روشی برای دانلود کردن فایلهای تورنت (torrent) بر روی آیفون و آیپد

روشی برای دانلود کردن فایلهای تورنت (torrent) بر روی آیفون و آیپد


منبع: فوت و فن

141

1400/7/25

08:42


روشی برای دانلود کردن فایلهای تورنت (torrent) بر روی آیفون و آیپد

برنامه Documents 5 را از اپ‌ستور دانلود کنید. (عکس ۱)

وارد برنامه شوید و دکمه Browser را در آن انتخاب کنید (شکلی شبیه به یک قطب‌نما دارد) (عکس ۲)
در داخل قسمت آدرس، آدرس سایت تورنت خود را وارد کرده و دکمه اِنتر را بزنید.



 
در سایت فایل تورنت مورد نظر خود را جستجو کنید و انگشت خود را بروی قسمت دانلود نگه دارید در منو باز شده گزینه copy link را انتخاب کنید (گزینه دانلود بنا به سایت  تورنت شما متفاوت است)  (عکس ۳ و ۴)
باز به قسمت آدرس بروید و  اینبار آدرس www.zbigz.com را وارد کنید

در سایت باز شده مکانی برای وارد کردن آدرس وجود دارد در آن مکان انگشت خود را نگه داشته و گزینه paste را انتخاب کنید. (عکس ۵)



 
حال دکمه Go را در کنار همین محل ورود آدرس تب کنید. پس از چند لحظه  فایل شما بر  دانلود آماده  و در زیر محل ورود آدرس ظاهر می‌شود. دکمه جلوی این فایل را بزنید فایل پس از تایید شما شروع به دانلود شدن می‌کند( عکس ۶ و ۷)



 
وارد منو اصلی برنامه Documents 5  شده، پوشه‌ای به نامه downloads رو باز کنید. فایل شما در این قسمت در حال دانلود است (اگر حجم فایل شما بالا باشد مدتی طول می‌کشد تا آیکون دانلود شروع به پُر شدن کند. ( عکس  ۸ و ۹)
شما می‌توانید  فایل را در همیجا به نمایش در بیاورید یا آن را به روشهایی که در زیر توضیح داده شده به جاها و برنامه‌های دیگر انتقال بدهید
بسته به دستگاه شما



 
انگشت خود را بر روی فایل به عنوان مثال فیلم خود نگه دارید و آن را به گوشه بالای سمت  چپ تصویر بکشانید، پس از مدت کوتاهی فایل های اصلی برنامه Documents 5  نمایش داده می‌شود همانطور که انگشتتان را بر روی فیلم نگه داشته‌اید آن را بر روی فایل photos ببرید و رها کنید فیلم به برنامه  photos اضافه  می‌شود و هر وقت به آن احتیاج  دارید آن را در بخش عکسهایتان می‌توانید پیدا کنید. (عکس ۱۰ و ۱۱)





 
راه دیگر فشار دادن گزینه Edit در گوشه بالای تصویر است و سپس انتخاب فیلم است. که بعد از آن منوی ظاهر می‌شود. در آن منو گزینه Move را انتخاب کنید منوی دیگری ظاهر می‌شود. در گوشه بالای سمت چپ این منو فِلش بازگشت را تب کنید پوشه photo را انتخاب کنید و دکمه Move را در بالای همین منو فشار دهید. همانند حالت قبل فیلم به قسمت عکس‌های شما اضافه شده است. (عکس  ۱۲،۱۳،۱۴،۱۵)
در این حالت می‌توانید به جای دکمه Move دکمه open in را انتخاب کنید و فایل  خود را مستقیما در برنامه‌هایی دیگر باز کنید.

 نکته: این روش برای دانلود فایل هایی تا حجم یک گیگ می‌باشد.


 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو