ذوق‌زدگی رسانه‌های تل‌آویو از اظهارات وزیر سعودی

منبع: برترین ها

56

1400/7/24

18:27


یک روزنامه اسرائیلی ضمن استقبال از اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان پس از دیداری که با همتای آمریکایی خود داشت، سخنان او را "در مدح اسرائیل" دانست!

ایسنا: یک روزنامه اسرائیلی ضمن استقبال از اظهارات اخیر وزیر خارجه عربستان پس از دیداری که با همتای آمریکایی خود داشت، سخنان او را "در مدح اسرائیل" دانست!

روزنامه عبری زبان "اسرائیل هیوم" نوشت، (فیصل بن فرحان) وزیر خارجه عربستان با "ستایش" خود از اسرائیل در واشنگتن و در برابر همه، کل جهان را شگفت زده کرد، او گفت: "اسرائیل در برقراری صلح و ثبات در منطقه نقش بسزایی ایفا کرد".

ذوق‌زدگی رسانه‌های اسرائیلی از اظهارات وزیر سعودی

یسرائیل هیوم در ادامه نوشت: بن فرحان گفت مساله فلسطین باید حل شود.

همچنین او تاکید کرد: "نه هر روز یک مقام عالی رتبه سعودی در برابر همه از اسرائیل تقدیر می‌کند و نه این اتفاق هر روز در واشنگتن رخ می‌دهد".

وزیر خارجه عربستان در عین حال گفت: "بر این باوریم که تنها راه برقراری آرامش پایدار در واقع رسیدگی به مساله فلسطین و مساله کشور فلسطین با پایتختی قدس همراه با عزت و حاکمیت است".

بن فرحان در جریان سفرش به آمریکا، در شهر واشنگتن کنفرانس مطبوعاتی برگزار و در آن درباره مسایل بسیاری از جمله تحولات منطقه‌ای صحبت کرد.

این وزیر سعودی بخش عمده سخنان خود را به ایران اختصاص داده و مذاکرات میان کشورش و ایران را "جدی" توصیف کرد اما گفت که این مذاکرات پیشرفت کافی نداشته‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو