ادل شایعه رژیم گرفتنش را رد کرد: فقط ورزش کردم!

منبع: روزیاتو

94

1400/7/23

16:10


ادل شایعه رژیم گرفتنش را رد کرد: فقط ورزش کردم!

ادل شایعه رژیم گرفتنش را رد کرد: فقط ورزش کردم!

ادل برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ که کاهش وزنش سوژه ی رسانه ها شد، به صحبت درباره ی ظاهر جدیدش پرداخته است.

این خواننده ی برجسته ی ۳۳ ساله در مصاحبه ی جدید خود با نشریه ی بریتیش ووگ فاش کرد در عرض دو سال ۴۵ کیلوگرم وزن کم کرد.

او در اینباره گفت: «به خاطر اضطرابی بود که داشتم. ورزش حالم را بهتر می کرد. هیچوقت برای لاغر کردن ورزش نکردم. همیشه برای این بود که آدم قوی ای شوم و هر روز یک فرصتی برای دوری از موبایل به خودم بدهم.»

او در ادامه گفت: «کاملاً به ورزش اعتیاد پیدا کرده بودم. دو یا سه نوبت در روز ورزش می کردم. ولی لازم بود به چیزی اعتیاد پیدا کنم تا به ذهنم سر و سامان بدهم. به جای ورزش می توانست بافتنی بافتن باشد اما طور دیگری شد.»

ادل گفت صبح ها وزنه می زند و شب ها ورزش های هوازی انجام می دهد. او همچنین بیشتر اوقات عصرها به پیاده روی یا جلسات بوکس می رود.

او در ادامه گفت: «موقعی که ورزش می کردم در واقع وقتم آزاد بود و درگیر کار نبودم. با چند مربی هم انجامش دادم. این کار برای خیلی از مردم مقدور نیست.»

این خواننده ی مشهور همچنین به شایعات درباره ی استفاده ی او از رژیم سیرت فود پایان داد، یک نوع رژیم غذایی کم کالری که تمرکز آن بر فعال کردن پروتئینی به نام سیرتوئین در بدن، از طریق مصرف مواد غذایی ای همچون بلوبری، توت فرنگی، شراب قرمز و شکلات تلخ است.

او در اینباره گفت: «من هیچ رژیمی نگرفته بودم. روزه ی منقطع هم نگرفتم. هیچ رژیمی نداشتم. اگر بیشتر از قبل غذا می خورم به خاطر این است که خیلی ورزش می کنم.»

ادل همچنین عصبانیت خود را از کسانی که کاهش وزنش را نوعی «انتقام گیری» پس از جدایی از همسر سابقش می دانند، ابراز کرد.

او در اینباره گفت: «مسخره است. فکر می کنم این مردم هستند که دوست دارند زن های مطلقه را غیر قابل کنترل نشان دهند. با خودشان فکر می کنند حتماً خیلی عصبانی هستی و تصمیم گرفته ای تبدیل به یک روسپی شوی چون یک زن بدون شوهر هیچ ارزشی ندارد.»

طلاق ادل از سیمون کانکی، مؤسس خیریه ی Drop4Drop، پیش تر در سال جاری میلادی نهایی شد. این زوج یک پسر ۸ ساله به نام آنجلو دارند و رابطه ی دوستانه ی خود را حفظ کرده اند.

گرچه تغییر ظاهر ادل سال گذشته در توییتر توفان به پا کرد و به یکی از پرجستجوترین مطالب در گوگل بدل شد، اما به نظر این خواننده ی انگلیسی چیز جالبی درمورد آن وجود ندارد.

او همچنین گفت: «مردم برای این شوکه شدند که من از مسیری که طی کردم چیزی بروز ندادم. آن ها عادت دارند که ببینند آدم ها همه چیز را در اینستاگرام نشان دهند و بیشتر کسانی که در جایگاه من هستند قرارداد بزرگی با یک برند رژیم می بندند. ولی برای من اصلاً چیز مهمی نبود چون داشتم این کار را برای خودم انجام می دادم نه کس دیگری.»

ادل در ادامه گفت: «دوازده سال است که مردم دارند درباره ی بدن من حرف می زنند. آن ها قبل از اینکه وزن کم کنم هم درباره اش حرف می زدند. اما هرچه که بوده برایم مهم نیست. برای داشتن نگاه مثبت به بدن خود لازم نیست اضافه وزن داشته باشید، می توانید به هر فرم یا اندازه ای باشید.»

 

بیشتر بخوانید:

در چهار سال دوری از دنیای موسیقی بر اَدل چه گذشته است؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو