محبوب‌ترین خواننده زن در بریتانیا معرفی شد

منبع: ایران آرت

77

1400/7/26

10:13


در "روز ملی آلبوم" ( ۱۶ اکتبر)، "پینک" به عنوان محبوب‌ترین و پر شنونده‌ترین هنرمند زن در بریتانیا نام گرفت.

ایران آرت: پینک، ستاره پاپ آمریکایی که نام واقعی او آلیشیا بت مور است، بالاتر از مدونا، کِیتی پری، ریانا، و لِیدی گاگا، به عنوان محبوب‌ترین هنرمند زن در بریتانیا معرفی شد و ستاره‌های مذکور به ترتیب در ردیف‌های دوم، سوم، چهارم، و پنجم قرار گرفتند.

این فهرست، که شرکت فونوگرافیک پرفورمنس لیمیتد آن را تدوین کرده است، برای رده‌بندی خود، آمار پخش موسیقی و طول مدت پخش آن در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بریتانیا را مدنظر قرار می‌دهد.

پینک، خواننده ۴۲ ساله، تا کنون هشت آلبوم منتشر کرده است که با آلبوم "نمی‌توانی مرا به خانه ببری" در سال ۲۰۰۰ شروع شد.

به نقل از ایندیپندنت، آلبوم محبوب "تا خانه با من قدم بزن" سه تک‌آهنگ شماره یک در بریتانیا به ارمغان آورد، از جمله "آخر چه" و "درست مثل یک قرص". او سه آلبوم شماره یک در بریتانیا داشته است.

آهنگ "فقط دلیلی به من بده" که با نیت راس از گروه فان در سال ۲۰۱۳ اجرا شد، پرفروش‌ترین آهنگ پینک در بریتانیا است و ۱.۶ میلیون نسخه از آن فروخته شده است.

پینک سه جایزه گرَمی، هفت جایزه موزیک ویدیوهای ام‌تی‌وی، و یک جایزه اِمی به نام خود دارد. او در مراسم ۲۰۲۱ جوایز موزیک بیلبورد در سال گذشته با جایزه "نماد" تقدیر شد، و به جمع هنرمندانی نظیر گرت بروکس، شر، نیل دایموند، سلین دیان، جنیفر لوپز، پرینس، استیوی واندر، جنِت جکسون، و ماریا کِری پیوست.

پینک هنگام گرفتن جایزه گفت: "این واقعا مایه افتخار است، آرزوهای بزرگ داشته باشید. چون چه می‌شود اگر محقق شود؟"

در همین حال، هفت تن از ۲۰ هنرمند مندرج در فهرست فونوگرافیک پرفورمنس اهل بریتانیا هستند، از جمله ادل که در ردیف ششم قرار دارد.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو