راهنمای GTA 5: چگونه دوربین اول ‌شخص را در PS4 و ایکس‌باکس وان تغییر دهیم؟

راهنمای GTA 5: چگونه دوربین اول ‌شخص را در PS4 و ایکس‌باکس وان تغییر دهیم؟


منبع: فوت و فن

961

1400/7/24

10:31


راهنمای GTA 5: چگونه دوربین اول ‌شخص را در PS4 و ایکس‌باکس وان تغییر دهیم؟

راهنمای GTA 5: چگونه دوربین اول‌ شخص را در PS4 و ایکس‌باکس وان فعال کنیم؟
حالت اول ‌شخص در بازی GTA 5 در پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان، یک گزینه اضافی و برجسته محسوب می‌شود و بهتر است آن را امتحان کنید. شما حالا می‌توانید کل بازی را چه آفلاین و چه آنلاین در حالت اول ‌شخص بازی کنید، اما می‌توانید گزینه‌های اول ‌شخص و سوم شخص را در داخل مراحل مختلف بازی تغییر دهید. به عنوان مثال زمانی که از محیط بازی باز به محیط بازی بسته می‌روید یا سوار وسیله نقلیه‌ای می‌شوید، می‌توانید این گزینه‌ها را تغییر دهید.

چگونه حالت اول شخص را انتخاب کنیم؟
این کار بسیار راحت است. در PS4 شما باید Touchpad یا بخش لمسی را فشار دهید تا دوربین بچرخد. در ایکس باکس وان از دکمه انتخاب یا Select استفاده کنید؛ همان دکمه‌ای که دو پنجره دارد و قبلاً دکمه Back یا بازگشت بود. چهار دوربین مختلف را می‌توانید انتخاب کنید که یکی از آن‌ها دوربین اول شخص است.

تنظیمات پیش‌فرض- همیشه اول شخص
زمانی که در حالت اول شخص هستید، در تمام شرایط همین حالت باقی می‌ماند. این یعنی زمانی که سوار یک اتومبیل می‌شوید، پشت یک دیوار پنهان می‌شوید یا خلبان یک هواپیما هستید، هنوز در حالت اول شخص هستید. اگر به مسیر Options > Settings > Display بروید، متوجه می‌شوید که حالت Allow Independent Camera Modes خاموش است.

در حالت سرپا، اول شخص و در حالت پنهان شدن، سوم شخص
زمانی که پشت اتومبیل‌ها مخفی می‌شوید، نمی‌توانید جلوی خود را ببینید. زمانی که در محوطه تفنگ‌های شات‌گان قرار دارید، این ویژگی اصلاً خوب نیست؛ اما تنظیم GTA 5 به حالتی که به صورت خودکار بین حالت‌های اول شخص و سوم شخص تغییر یابد، آسان است. کافی است به مسیر Options > Settings > Controls بروید و گزینه First Person Third Person Cover را روشن کنید.

خارج از وسیله نقلیه، اول شخص و داخل وسیله نقلیه، سوم شخص
حالت اول شخص برای تیراندازی بسیار مناسب است، اما زمانی که سوار وسیله نقلیه هستید، مناسب نیست. تغییر این حالت آسان نیست؛ زیرا تنظیماتی برای آن وجود ندارد؛ اما شما می‌توانید GTA 5 را طوری تنظیم کنید که در حالت پیاده، اول شخص و زمانی که سوار وسیله نقلیه می‌شوید، به صورت خودکار سوم شخص شود. به مسیر Options > Settings > Display بروید و گزینه Allow Independent Camera Modes را روشن کنید. به بازی برگردید و دوربین اول شخص را در حالت پیاده، انتخاب کنید. سپس سوار یک اتومبیل شوید و دوربین سوم شخص را انتخاب کنید. بازی انتخاب‌های دوربین در این دو حالت را ذخیره کرده و در آینده، به صورت خودکار دوربین را به هنگام سوار و پیاده شدن از وسایل نقلیه تغییر می‌دهد.

گستره دید شخص اول
این ویژگی فوق‌العاده است. شما می‌توانید گستره دید خود را در حالت اول شخص افزایش یا کاهش دهید. به مسیر Options > Settings > Controls بروید. در این بخش نوار لغزنده First Person On Foot Field of View را خواهید دید. اگر لغزنده را به سمت راست حرکت دهید، گستره دید افقی خود را به سمت حداکثر خواهید برد.

گزینه‌های دیگر
تنظیمات دیگری برای حالت اول شخص وجود دارد. اگر به مسیر  Options > Settings > Controlsبروید، گزینه‌های First Person Ragdoll، First Person Combat Roll و First Pesron Head Bobbing را خواهید دید. شما می‌توانید این گزینه‌ها را روشن یا خاموش کنید.

پریا اقدامی


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو