فرزند دنیل دی لوییس بازیگر شد

منبع: ایران آرت

55

1400/7/25

09:34


گابریل-کین دی-لوییس مدل و موزیسین ۲۶ ساله و فرزند دنیل دی-لوییس در فیلمی تحت عنوان "وحشت در چمنزار" ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: اولین پروژه جینا کارانو پس از اخراج از سریال "مندلوری" وسترنی به نام "وحشت در چمنزار" خواهد بود که فیلمبرداری آن این هفته از سر گرفته شده است.

مایکل پولیش که "نیروی طبیعت" را در کارنامه دارد کارگردان فیلم خواهد بود. داستان "وحشت در چمنزار" داستانی در مورد خانواده‌ای روایت می‌کند که علیه وحشت‌آفرینی‌های یک دار و دسته یاغی در مزرعه تازه بنا شده خود به مبارزه برمی‌خیزد. کارانو بازیگر نقش اول و تهیه‌کننده فیلم است.

"دیلی وایر" کمپانه رسانه‌ای محافظه‌کار و "دالاس سانیر" تهیه‌کننده "توماهاک استخوانی" (Bone Tomahawk) از جمله سرمایه‌گذاران این پروژه خواهند بود. "نیک سیرسی"، "دونالد کرون" بوکسور، "تایلر فیشر" استند-آپ کمدین، "هیث فریمن" و "سمیره آرمسترانگ" از جمله دیگر بازیگران "وحشت در چمنزار" خواهند بود.

به گزارش 30نما، گابریل-کین دی-لوییس مدل و موزیسین ۲۶ ساله و فرزند دنیل دی-لوییس و ایزابل آجانی با "وحشت در چمنزار" اولین فیلم بلندش را تجربه می‌کند. او در نقش شخصیت مکملی به نام "کید" ظاهر خواهد شد که به نظر یک یاغی معصوم می‌رسد اما حقایق پیچیده‌ای در سینه پنهان کرده است. "گابریل-کین دی-لوییس" در سنین کودکی با درام فرانسوی زبان "آدولف" مقابل دوربین رفته بود.

این فیلم بهار سال ۲۰۲۲ به صورت انحصاری برای مشترکین وبسایت "دیلی وایر" پخش خواهد شد و ولتاژ پیکچرز پخش آن در بازارهای بین‌المللی را برعهده می‌گیرد.

"وحشت در چمنزار" اولین پروژه کارانو پس از اخراج از "مندلوری" به دنبال انتشار تصاویر جنجالی در صفحه اینستاگرامش است. او در آن پست‌ها محافظه‌کار بودن در آمریکا را با یهودی بودن در آلمان نازی مقایسه کرده بود.

پروژه دیگر کارانو فیلم اکشن "وایت ناکل" است که فیلمبرداری آن به سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ موکول شده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو