تداوم واردات واکسن هلال‌احمر/۶ میلیون دُز سینوفارم دیگر وارد کشور شد

45

1400/7/25

13:35


تداوم واردات واکسن هلال‌احمر/۶ میلیون دُز سینوفارم دیگر وارد کشور شد

سلامت نیوز:​بیست‌وهفتمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۶ میلیون دُز واکسن، امروز یکشنبه؛ بیست و پنجم مهرماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نظم به‌وجود آمده برای تداوم واردات واکسن حاصل همکاری چندجانبه دستگاه‌های مسئول در این حوزه در کنار نظارت و تدبیر مثمرثمر معاون اول رئیس جمهور است که موجب شد در یک هفته‌ی گذشته جمعیت هلال‌احمر ۴ محموله به میزان ۲۴ میلیون دُز واکسن کرونا وارد کشور کند.


وی افزود: جمعیت هلال‌احمر در مجموع از اردیبهشت ماه تاکنون، ۷۶ میلیون و ۳۹۰ هزار دُز واکسن کرونا از نوع سینوفارم به کشور وارد کرده است.


همتی با بیان اینکه تاکنون ۷۵ درصد مردم کشور در برابر ویروس واکسینه شده‌اند گفت: طبق گفته‌ی وزیر بهداشت، خوشبختانه یک اجماع خوبی بین مسئولین عالی کشور برای تهیه واکسن و گسترش واکسیناسیون به وجود آمده است که با ادامه‌ی این روند می‌توانیم به زودی صد در صد جامعه را واکسینه کنیم.


رئیس جمعیت هلال احمر در پایان به مردم توصیه کرد هرچه زودتر واکسیناسیون را انجام دهند چراکه طبق اعلام ستاد ملی کرونا پیک ششم در راه است و الان با توجه به فراهم شدن امکان واکسیناسیون سیار، خودرویی و شبانه روزی بهترین فرصت است تا در سراسر کشور همه هموطنان واکسینه شده و پیک ششم کرونا را با کمترین میزان ابتلا بگذرانیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو