فهرست مورد انتظارترین فیلم‌های اکشن و هیجانی سال ۲۰۱۸

منبع: فوت و فن

59

1400/7/26

10:41


فهرست مورد انتظارترین فیلم‌های اکشن و هیجانی سال ۲۰۱۸

«گاردین» به تازگی فهرستی از موردانتظارترین فیلم‌های اکشن و هیجانی سال ۲۰۱۸ منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

۱۵:۱۷ به مقصد پاریس (The 15:17 to Paris)

چند سال پیش، ۳ مرد آمریکایی موفق شدند تا جلوی یک حمله‌ی تروریستی به یک قطار در فرانسه را بگیرند؛ و حالا کلینت ایستوود تصمیم گرفته تا این ماجرا را به تصویر بکشد. بد نیست بدانید که در این فیلم، این سه مرد آمریکایی نقش خودشان را بازی خواهند کرد.

حواریون (Apostle)

گرِث اِوانز با این فیلم داستان مردی را روایت می‌کند که برای نجات خواهرش از دست یک گروه تندرو به جزیره‌های دور افتاده سفر می‌کند. به نظر می‌رسد که «حواریون» مخلوطی از دو مجموعه‌ی «یورش» (The Raid) و «مرد حصیری» (The Wicker Man) باشد و طرفداران این آثار مطمئنا از  دیدن این فیلم لذت خواهند برد.

اوقات نامساعد در هتل اِل رویال (Bad Times at the El Royale)

جف بریجیز و کریس همسورث در این اثر مربوط به دهه‌ی ۱۹۶۰ به نقش آفرینی پرداخته‌اند. کارگردانی این اثر توسط درو گودارد انجام خواهد شد و تا جایی که ما خبر داریم، وقایع این فیلم در هتلی در نزدیکی دریاچه‌ی تاهو (واقع در نوار مرزی کالیفرنیا و نوادا) شکل خواهند گرفت.

بیروت (Beirut)

در این فیلم جان هم نقش یک دیپلمات بازنشسته‌ی آمریکایی را بازی می‌کند که برای نجات یک همکار، بار دیگر شغل سابقش را به عهده گرفته است. فیلمنامه‌ی این اثر توسط تونی گیلروی نوشته شده و رزموند پایک نیز در آن به نقش آفرینی خواهد پرداخت.

دوشیزه (Damsel)

کمدی‌های وسترن طرفداران چندانی ندارند؛ اما آیا حضور میا واشیکوفسکا و رابرت پتینسون در این فیلم خواهد توانست موجب خلق یک اثر به یاد ماندنی شود؟ باید منتظر ماند و دید…

 کورسک (Kursk)

حادثه‌ای که در سال ۲۰۰۰ برای زیردریایی روسی «ک-۱۴۱ کورسک» پیش آمد موجب مرگ ۱۱۸ نفر شد. پس از سال‌ها توماس وینتربرگ تصمیم گرفته تا فیلمی بر اساس این ماجرا بسازد و نقش اصلی آن را به کالین فرث واگذار کند.

بلبل (The Nightingale)

فیلم جدید جنیفر کِنت داستان انتقام یک زن از قاتلان خانواده‌اش را روایت خواهد کرد. با اینکه داستان کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، نام این کارگردان باعث می‌شود تا احتمال به وجود آمدن یک اثر عجیب و غریب و جذاب از میان نرود.

پیرمرد و تفنگ (Old Man and the Gun)

رابرت ردفورد در این فیلم نقش یک زندانی را بازی می‌کند که با ساخت یک قایق کوچک از جزیره‌ی آلکاتراز فرار کرده است. این فیلم بر اساس یک داستان منتشر شده در روزنامه نیویورکر ساخته شده و می‌تواند در نوع خود جذاب باشد.

پادشاه یاغی (Outlaw King)

این فیلم زمینه‌ی همکاری دوباره ی دیوید مکنزی و کریس پاین را فراهم ساخته است. اگر فیلم قبلی مکنزی، یعنی «اگر سنگ از آسمان ببارد» (Hell or High Water) را دوست داشتید، این اثر نیز مطمئنا نظر شما را جلب خواهد کرد.

گنجشک قرمز (Red Sparrow)

پس از عملکرد ضعیف دو فیلم «مسافران» (Passengers) و «مادر!» (Mother!)، جنیفر لارنس به یک موفقیت بزرگ نیاز دارد و «گنجشک قرمز» می‌تواند فرصت آن را فراهم کند؛ یا حداقل یک اثر سرگرم کننده (و صد البته پرفروش!) باشد.

سیکاریو ۲: سولدادو (Sicario 2: Soldado)

کارگردانی قسمت دوم «سیکاریو» دیگر بر عهده‌ی دنیس ویلنو نیست و امیلی بلانت نیز به نقش آفرینی در آن نخواهد پرداخت. اما اگر این فیلم بتواند به اندازه‌ی نیمی از قسمت اول هیجان و تنش به مخاطبش القا کند، ارزش دیدن خواهد داشت.

زیر دریاچه‌ی نقره‌ای (Under the Silver Lake)

فیلمی به کارگردانی رابرت میچل. در وصف این اثر سخنان اندرو گارفیلد (بازیگر نقش اصلی فیلم) کفایت می‌کنند:«این فیلم یکی از عجیب‌ترین، بی‌قاعده‌ترین و خاص‌ترین چیزهایی است که تاکنون در آن نقش داشته‌ام!»

ریکِ سفید پوست (White Boy Rick)

در این فیلم داستان واقعی یک پسر ۱۴ ساله که برای اف‌بی‌ای جاسوسی می‌کرد و بعدها تبدیل به یک قاچاقچی بزرگ کوکائین شد روایت می‌شود. این اثر توسط یان دمانگ (که احتمال می‌رود کارگردانی جیمز باند بعدی را هم به عهده داشته باشد) کارگردانی خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو