مردم، قاتل فراریِ کودکان در کنیا را کشتند

منبع: برترین ها

83

1400/7/23

19:00


پلیس کنیا اعلام کرد که جمعیت خشمگین یک قاتل سریالی را که به قتل چند کودک اعتراف کرده بود، دو روز پس از فرار از زندان، در منطقه ای در غرب کنیا کشتند.

بی‌بی‌سی: پلیس کنیا اعلام کرد که جمعیت خشمگین یک قاتل سریالی را که به قتل چند کودک اعتراف کرده بود، دو روز پس از فرار از زندان، در منطقه ای در غرب کنیا کشتند.

اهالی یک روستا که در جستجوی ماستن وانجالا بودند، او را در خانه‌ای در شهر بونگوما در غرب کنیا یافتند و او را آنقدر زدند تا جان باخت.

مقامات پلیس، عملیات جستجوی وسیعی را برای یافتن این فرد که به قتل دست‌کم ۱۰ کودک در طول پنج سال اعتراف کرده، به راه انداخته بودند.

مردم، قاتل فراریِ کودکان در کنیا را کشتند

او اعتراف کرد که این کودکان را با مواد مخدر مسموم کرده و در مواردی هم حتی خون آنها را هم خورده است.

یک شاهد به روزنامه کنیا استاندارد گفت که او با وجود اینکه از طرف مادر و پدرش طرد شده بود، اما به خانه آنها بازگشته بود و وقتی همسایه ها متوجه حضور او شدند به او حمله کردند و او را خفه کردند.

پلیس به این نشریه محلی گفت که او سعی کرده بود از دست مردم محلی به خانه‌ای در آن نزدیکی فرار کند. گفته شده که خانواده او جسدش را شناسایی کردند.

پلیس کنیا می‌گوید که دقیقا نمی‌دانند که او چطور توانسته این همه راه از نایروبی را به روستای زادگاهش برود و در آنجا پیش از آنکه به پلیس اطلاع داده شود، به وسیله روستائیان کنجکاو شناسایی و کشته می‌شود."

ماستن وانجالا، خود را به عنوان مربی فوتبال جا می‌زد تا قربانیانش را به مناطق خلوت بکشاند و آنها را بکشد. در چند مورد او از قربانیان به عنوان گروگان استفاده کرد و از خانواده آنها در مقابل آزادی شان پول خواسته بود.

او در ماه ژوئیه بازداشت شده بود و محل جسد برخی از قربانیانش را به پلیس گفته بود. جسد تعدادی از مقتولین در اثر گذشت زمان متلاشی شده بود.

او روز چهارشنبه گذشته، ۱۳ اکتبر از زندان فرار کرد و در پی فرار او، سه مامور پلیس به اتهام همدستی در فرار زندانی و کوتاهی و اهمال در انجام وظیفه بازداشت شدند. پلیس می‌گوید که مسئولان زندان هنگام شمارش صبحگاهی متوجه فرار این زندانی شده بود.

فرار این مرد از زندان، احساسات عمومی را در کنیا جریحه دار کرده بود و مردم خواهان استعفای فرمانده پلیس کنیا شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو