ازاین‌رو مسئله خرید فالوور واقعی مطرح می‌شود. راهکاری که در بسیاری از شرایط هم به درد شما می‌خورد. هم از طرفی موجب کلاه برداری بسیاری از افراد و فروشندگان در فضای اینترنت می‌شود.

 کافی است که شما عبارت ارزان‌ترین پنل خدمات اینستاگرام، خرید فالوور واقعی و ... را در موتورهای جستجو وارد کنید. با گستره‌ای از وب‌سایت‌ها و مراجع کوچک و بزرگ مواجه می‌شوید که باقیمت‌های مختلف و گاهاً ارزان‌تر از حد انتظار این خدمات را به شما ارائه می‌کنند.

اما در نهایت کدام گزینه می‌تواند مناسب باشد؟ چرا فالوور در اینستاگرام مهم است؟ آیا صرفاً داشتن فالوور می‌تواند اصلی بر تضمین فروش شما و یا دیده‌شدن کالا و خدماتی باشد که در دسترس عموم قرار می‌دهید و از این طریق به کسب درآمد می‌پردازید.

چرا فالوور اینستاگرام مهم است؟

مسئله این است که اینستاگرام در تمامی کشورهای دنیا در دسترس است. امروزه بیش از نیمی از ایرانیان در این شبکه اجتماعی عضو هستند، فارغ از این که تعداد حساب‌های کاربری ایرانی بیش از چیزی است که فکرش را می‌کنید. اما خوب ممکن است کسی صاحب چندین نام کاربری باشد و یا این که بسیاری از آن‌ها خاصیت اسپم داشته باشند. در واقع امروزه بسیاری از مردم دنیا علاوه بر یک صفحه شخصی روی اینستاگرام حساب‌های تجارتی یا پروفایل بیزینس نیز خواهند داشت.

در نتیجه این مسئله موجب کسب درآمد می‌شود. تصور کنید که شما صاحب یک فروشگاه کیف و کفش هستید؟ قطعاً در حالت فیزیکی فروش شما محدود به یک شهر و استان خواهد بود. در نهایت مگر در طول روز شما چه حجم فروشی خواهید داشت؟ پس اولین کار این است که به فکر ایجاد یک صفحه اینستاگرامی می‌شوید. فارغ از این که صفحه اینستاگرام تجاری باید چه ویژگی داشته باشد. بعدازاین فیلتر، به مسئله افزایش فالوور می‌رسیم.

بالابردن فالوور ایرانی پیج

خوب قطعاً وقتی در مورد صفحه‌های ایرانی، کسب‌وکارهای داخلی صحبت می‌کنیم. باید تعداد زیادی فالوور ایرانی برای رشد فروش داشته باشیم. اما چگونه امکان به‌دست‌آوردن رقم مناسبی از فالوور وجود دارد. در این شرایط بازهم دوراه کلی به ذهنمان می‌رسد که خود به شاخه‌های مختلف تقسیم می‌شوند. اولین مسئله خرید فالوور واقعی و انجام تبلیغاتی می‌باشد. در حالت دیگر شما باید به فکر رشد ارگانیک صفحه خود باشید. یعنی مطالبی را تولید کنید و در نهایت منتظر باشید که عده‌ای صفحه شما را پیدا کرده و یا این که صفحه شما وارد اکسپلور شود.

واقعیتش را بخواهید احتمالاً دستیابی به فالوور از طریق این روش بسیار کم است. در اصل نیاز خواهد بود که بازهم هزینه‌ای پرداخت کنید. در این وضعیت استفاده از تبلیغات میدانی و روش‌های جذب اینفلوئنسری و ساخت کمپین توسط بسیاری از سیستم‌های تبلیغاتی به شما پیشنهاد می‌شود. یعنی از افراد تأثیرگذار، مشهور و شناخته شده در بین مردم با فالوورهای بالا می‌خواهید که تبلیغات شما را روی صفحه‌شان به‌صورت استوری و یا پست قرار دهند. در این وضعیت شاید شانس اندکی داشته باشید.

به این دلیل می‌گوییم اندک که در درجه اول شما باید به فکر رشد تعداد فالوورهای پیج تا حد مطلوب باشید.

پنل فالوور چیست و چه تأثیری روی رشد فروش دارد؟

پنل فالوور

راهکاری که سبب ایجاد یک بستر مناسب برای فعالیت شما روی صفحه‌های اینستاگرامی با فالوور مناسب و پس از آن استفاده از تبلیغات خواهد شد، پنل فالوور می‌باشد. در نتیجه بهتر است که ابتدا یک صفحه اینستاگرامی تجاری ایجاد کنید. قابلیت بیزینس آن را فعال کنید.

سپس به دنبال انتخاب یک پنل نمایندگی خرید فالوور باشید. اما مزایای استفاده از پنل‌های مخصوص فالوور نسبت به خرید از فروشگاه‌های ایرانی چیست؟ در بسیاری از شرایط خبری از فالوورهای ایرانی نیست. یا بهتر است بگوییم که تعداد تمامی فالوورهای شما اسپم خواهد بود.

برای آزمایش این مسئله همین‌الان در اینترنت این عبارت را جستجو کنید: "خرید فالوور اینستاگرام". با تعداد زیادی وب‌سایت روبرو می‌شوید. بسیاری از آن هزینه پایینی برای فالوور و خرید مواردی چون لایک، ویو و ... به شما می‌دهند. اما موضوع این است که فالوورهایی که به صفحه شما تزریق می‌شود تماماً پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف می‌شود. تازه اگر هم چنین اتفاقی نیفتد. آن‌ها هیچ کاربردی برای شما نخواهد داشت.

پست‌های شما را لایک نمی‌کنند، کامنت نمی‌گذارند، استوری‌های شما هیچ ویویی نخواهد داشت و بدتر از آن خبری از خریدار نیست. راهکار پیشنهادی ما استفاده از پنل خدمات اینستاگرام می‌باشد. به بهره‌مند شدن از قابلیت‌های حرفه‌ای ارزان‌ترین پنل خدمات اینستاگرام به شما این اجازه داده می‌شود که خیلی راحت در هر زمانی که می‌خواهید با استفاده از تلفن همراه هوشمند و یا رایانه شخصی به آن دسترسی داشته و تعداد موردنیاز فالوور ایرانی صددرصد واقعی را وارد صفحه خود کنید.ب

چه کسانی می‌توانند از پنل فالوور اینستاگرام استفاده کنند؟

برای صاحبان کسب‌وکار، کسانی که می‌خواهند از صفحه اینستاگرامی خود به درآمد برسند و تمامی علاقه‌مندان به کسب درآمد از طریق فروش فالوور، لایک و... می‌توانند پنل فالوور را تهیه کنند. احتمالاً می‌گویید که چه تفاوتی بین این پنل و پنل‌های دیگر خرید فالوور وجود دارد؟ اصلاً چرا باید پنل تهیه کنیم. مسئله این است که شما با تهیه پنل فالوور این امکان را دارید که از این طریق کسب درآمد کنید. از یک‌سوی دیگر مطمئن هستید وقتی تعداد فالوور را به صفحه خود منتقل می‌کنید، ایرانی هستند و یا این که ماهیت فعالی خواهند داشت.

در نهایت بازهم به این سؤال می‌رسیم که خرید فالوور واقعی چه تأثیری روی کسب‌وکارها خواهد داشت؟ در بعد اول، این که وقتی شخصی به‌عنوان یک مشتری جدید وارد صفحه اینستاگرام شما می‌شود. احتمالاً وقتی تعداد فالوورهای شما پایین باشد خیلی سخت اعتماد خواهد کرد. از طرقی وقتی تعداد فالوور ایرانی شما به‌صورت واقعی بالا باشد پس از مدتی وارد اکسپلور می‌شوید که یکی از اصلی‌ترین روش‌های رشد در فضای رقابتی کسب‌وکارها می‌باشد. یعنی روزانه میلیون‌ها ایرانی که حتی صفحه شما را دنبال نکرده‌اند نیز وارد پیجتان می‌شوند و پست‌های شما برای آن‌ها جالب خواهد بود.

بهترین روش‌های افزایش فالوور 100% واقعی

سایت‌ها و پیج‌های زیادی هستند که به شما خدمات و پلن‌هایی در زمینه افزایش فالوور را می‌دهند. اما بسیاری از آن‌ها صرفاً رقم را بالا می‌برند. یعنی شما هیچ واکنشی از فالوورهای خود دریافت نمی‌کنید و حتی ممکن است پس از مدتی مطابق قوانین و سخت‌گیری‌های اینستاگرام به دلیل استفاده از فالوورهای فیک پیجتان بسته شود، غیرفعال شود و یا این که ریزش شدید فالوور مواجه شوید.

می‌توانیم بگوییم که بیشتر پیج‌های ایرانی نیز دارای فالوورهای فیک هستند. اما خرید فالوور واقعی موضوع دیگری است. این تکنیک به شما کمک می‌کند که نظارت دقیقی روی تعداد، نحوه تزریق و همین‌طور مدت‌زمان تزریق داشته باشید. از طرفی بهتر است که هیچ‌گاه این کار را یک‌باره انجام ندهید که نتیجه خوبی نخواهد داشت. از طریق در صورت اضافه‌شدن تعداد زیادی فالوور به‌صورت یک‌باره ممکن است امکان دنبال‌کردن صفحه شما برای مدتی توسط سیستم مدیریت اینستاگرام غیرفعال شود.

البته پنل‌ها بسته به نیاز شما امکان اضافه‌کردن، ایمپرشن، لایک، ویو و حتی رای و بازدید استوری‌ها و آی‌جی‌تی‌وی ها را نیز دارند. این بستگی به شما خواهد داشت که ترجیح می‌دهید از کدام امکان استفاده نمایید.

انتخاب بهترین پنل فالوور

در موضوع انتخاب صرفاً به ارزان‌ترین پنل خدمات اینستاگرام توجه نکنید. متأسفانه سرویس‌های زیادی هستند که پس از خرید هیچ تضمین و گارانتی و یا حتی خدمات پس از فروشی به شما ارائه نمی‌دهند. بسیاری از سرویس‌ها و پنل‌های فالوور پس از مدتی از بین می‌روند. از یک‌سوی دیگر وقتی سرور آن‌ها دچار ایراد می‌شود هیچ شخصی پاسخگو نیست. 

بهتر است که چنین خدماتی را با تضمین بهترین کیفیت، مناسب‌ترین قیمت و از یک مرکز معتبر تهیه کنید. بخصوص این که در بهترین شرایط بسیاری از پنل‌ها پس از مدتی با مشکل ریزش فالوور مواجه می‌شوند و این مسئله قطعاً یک درد مشترک در میان کسانی است که نمی‌توانند فالوور خود را بالا ببرند و برای این کار هزینه‌های گزاف زیادی را نیز صرف کرده‌اند.

در صورتی که شما به‌خوبی پیج خود را از نظر محتوا مدیریت کنید. پس از مدتی با رشد فروش بسیار عالی روبرو می‌شوید. به این مسئله فکر کنید که در طول روز 50 فرد صفحه شما را بازدید کنند. در این مرحله احتمال این که 25 نفر آن‌ها قصد خرید و یا انتخاب خدمات و کالایی در آینده داشته باشند وجود دارد. 

در نهایت حتی اگر در طول روز و در بدبینانه‌ترین حالت ممکن 5 نفر از این 25 نفر از شما خرید انجام دهند. درآمدتان کم‌کم با رشد صعودی مواجه شده و می‌توانید به‌صورت هدفمند پیش بروید. برای کسب‌وکارها و تجارت‌های نوپا این می‌تواند بهترین راهکار باشد. اگر یک کسب‌وکار کوچک خانگی دارید، به دنبال یک راه حتمی، ساده و اصولی برای افزایش رقم فالوور هستید قطعاً نتیجه عالی را می‌گیرید. پنل فالوور دقیقاً همان چیزی است که توسط افراد مشهور و حتی سلبریتی‌ها نیز بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد.