دریافت یک کارت اعتباری به صورت آنی

منبع: فوت و فن

75

1400/7/25

11:23


دریافت یک کارت اعتباری به صورت آنی

در دنیای پرهیاهوی تکنولوژی های جدید و خاص که محیط مبادلات ارزی را بیشتر در بر گرفته است ، انتخاب راه حل و انجام این امور به دلیل تنوع بالایی که هست مقداری سخت میباشد.

و نیز با توجه به وجود خطرات حمل پول نقد در سفرها ، در حال حاضر بهترین گزینه استفاده از کارت های اعتباری هست که اکثر بانک های معتبر کشورهای مختلف ، توسط کمپانی های بزرگی چون ویزا و مستر ، آنها را ارائه می کنند.

و قطعا برای دریافت این کارت ها باید به بانک ها مراجعه کرد تا با ارائه مدارک شناسایی خود امکان دریافتشان را داشته باشیم. البته به دلیل انواع مختلفی که کارتها دارند ، مدت زمان صدورشان هم متفاوت هست و خیلی مواقع برای ما  پیش می آید که با یک پرداخت آنلاین مهم با بازه زمانی کوتاه و مشخصی رو به رو میشویم یا حتی یک سفر ضروری.

در این حالت انتخاب و دریافت یک کارت اعتباری که در زمانی کوتاه صادر بشود، راهگشای ما در مواقع ضروری خواهد بود.
در این نوع تائید فرآیند رسیدگی به درخواست شما درخصوص دریافت کارت اعتباری در قیاس با روش سنتی بسیار سریع‌تر طی می‌شود. متولیان این امر واقف هستند که پاسخ ضروری به این درخواست برای مشتری حائز اهمیت است بنابراین تلاش خود را کرده‌اند تا در پاسخ به نیاز مشتریان خود، زمان پاسخ‌گویی را به حداقل زمان ممکن برسانند و این بدین معناست که امروزه دیگر برای دریافت پاسخ درخواست خود مجبور نیستید که چندین روز و گاهی تا یک هفته منتظر باشید و درخواست شما فورا تائید می‌شود.

چه کسانی می‌توانند اقدام به دریافت این کارت‌ها کنند؟

کارت‌های اعتباری آنی همچون کارت‌های اعتباری معمولی هستند و برای این‌‌ که موفق به دریافت آن شوید بایستی که از شرایط لازم برخوردار باشید. اگرچه در دنیای رقابتی امروز با امتیاز متوسط می‌توان موفق به اخذ این کارت شد اما در بعضی موارد امکان عدم تائید درخواست متقاضی وجود دارد، بنابراین بررسی وضعیت مدارک احراز هویت از مدارک و شرایط اولیه می باشد.

شرکت کیاسان با تجربه ای چندین ساله و البته موفق در زمینه صدور انواع کارت های بین المللی و ارائه راهکار های مالی، این اطمینان را به شما میدهد که در کوتاهترین زمان ممکن (۱ الی ۳ روز ) در هر جای ایران که باشید، کارت های اعتباری را برایتان ارسال کند و با طیب خاطر به سفرها و پرداخت های آنلاین خود بپردازید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو