تهران می گردید، ما انتخاب ایران وب لایف را به شما پیشنهاد می کنیم.

به علاوه همین تعدد نمونه کار های موفق در سایر بخش ها همچون سئو و دیجیتال مارکتینگ نیز نشان دهنده قدرت این مجموعه است.

  • میزان رضایت مشتری

در این باره بهتر است خود به تحقیق بپردازید و اسم ایران وب لایف را همواره میان بهترین ها بیابید.

  • گستره خدمات

ایران وب لایف برای تحقق آرمان خود که تبدیل شدن به آژانس ۳۶۰ درجه دیجیتال مارکتینگ است، خدمات بسیار گسترده ای ارائه می کند. این مجموعه به جز سئو، طراحی سایت و مدیریت شبکه های اجتماعی، خدمات عکاسی، تبلیغات اینترنتی، طراحی اپ موبایل، طراحی لوگو و … را نیز انجام می دهد تا این خدمات با بالاترین بازدهی و هماهنگی صورت پذیرد.

  • نمونه کار های متعدد

نمونه کار هایی که در حوزه های سئو، عکاسی، طراحی سایت و … میتوان برای ایران وب لایف شمرد بسیار فراوان است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه به نشانی iranweblife.com تمامی نمونه کار ها، نظرات مشتریان و سایر موارد را مطالعه نمایید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو