بررسی جدید ترین لپ تاپ لنوو؛ Xiaoxin Pro 14 2021 28

بررسی جدید ترین لپ تاپ لنوو؛ Xiaoxin Pro 14 2021 28


منبع: روزیاتو

98

1400/7/26

18:31


بررسی جدید ترین لپ تاپ لنوو؛ Xiaoxin Pro 14 2021 28

بررسی جدید ترین لپ تاپ لنوو؛ Xiaoxin Pro 14 2021 28

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

لنوو کمپانی بزرگی است که با لپ تاپ‌های خود، آوازه خوبی در بازار برای خود کسب کرده است. اخیرا این کمپانی معروف لپ تاپ جدیدی را معرفی کرده است که Xiaoxin Pro 14 نام دارد و سر و صدای زیادی هم در بین طرفداران به‌پا کرده است. این لپ تاپ جدید، به‌عنوان اولین لپ تاپ کمپانی لنوو مجهز به ویندوز ۱۱ هم شناخته می‌شود که همین موضوع چشم‌های زیادی را به‌سمت آن خیره خواهد کرد. این لپ تاپ در کنار داشتن مشخصات فنی قدرتمند، طراحی بسیار جالبی هم دارد که کاملا مشخصه همین برند است. بنابراین، اگر به فکر خرید لپ تاپ ایسوس یا برندهای دیگر هستید، شاید باید کمی صبر کرده و با بررسی قیمت لپ تاپ لنوو مدل Xiaoxin Pro 14 همه شرایط را بررسی کنید.

لپ تاپ جدید لنوو مجهز به ویندوز ۱۱

می‌دانیم که کمپانی لنوو لپ تاپ‌های خود را ابتدا برای بازار چین ارائه می‌کند و این روند برای این محصول هم صدق خواهد کرد. آخرین لپ تاپ این سری، Xiaoxin Air 14 Plus نام داشت که توانست فروش بالایی را تجربه کرده و امید لنوو به این سری را همچنان زنده نگه دارد. حال نسخه جدید این لپ تاپ برای سال ۲۰۲۱ هم عرضه شده است که همان‌طور که ابتدا گفتیم، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن، مجهز شدن به ویندوز ۱۱ است. می‌دانیم که سیستم موردنیاز برای نصب این ویندوز ممکن است برای خیلی از کامپیوترها فراهم نباشد. بنابراین با خرید لپ تاپ Xiaoxin Pro 14 می‌توانید به سادگی این تجربه را کسب کنید.

لپ تاپی که به شما معرفی می‌کنیم، در دو نسخه به بازار ارائه خواهد شد. یکی از آن‌ها مجهز به پردازنده اینتل بوده و دیگری هم با پردازنده AMD روانه بازار خواهد شد. پیش فرض سیستم‌عامل هر دوی آن‌ها ویندوز ۱۱ بوده و جدا از تفاوتی که در زمینه پردازنده دارند، تفاوت‌های دیگری هم خواهند داشت که بیشتر در مورد آن‌ها صحبت می‌کنیم. با خرید لپ تاپ لنوو مدل Xiaoxin Pro 14، می‌توانید از یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی بهره‌مند شوید که وضوح آن برابر با ۲.۸K بوده و نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش ۹۰ هرتزی را فراهم می‌کند.

همین امکان کافی است تا گیمرها به لپ تاپ نگاه ویژه‌ای داشته باشند. این نرخ تازه‌سازی کمک می‌کند که نمایش تصویر در بازی‌های اکشن بسیار بهتر دیده شده و گیمر بتواند در بازی‌های آنلاین نیز شرایط بسیار خوبی به‌ عنوان یک گیمر حرفه‌ای داشته ابشد. از دیگر مشخصاتی که برای نمایشگر این مدل فراهم شده است، می‌توانیم به روشنایی ۴۰۰ نیت در حالت روشنایی اوج اشاره کنیم که نمایش محتوا و دیدن جزئیات را در محتواهای مختلف بسیار بهتر خواهد کرد. نسبت تصویر این صفحه نمایش در حد استاندارد ۱۶:۱۰ بوده و پوشش ۱۰۰ درصدی هم در طیف رنگی sRGB برای شما به همراه خواهد داشت. ویژگی DC Dimming نیز در این لپ تاپ فراهم شده است.

صفحه نمایش با کیفیت برای تجربه بازی‌های حرفه‌ای

لنوو با قیمت گذاری مناسب برای این دستگاه، تلاش کرده است که خریداران زیادی را در سال جاری به سمت آن جذب کند. این لپ تاپ گواهی‌های لازم را دریافت کرده و کمک می‌کند که هنگام نگاه کردن طولانی مدت به صفحه نمایش آن، از چشمان خود محافظت کرده و اجازه ندهید که شرایط بدی برای آن ایجاد شود. این شرایط برای آن دسته از تولید کنندگان محتوایی مناسب است که زمان زیادی را پشت لپ تاپ می‌نشینند یا اینکه تایم زیادی از روز را به تجربه بازی‌های متنوع می‌پردازند. لنوو از تاییدیه‌های دیگر مانند دالبی اتمز و دالبی ویژن هم استفاده می‌کند که ارزش این لپ تاپ را تا حد زیادی بالا برده است.

همین موارد کافی است تا قیمت لپ تاپ لنوو مدل Xiaoxin Pro 14 در حد کاملا استاندارد و عالی دیده شود و می‌توانیم این پیش بینی را داشته باشیم که عملکرد آن در بازار هم بسیار عالی خواهد بود. مقداد آی تی این محصول را با شرایط ویژه به فروش می‌رساند و می‌توانید همراه با گارانتی اقدام به خرید آن کنید. لپ تاپ لنوو مدل Xiaoxin Pro 14 را می‌توانید در طرح و رنگ‌های استاندارد و با موعد تحویل سریع و ایمن دریافت کرده و جزو اولین کسانی باشید که می‌توانند ویندوز ۱۱ را در یکی از لپ تاپ‌های لنوو تجربه می‌کنند. لنوو قابلیت‌های دیگری هم در این محصول قرار داده است.

خرید آسان و مطمئن از مقداد آی تی

مقداد آی تی شرایط خرید لپ تاپ اچ پی و دیگر برندها را فراهم کرده است و به‌دلیل داشتن تنوع بالا، می‌توانید مقایسه‌های موردنیاز خود را انجام داده و سپس اقدام به خرید کنید. این مقایسه‌ها را می‌توانید در بین لپ تاپ‌های یک برند و برندهای دیگر انجام داده و در نهایت یک خرید ایده آل داشته باشید. خرید لپ تاپ ایسوس به‌عنوان محبوب‌ترین لپ تاپ‌های بازار هم در مقداد آی تی فراهم شده است و مدل‌های جدید و قدیم و همچنین ارزان و گران بازار را می‌توانید در این سایت یافته و خرید خود را نهایی کنید. بررسی‌ها و اطلاعات لازم در مورد تمام این لپ تاپ‌ها هم در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

لنوو در لپ تاپ مدل Xiaoxin Pro 14 خود، از باتری با ظرفیت ۶۱ وات ساعت استفاده کرده است و به‌همین دلیل شرایط بسیار ایده‌آلی در خارج از منزل و در حالت پرتابل خواهید داشت. این لپ تاپ از شارژر همراه با فناوری PD استفاده می‌کند که با داشتن توان۶۵ واتی، سریع‌تر از هر زمانی که فکر می‌کنید، در کمتر از یک ساعت می‌تواند باتری لپ تاپ شما را از صفر به ۱۰۰ برساند. نکات ایمنی در ساخت و تولید باتری این لپ تاپ به کار رفته است و سال‌های زیادی می‌توانید از این باتری استفاده کنید. در نهایت امکان تعویض آسان این باتری هم فراهم شده است.

سیستم اتصال پیشرفته در لپ تاپ جدید لنوو

پورت‌های مختلف در لپ تاپ لنوو مدل Xiaoxin Pro 14 هم وجود دارد که می‌توانید به USB Type-A 3.2 و همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کنیم. پورت تاندربولت ۴ هم در این لپ تاپ وجود دارد که این مجموعه را تکمیل کرده و در صورت نیاز در دانشگاه و هر محیط دیگری می‌توانید از آن بهره ببرید. فراموش نکنید که با پرداخت قیمت لپ تاپ لنوو و خرید آن، می‌توانید از وای فای با فناوری به‌روز استفاده کرده و اتصال به اینترنت را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. همان‌طور که گفته بودیم، این لپ تاپ در دو نسخه اینتل و AMD در اختیار شما قرار می‌گیرد. نسخه اینتل آن دارای پردازنده Core i5 نسل یازدهم بوده و قدرت و سرعت لازم را برای تمام عملیات موردنیاز شما خواهد داشت.

این لپ تاپ را می‌توانید همراه با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی از نوع SSD تهیه کنید. این حافظه کمک می‌کند که نصب و اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها در لپ تاپ بسیار سریع‌تر انجام شده و به‌عنوان یک تولید کننده محتوا بتوانید برنامه‌های موردنیاز خود را بسیار سریع‌تر اجرا کنید. با خرید لپ تاپ ایسوس و خرید لپ تاپ اچ پی هم باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما از حافظه SSD استفاده کند. لنوو در لپ تاپ جدید سال ۲۰۲۱ خود از حافظه رم ۱۶ گیگابایتی استفاده کرده و کمک می‌کند که اجرای برنامه‌ها و کار با ویندوز بسیار روان‌تر از چیزی باشد که قبلا در لپ تاپ‌های لنوو دیده بودیم.

خریدی آسان و مطمئن را می‌توانید همراه با مقداد آی تی تجربه کرده و برحسب سلیقه و بودجه خود، اقدام به خرید لپ تاپ ایسوس و برندهای دیگر کنید.

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو