دلایل «متیو مک‌کانهی» و «ادریس البا» برای بازی در فیلم The Dark Tower

منبع: فوت و فن

61

1400/7/26

10:58


دلایل «متیو مک‌کانهی» و «ادریس البا» برای بازی در فیلم The Dark Tower

«متیو مک‌کانهی» و «ادریس البا» طی مصاحبه‌ای با وبسایت CinemaBlend از دلایل خود برای بازی در فیلم The Dark Tower صحبت کرده‌اند. برای اطلاع از جزئیات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید.

فیلم The Dark Tower که اقتباسی از رمان‌های «استفن کینگ» محسوب می‌شود، یک دهه در دست ساخت بوده است. در طول این مدت افراد سرشانسی مانند «جی. جی. آبرامز» و «ران هاوارد» به تیم سازنده‌ی این فیلم اضافه شدند؛ تا اینکه بالاخره در سال ۲۰۱۵ اعلام شد که «سونی پیکچرز» قصد دارد این فیلم را با همکاری کمپانی MRC برای انتشار در ماه‌های اولیه سال ۲۰۱۷ آماده کند؛ اما به دلایلی، تاریخ اکران فیلم به ماه آگوست موکول گردید.

مدتی پس از ورود «سونی پیکچرز» به صحنه، خبر رسید که «مک‌کانهی» برای ایفای نقش منفی فیلم انتخاب شده است و «البا» نیز به عنوان یک تفنگدار، نقش قهرمان داستان بازی خواهد کرد. برخلاف انتظارات، طرفداران و حتی خودِ «کینگ» از انتخاب این دو بازیگر بسیار راضی بودند…

«ادریس البا» می‌گوید:

“دلیل من برای حضور در این فیلم، فرصت ساختن یک اثر بدیع بود که تخیل مخاطبش را به وجد بیاورد؛ حتی اگر آن فرد کتاب اصلی را نخوانده باشد… اما بازی کردن در نقش یک قهرمان هفت‌تیرکش دلیل اصلی من برای قبول این نقش بود. همکاری با نیکولای آرسل، متیو مک‌کانهی و تیم سونی همه در تصمیم‌گیری من نقش داشتند، اما ایده‌ی عالی فیلم، تفکر نو، فرصت ساخت یک مجموعه جدید و یک قهرمان جدید از دلایل مهم‌تر من برای حضور در این فیلم بودند.”

پیش از این، چند نقش از دنیاهای DC و Marvel به «مک‌کانهی» پیشنهاد شده بود، اما او همه را رد کرد. اکنون متوجه می‌شویم که دلیل وی برای رد آن نقش‌ها، دوست نداشتن فیلم‌های ابرقهرمانی نبوده است؛ بلکه او قصد داشته تا در مجموعه‌ای حضور یابد که از همان فیلم اول در آن بازی می‌کرده است.

 

«مک‌کانهی» می‌گوید:

“من تعدادی از فیلم‌های مجموعه‌ای [ابرقهرمانی] دیده‌ام و حتی بعضی از آنان به نظرم خوب بودند. ولی نقش‌هایی که به من پیشنهاد می‌شد همه بخشی اضافه شده به داستان [ابر قهرمانی] بودند. برای همین، وقتی به من پیشنهاد حضور درThe Dark Tower  را دادند، با خودم گفتم:« این یک ایده اصلی و فرصتی برای حضور در اولین داستان [یک مجموعه] است. در این فیلم من فرصت اضافه کردن ایده‌هایم به شخصیتی که بازی می‌کنم را خواهم داشت.» کار کردن با نیکولای، ادریس و تیم سونی از دلایل دیگر من هستند، ولی بازی کردن در اولین فیلم یک مجموعه که اگر موفق عمل کند شاهد فیلم‌های بیشتری از آن خواهیم بود، دلیل اصلی من برای قبول این نقش بوده است.”

 

علی‌رغم مشکلاتی که بین کارگردان فیلم و سونی به وجود آمد، اگر The Dark Tower در باکس آفیس موفق عمل کند، می‌توانیم منتظر دنباله‌های سینمایی و اقتباس تلویزیونی آن نیز باشیم.

این فیلم در چهارم آگوست، مصادف با سیزدهم مردادماه اکران خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو