۵ نکته برای خرید اینترنتی لوازم منزل

۵ نکته برای خرید اینترنتی لوازم منزل


منبع: برترین ها

144

1400/7/26

12:46


در زمان خرید اینترنتی یک کالا یا خدمت نکات مختلفی را به عنوان خریدار باید رعایت نمود. از این رو در این مطلب، ایسنا به مشاوره شرکت ژرمن کالا، فعال در حوزه فروش اینترنتی لوازم خواب و منزل به مهم‌ترین نکات در خرید اینترنتی لوازم منزل خواهد پرداخت. این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

خرید اینترنتی در تمام جهان و با کمی تاخیر در ایران جای خود را باز کرده است. تغییرات رفتار مشتری در سال‌های اخیر، دگرگونی‌های زیادی را برای مشاغل مختلف ایجاد کرده و خواهد کرد. این یک مسیر ناگزیر برای تمامی کسب و کار‌ها در جهان است. از طرفی زندگی مدرن نیز دسته‌های بزرگتری از مردم را به خرید اینترنتی سوق می‌دهد. تامین مایحتاج ضروری منزل تا کلاس‌های آنلاین در حوزه آموزش به سمت و سوی دیجیتال رفته است. اما در این مسیر همواره چالش‌هایی نیز وجود دارد. در زمان خرید اینترنتی یک کالا یا خدمت نکات مختلفی را به عنوان خریدار باید رعایت نمود. از این رو در این مطلب، ایسنا به مشاوره شرکت ژرمن کالا، فعال در حوزه فروش اینترنتی لوازم خواب و منزل به مهم‌ترین نکات در خرید اینترنتی لوازم منزل خواهد پرداخت. این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

۵ نکته برای خرید اینترنتی لوازم منزل

چرا خرید اینترنتی ضروری است؟

مهم‌ترین نکته برای پاسخ به این سوال تفکر درباره آینده زندگی بشریت و جایگاه خرید اینترنتی در آن است. شاید جواب این سوال از چندین جمله کوتاه شکل بگیرد که تا حدودی بدیهی به نظر برسد و برای بسیاری از افراد لزوم خرید اینترنتی تا حد زیادی مشخص باشد. اما درباره نقش آینده و آینده نگری در این ضرورت کمتر صحبت شده است.

در دنیای امروز عکس کالا را با حس بینایی خود می‌بینیم، می‌توانیم روی عکس زوم کنیم و یا کالا را ۳۶۰ درجه بچرخانیم. اما نمی‌توانیم آن را لمس کنیم، بو بکشیم، صدای آن را بشنویم یا بچشیم. با پیشرفتی روزافزونی که در بخش تحقیق و توسعه شرکت‌های معتبر بین المللی اتفاق می‌افتد شاهد ابداع حسگر‌های الکترونیک جدیدی هستیم که می‌توانند مثلا با دریافت بو، آن را آنالیز کرده و تبدیل به پیام‌های دیجیتال کنند طوری که در سوی دیگر یک واکنشگر بتواند با دریافت همان اطلاعات دیجیتال بویی تا جای ممکن نزدیک به بوی اولیه را متصاعد کند یا ابداع پد‌هایی که با الیاف ستونی ریز مغناطیسی که از طریق رایانه الگوپذیرند می‌تواند زبری، نرمی و حتی شکل بافت یک محصول را به سرانگشتان کاربر منتقل کند. در آینده البته نه چندان نزدیک، خرید‌های اینترنتی آینده با ادارک حسی بهتری انجام خواهد شد.

حال فرض کنید در چنین دنیایی با این سرعت از پیشرفت بخواهید همچنان به سیستم سنتی رفتار کنید و از دانش روز عقب بمانید.

۵ نکته برای خرید اینترنتی لوازم منزل

خرید اینترنتی لوازم منزل چه جایگاهی دارد؟

دلایلی بسیاری برای تردید درباره خرید اینترنتی لوازم منزل در افراد وجود داشت. دلایلی کم کم با پیشرفت فناوری و کمک آن به رفع آن ها، رنگ باخته اند. تردید درباره گارانتی، اصالت کالا، سایت‌های کلاهبرداری و فیشینگ و ضمانت سلامت کالا در زمان تحویل باعث می‌شد سابقا افراد کمتری به خرید اینترنتی لوازم منزل مخصوصا آن دسته که قیمت بالاتری دارند رغبت داشته باشند. اما امروزه یک سایت معتبر مانند ژرمن کالا توانسته است تمام این مسائل را به طور کامل حل نماید. رشد روز افزونی در تغییر رفتار مشتری به سمت خرید اینترنتی در بخش لوارم منزل در ۵ سال اخیر مشاهده می‌شود. حذف واسطه‌های اضافی نیز از طرفی به کاهش قیمت نهایی مصرف کننده و تشویق آن به خرید اینترنتی کمک نموده است.

چه نکاتی را در زمان خرید اینترنتی لوازم منزل رعایت کنیم؟

از سایت معتبر بخرید

اعتبار هر سایت براساس نکات مختلفیبه سادگی قابل بررسی است. از نام‌های آشنا خرید کنید و در زمان خرید نیز به نکات زیر درباره سایت دقت نمایید.

• فروشگاه‌های معتبر مشخصات واقعی را به طور دقیق در وب سایت خود درج می‌کنند.
• از سایت‌هایی خرید نمایید که حتماً نماد اعتماد الکترونیکی را داشته باشند. یکی از موارد موجود در این گونه سایت‌ها وجود صفحات جعلی فیشینگ می‌باشد پس مراقب این سایت‌های جعلی باشید و به آدرس سایت در هنگام خرید‌های اینترنتی دقت کنید.
• به تغییرات نامحسوس در صفحاتی که مراجعه میکنید دقت کنید یعنی شخص فیشر ممکن است سایتی شبیه به سایت اصلی طراحی و دراختیار کاربر قرار دهد.
• دقت کنید کد امنیتی‌ای که قرار است وارد کنید عکس نباشد که برای درک این موضوع کلید رفرش را یک مرتبه فشار دهید تا تغییرات حروف برای شما مشهود گردد که اگر تغییر نکرد سایت مورد نظر جعلی می‌باشد.
• از سایت Enamad.ir اعتبار فروشگاه اینترنتی را استعلام بگیرید.

۵ نکته برای خرید اینترنتی لوازم منزل

ضمانت بازگشت داشته باشید

عدم رضایت از محصول دریافتی، تغییر سلیقه و یا معیوب بودن بخشی از محصول دریافتی جز دلایلی است که شما را به بازگشت کالا ترغیب می‌کند. در نظر داشته باشید هر خرید اینترنتی بر اساس قانون باید ۷ روز ضمانت بازگشت کالا را داشته باشد. در غیر این صورت وبسایت مورد نظر تخلف کرده و قابل اعتماد نخواهد بود.

ارسال را چک کنید

یکی از نکان مهم برای خرید اینترنتی لوازم منزل چگونگی دریافت محصول است. در این بخش دو نکته مهم به وجود می‌آید. یک اینکه هزینه ارسال به چه صورت است و دوم اینکه در صورت خرید از تهران یا شهرستان‌ها چند روز باید منتظر دریافت محصول خود باشید. در نظر بگیرید مهمترین نکته و دلیل برای خرید اینترنتی آسودگی افراد برای خرید و همچنین افزایش سرعت زندگی است. ژرمن کالا با ارسال ۴۸ ساعته در تهران و ۷۲ ساعته به شهرستان‌ها بهترین لوازم منزل از بزرگترین برند‌های جهان را درب منزل به شما تحویل خواهد داد.

تنوع بیشتر، انتخاب بهتر

با همه محدودیت‌ها و مشکلات بازار ایران، تنوع محصولات زیادی در کشورمان وجود دارد. برند‌های داخلی و خارجی براساس کیفیت و قیمت گوشه بازار هدف خود را دارند. از این رو در زمان خرید توجه کنید اصلا لزوم و اجباری برای یک محصول محدود ندارید. پس سایتی را انتخاب کنید که متنوع‌ترین محصولات بخش لوازم منزل را به شما ارائه نماید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

۵ نکته برای خرید اینترنتی لوازم منزل

اطلاعات بخواهید

خرید اینترنتی یک وسیله برای منزل حتی با تحقیق باز هم به اطلاعات کامل آن در زمان خرید نیاز دارد. همواره در زمان خرید توجه کنید که صفحه محصول مورد نظرتان مهم‌ترین نکات درباره آن را داشته باشد. سایت ژرمن کالا توضیحات جامعی درباره هر محصول به شما خواهد داد و مانند یک مشاور و نه یک فروشنده در کنار شما است.

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و پوشاک ترک و اروپایی اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش و لحاف و انواع اکسسوری متنوع بهداشتی و آشپزخانه و. برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید؛ و با انتخاب محصول مورد نیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو