پوشش ضد آب برای محافظت خودروی شما در برابر سیل !

منبع: فوت و فن

74

1400/7/24

09:26


پوشش ضد آب برای محافظت خودروی شما در برابر سیل !

Flood Guard یا محافظ سیل از خودرو شما در برابر آوار، باد‌های قدرتمند، و شناور شدن به وسیله طوفان‌های شدید محافظت خواهد کرد. این محافظ به وسیله‌ی محصور کردن تمام بدنه خودرو در یک کیسه عمل می‌کند. مطالب ذکر شده رونوشتی از ویدیو می‌باشد.

این محافظ ضد آب از خودرو شما در هنگام وقوع سیل محافظت می‌کند که به همین دلیل Flood Guard یا محافظ سیل نام گذاری شده است.

ادعا می‌شود که این محافظ از شناور شدن خودرو در هنگام سیل و آسیب دیدن توسط آوار حفاظت خواهد کرد. در ساخت این محافظ از کیسه‌های ضد آبی که در سواحل مورد استفاده قرار می‌گیرند الهام گرفته شده است. طریقه کار آن را در ادامه توضیح می‌دهیم :

۱) کیسه را بر روی یک سطح صاف بخوابانید

۲) ورودی آن را باز نگه دارید

۳) خودرو را به آرامی به درون کیسه هدایت کرده یا هل دهید

۴) خودرو را خاموش کرده و از آن خارج شوید

۵) با استفاده از زیپ، ورودی کیسه را ببنید

۶) لبه‌هایی که به وسیله زیپ بسته‌اید را به سمت خودرو تا کنید

۷) قسمت پشتی کیسه را با استفاده از بند به قسمت جلویی آن متصل کنید

۸) بالشتک‌ها را بچسبانید

۹) حداقل دو بند را محکم به یک ستون، درخت یا یک سازه ثابت ببندید. این کار از شناور شدن خودرو‌ی شما در هنگام وقوع سیل جلوگیری می‌کند. اکنون خودروی شما آماده‌ی مواجه شدن با آب است.

بعد موفق ظاهر شدن پروژه‌ی Flood Guard سازنده این ایده یعنی کمپانی Securo Inc. به فکر ساخت یک ورژن جدید افتاد. برای نصب نسخه جدید این محصول تنها یک نفر کافی خواهد بود و می‌توان در چند دقیقه آن را به اتمام رساند. همچنین وزن نسخه جدید نسبت به محصول اصلی بسیار کم‌تر است.

شکل این محصول امکان پوشاندن سطح خودرو را به شخص می‌دهد. Flood Guard می‌تواند شما را از خرید یک خودرو جدید نجات دهد. طبق گزارشات تنها در طوفان هاروی پانصد هزار خودرو دچار آب گرفتگی شدند. قیمت این محصول از ۴۸۰ دلار آغاز می‌شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو