رایان رینولدز از فیلمسازی کناره‌گیری کرد

منبع: ایران آرت

102

1400/7/26

21:03


رایان رینولدز ستاره هالیوود می‌گوید حالا "بهترین موقع" برای استراحت است.

ایران آرت: رایان رینولدز شنبه این هفته در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که پس از تولید "سرزنده" (Spirited) اپل تی‌وی+ مدتی از فیلمسازی فاصله می‌گیرد.

این بازیگر و تهیه‌کننده می‌نویسد: "فیلمبرداری فیلم "سرزنده" را تمام کردم. حتی سه سال قبل نمی‌دانستم که برای فیلمی تا این حد چالش‌برانگیز آمادگی دارم یا نه. رقص و آواز و همراهی با "ویل فرل" رؤیاهای زیادی را به حقیقت تبدیل کرد. و این دومین فیلم من با "اکتاویا اسپنسر" بزرگ بود…"

به گزارش 30نما، رینولدز اضافه می‌کند که حالا "بهترین موقع" برای استراحت است: "برای تک‌تک لحظات همکاری با این گروه هنرمندان فوق‌العاده بااستعداد دلتنگ خواهم شد. این روزها، مهربانی به اندازه استعداد اهمیت دارد. بخت این را داشته‌ام که با افرادی سرشار از هر دوی این خصوصیت‌ها همکاری کنم."

رینولدز امسال دو فیلم "بادیگارد همسر آدمکش" لاینزگیت و "گای آزاد" قرن بیستم را روی پرده داشته است. فیلم بعدی او اکشن پرستاره "وضعیت قرمز" با بازی "گل گدوت" و "دووین جانسون" است که ۱۲ نوامبر پخش خواهد شد.

رینولدز در مقام تهیه‌کننده نیز در فیلم "سرزنده" که اقتباسی موزیکال از داستان کلاسیک "سرود کریسمس" اثر "چارلز دیکنز" است همکاری داشته. تاریخ اکران این فیلم به کارگردانی "شان اندرز" و "جان موریس" هنوز اعلام نشده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو