جنایت مسلحانه بر سر کاشت گل و گیاه

منبع: برترین ها

58

1400/7/26

09:16


دعوای دو گروه بر سر کاشت گل و گیاه داخل باغچه، منجر به تیراندازی و کشته یا زخمی‌شدن 4نفر شد.

همشهری: دعوای دو گروه بر سر کاشت گل و گیاه داخل باغچه، منجر به تیراندازی و کشته یا زخمی‌شدن 4نفر شد.

روز شنبه 24مهرماه به قاضی محمدتقی شعبانی خبر رسید که جوانی 25ساله در یکی از بیمارستان‌های پایتخت فوت شده است. دلیل مرگ او اصابت گلوله‌هایی بود که به بدن وی اصابت کرده بود. بررسی‌ها حکایت از این داشت که او روز بیستم شهریورماه در جریان یک درگیری در یکی از شهرهای غرب کشور گلوله خورده و تا پنجم مهرماه در بیمارستان بستری بود. او هر روز حالش وخیم‌تر می‌شد و در این شرایط برای ادامه درمان به بیمارستانی در پایتخت انتقال یافته بود اما در نهایت صبح شنبه و پس از هفته‌ها جدال با مرگ جانش را از دست داده بود.

در این شرایط بازپرس جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر درباره این حادثه را صادر کرد. مأموران در ادامه بررسی‌ها دریافتند که مقتول ساکن یکی از شهرهای غرب کشور بوده است.

او روز حادثه یعنی بیستم شهریور‌ماه به همراه 3نفر از دوستانش سرگرم کاشت گل و گیاه در باغچه‌ای در نزدیکی خانه‌شان بودند اما چند نفر دیگر نزد آنها رفته و مدعی شده بودند که باغچه و گل‌ و گیاه داخل آن متعلق به آنهاست. بر سر این مسئله این دو گروه با هم درگیر شدند که ناگهان گروه مقابل که سلاح شکاری داشتند شروع به تیراندازی کردند. در جریان این تیراندازی مقتول و 3نفر از دوستانش تیر خوردند و عاملان تیراندازی فرار کردند.

یکی از افرادی که گلوله خورده بود در دم فوت شد اما مقتول و 2نفر از دوستانش زخمی شدند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند. 2دوست مقتول پس از درمان مرخص شدند اما مقتول برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافت که در نهایت او نیز به کام مرگ رفت و موجب شد تعداد قربانیان این درگیری مسلحانه به 2نفر برسد.

در این شرایط، بازپرس جنایی، پرونده را به‌دلیل اینکه جنایت مسلحانه در شهرستان رخ داده بود به محل حادثه فرستاد. این در حالی است که عاملان تیراندازی همچنان فراری هستند و دستگیر نشده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو