روش جالب تبلیغ اتومبیل باری جدید شرکت نیسان + ویدیو

منبع: فوت و فن

81

1400/7/24

10:51


روش جالب تبلیغ اتومبیل باری جدید شرکت نیسان + ویدیو

کم‌کم به زمان رونمایی از نسل دوم اتومبیل باری Titan توسط شرکت نیسان نزدیک می‌شویم. اگرچه شرکت نیسان تاریخ یا نمایشگاه خاصی را برای معرفی Titan جدید خود اعلام نکرده است، اما پیش‌بینی می‌شود این اتومبیل در اوایل سال ۲۰۱۵ معرفی گردد. با این حال، این شرکت خودروسازی با ارائه چند ویدئوی کوتاه از مراحل تولید اتومبیل باری جدید خود و گروه سازنده آن، در حال جلب‌توجه به این محصول است.

 

شرکت نیسان این ویدئوها را Truckumentary نامیده است که به نوعی بازی با کلمات محسوب می‌شود. مدیر برنامه‌ریزی اتومبیل‌های باری و شاسی‌بلندهای شرکت نیسان می‌گوید: «این کلمه بدین معنی نیست که تمام آنچه در مورد Titan می‌توانیم بگوییم، در یک کلمه خلاصه می‌شود. بلکه این لغت به معنی داستان ادامه‌دار تکامل این اتومبیل‌ها است که گروه آمریکایی سازنده آن را نیز به تصویر می‌کشد».

قسمت‌های بیشتری از این ویدئوهای کوتاه در سال ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد که اولین ویدئو از این سری در اواسط دسامبر منتشر می‌شود. تیزر تبلیغی موجود در این خبر، تنها بخشی از آنچه در آینده خواهیم دید را در برمی‌گیرد، مانند داستان‌های احمقانه یا امیدبخش، اتومبیل‌های باری پوشیده از گل، یدک کشیدن یک تریلر، تست مرحله تولید و اطلاعاتی در مورد اتومبیل‌های باری.

در ادامه ویدئوی تبلیغ این ویدئوهای کوتاه را که در آینده منتشر خواهند شد، می‌بینید.
 

 

پریا اقدامی

 
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو