کارگردان «آلوین و سنجاب‌ها ۴» مشخص شد

منبع: فوت و فن

61

1400/7/26

10:53


کارگردان «آلوین و سنجاب‌ها ۴» مشخص شد

کارگردان فیلم چهارم مجموعه «آلوین و سنجاب‌ها» مشخص شد؛ «والت بکر» فیلم جدید این مجموعه موفق- که ترکیب انیمیشن سه بعدی/فیلم زنده محصول استودیوهای فاکس ۲۰۰۰ و «نیو ریجنسی» است- را کارگردانی خواهد کرد و سنجاب‌های خواننده را به روی پرده سینما می‌آورد. جزییات داستان فیلم جدید هنوز اعلام نشده است.

«آدام استیکیِل»، نویسنده فیلم‌های کمدی «Made of Honor»(پاتریک دمپسی) و «Due Date» (رابرت داونی جونیور) نسخه اولیه فیلم‌نامه قسمت جدید را نوشته است. فیلم‌نامه فیلم‌های قبلی این مجموعه توسط «مه‌یم سینگر»، نویسنده خانم دات‌فایر نوشته شده بود.

داستان این فیلم که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ اکران شد، درباره سه سنجاب به نام‌های تئودور، آلوین و سایمون است که استعداد فراوانی در موسیقی دارند و به طور اشتباهی به جامعه انسان‌ها وارد شده اند. این‌که صداپیشگان فیلم‌های قبلی، جاستین لانگ، متیو گری پابلر و جس مک کارتنی باری دیگر برای ایفای نقش سنجاب‌های خواننده بازخواهند گشت و یا جیسون لی در نقش صاحب آن‌ها «دِیو» ظاهر خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست.

نمایش این فیلم برای تاریخ ۲۳ دسامبر سال ۲۰۱۵ برنامه ریزی شده است.

والت بکر اولین کارگردانی خود را با فیلم کمدی «ون وایلدر» در سال ۲۰۰۲ آغاز کرد که رایان رینولدز در آن خوش درخشید. او همچینین فیلم کمدی «Wild Hogs» محصول ۲۰۰۷ شرکت دیسنی که در آن جان تراولتا، تیم الن، مارتین لارنس و ویلیام اچ. میسی بازی کردند را کارگردانی کرده است. آخرین فیلم ساخت او «Old Dogs» با بازی رابین ویلیامز و جان تراولتاست.

پریا پورمند

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو