به گزارش دنیای اقتصاد به نقل از خبرگزاری فارس، امیرحسین زارع پس از کسب قهرمانی و رسیدن به مدال طلای رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در آمل، اظهار کرد: روزهای سخت و سنگینی را در اسلو نروژ داشتیم و خوشبختانه توانستم در این میدان بزرگ با عنوان قهرمانی دست پر به کشورم ایران بازگردم.

وی با قدردانی از استقبال خوب مردم مازندران و همشهریان آملی، افزود: در روز استقبالم حس بسیار خوبی داشتم و تمام سعی و تلاشم این است که قهرمانی‌هایم در میادین مختلف تداوم داشته باشد.

پادشاه کشتی آزاد سنگین وزن جهان با اعلام اینکه امیدوارم با قهرمانی مداوم در آینده نزدیک دوباره دل مردم مازندران و همشهریان آملی را شاد کنم، تصریح کرد: مردم ما لیاقت‌شان بیش از این‌ها است و خدا را شکر می‌کنم که زمینه‌ساز شادی قلب‌های آنها هستم.

این ورزشکار با اشاره به اینکه مدال طلای مسابقات جهانی نروژ را به موزه آستان قدس رضوی اهدا می‌کنم، خاطرنشان کرد: این مدال را به همراه خانواده طی روزهای آینده پس از سفر به مشهد مقدس اهدا می‌کنم.

زارع با اعلام اینکه امیدوارم با کمک مربیان و کادر فنی به همراه تمرینات فراوان بتوانم سال‌های سال در میادین قهرمانی مؤثر واقع شوم.

وی با اشاره به اینکه پس از مسابقات المپیک و قهرمانی جهان استراحت کوتاهی دارم و بعد از آن راهی اردوی آماده‌سازی می‌شوم، گفت: در روزهای آینده نیز سعی دارم با تحلیل حریفان در مسابقات مختلف به نقاط ضعف و قوت خود و آنها پی ببرم و آنها را برطرف کنم.