اینستاگردی: از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری

اینستاگردی: از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری


منبع: روزیاتو

184

1400/7/26

21:10


اینستاگردی: از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری

اینستاگردی: از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری

اینستاگردی این هفته را با خبرهای عجیب و غریب از سلبریتی ها همراه ما باشید؛ خبرهایی که شاید دانستنش برایتان جالب باشد؛ از زایمان مجدد الهام حمیدی تا ظاهر عجیب محمود شهریاری.

زایمان مجدد الهام حمیدی و دختردار شدن او

الهام حمیدی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون، چندی پیش در پست اینستاگرامی خود از زایمان مجدد و دختردار شدنش خبر داد. او در پست خود که ۳ روز پیش منتشر کرده بود نوشت:

«‎دخترم، گرفتن دست‌های کوچولوی تو بهترین اتفاق این پاییز بود.
‎ چقدر بی‌تاب دیدن چشمای درخشان تو بودم.
‎تو که ثمره‌ی عشقِ ما هستی!
‎لذت مادر شدن، یک احساس زمینی نیست و من آسمانی بودنم رو مدیون تو و داداش کوچولوت هستم 💖👶🏻👧🏻❤️
۱۴۰۰/۰۷/۲۲»

این خبر شاید کمی تعجب آور باشد زیرا اوایل سال گذشته در تاریخ ۱۲خرداد ۱۳۹۹ بود که الهام حمیدی صاحب یک پسر شد و نامش را اِلوین گذاشت و در ۲۲ مهر ۱۴۰۰ نیز در پست اینستاگرامی خود خبر از به دنیا آمدن دخترش را داد.

او تحصیلاتش را در رشتهٔ حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاس‌های بازیگری رفته‌است و همان کلاس‌ها بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانهٔ سینما گردید.

از مجموعه‌های تلویزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته‌است؛ می‌توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» نام برد. او همچنین بازی در فیلم‌هایی نظیر «بچه‌های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» را در کارنامه هنری خود دارد. او در سیزدهم بهمن سال ۱۳۹۷، خبر ازدواجش با علیرضا صادقی را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

ظاهر عجیب محمود شهریاری با حضور در ویدیوی یکی از فودبلاگرها

محمود شهریاری، مجری تلویزیون پرحاشیه این روزها، با ظاهری عجیب در ویدیوی یکی از فودبلاگرها به تست و تبلیغ غذا پرداخت. این ظاهر عجیب که ما چندان به دیدن آن در هیبت این مجری تلویزیون عادت نداریم به دلیل کاشت مو و ابرو است. اقدام آقای مجری به عنوان تیستر در حالی است که او سال گذشته به دلیل انتقاد از دولت به دلیل شیوه مبارزه با کرونا ممنوع الکار شده بود و به گفته خودش در این ویدیوی تبلیغاتی اینستاگرام در پیج آقای فودبلاگر، پیج اینستاگرام او بسته شده است. لازم به ذکر است آخرین پست در صفحه اینستاگرام محمود شهریاری در اواسط فروردین ماه سال گذشته پست شده است و تا کنون فعالیتی نداشته است.

خبرگزاری‌‌های ایران از بازداشت محمود شهریاری، مجری سابق رادیو و تلویزیون، به دلیل “انتشار شایعات و اخبار دروغ در فضای مجازی” در ارتباط با شیوع ویروس کرونا خبر داده‌ بودند.

فاطمه گودرزی و تبریک تولد پوری بنایی

فاطمه گودرزی هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران، که تا کنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غزال و دو نامزدی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول (۱۳۷۷) و نقش مکمل زن سال (۱۳۷۰) در جشنواره فیلم فجر شده‌است، با انتشار این پست در صفحه اینستاگرام خود تولد پوری بنایی را تبریک گفت:

تولدتون مبارک باشه شما یکی از انسانهای دوستداشتنی هستی که از گفتگو با شما خسته نمیشم وقتی پای صحبتت مینشینم چنان با عشق و محبت صحبت میکنید که شیفته وار میشنوم و میبینم انسانی پراز خاطرات رنگارنگ وتلخ و شیرین ودلی پرازمهرکه خوب بلدید تقسیمش کنید بین دوستانتون آرزوی شادی و سلامتی برای تمامی عمر باعزتتون دارم🌺❤️🎉🙏

پوری بنایی (زاده ۱۹ مهر ۱۳۱۹ در اراک) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون است. او فعالیت سینمایی‌اش را در سال ۱۳۴۳ با بازی در فیلم عروس فرنگی به کارگردانی نصرت‌الله وحدت آغاز کرد. از بازی‌های به یاد ماندنی و خاطره‌انگیز وی می‌توان به نقش اعظم در فیلم قیصر و اقدس در کوچه مردها اشاره کرد.

او پس از انقلاب ۵۷ موفق به بازی در هیچ فیلمی نشد. محمدعلی نجفی برای مجموعه تلویزیونی سربداران (۱۳۶۲) به او پیشنهاد همکاری داد که بنایی به دلیل بیماری پدر و مادرش نپذیرفت. همچنین، در سال‌های بعد از انقلاب چند بار به خارج از کشور رفت و به رغم پیشنهادهایی که برای بازیگری به او شد، به ایران بازگشت و حاضر به اقامت در خارج از کشور نشد.

او در طول فعالیت هنری خود با بازیگران نامدار و مطرحی چون محمدعلی فردین، ناصر ملک مطیعی، ایرج قادری و بهروز وثوقی همبازی بوده‌است.

آخرین کار سینمایی بنایی، بازی در فیلم مریم و مانی به کارگردانی کبری سعیدی است، البته در سال ۱۳۸۶ در فیلم شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی به عنوان یکی از صد بازیگر زنی که در این فیلم در نقش تماشاگران در حال تماشای یک فیلم دیده شدند، شرکت داشت.

تولد پنجاه و یکسالگی مهتاب کرامتی و تبریک یونیسف به او

مهتاب کرامتی ۵۱ ساله شد و نماینده انجمن یونیسف در ایران تولدش را تبریک گفت. این بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری اهل ایران متولد ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران است. وی از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ به عنوان سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف در ایران نیز فعالیت دارد.

مهتاب کرامتی دانش‌آموختهٔ میکروبیولوژی و دوره‌دیدهٔ بازیگری در سال ۱۳۷۵ نزد امین تارخ است. او از ۱۳۷۶ با بازی در مردان آنجلس در نقش بانو هلن به همراه جعفر دهقان در نقش ماکسیمیلیانوس به تلویزیون رفت و شناخته شد. مردی از جنس بلور (۱۳۷۷) نخستین حضورش در سینما بود و در ۱۳۸۱–۱۳۸۰ در نمایش‌هایی به کارگردانی مجید جعفری بازی کرد. کرامتی نقش اصلی زن را در شماری فیلم‌های درام و تاریخی بازی کرده‌است.

در سال ۱۳۹۳ از پرکارترین ستاره‌های سینمای ایران نام گرفت، در ۱۳۹۵ با سرمایه‌گذاری در مستند واقعی صفر تا سکو وارد تهیه‌کنندگی فیلم شد. کرامتی جز در حقوق کودکان و همکاری با یونیسف، از کنشگران حقوق زنان و امور اجتماعی آنان است، به مدیریت هنری و داوری روی آورده، به دکلمه‌خوانی پرداخته و در صنعت پوشاک و طراحی مد نیز فعالیت دارد. در فیلم ترومای سرخ با خانم ایران مسعودی ایفای نقش کرده‌است.

او برای پیشینهٔ فعالیت‌های بشردوستانه و پیگیری‌هایش در زمینهٔ آموزش دربارهٔ ایدز و آموزش به کودکان، از سوی دفتر تهران صندوق کودکان ملل متحد (یونیسف) در ۱ سپتامبر ۲۰۰۶/ ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ به عنوان سفیر حسن نیّت و صلح منصوب شد، به هنگام انتصاب خود اظهار داشت که خواسته قلبی هر انسانی است که کودک بماند و وظیفه هر انسانی است که عطوفت کودکی را منتشر کند. از جمله مأموریت‌های او در همان سال، برگزاری برنامه‌های آموزشی برای کودکان در استان کرمان پس از زلزلهٔ ۵ دی ۱۳۸۲ بم، تهیهٔ گزارش از کودکان جنگ‌زدهٔ لبنان در سپتامبر ۲۰۰۶ (در پی جنگ ۲۰۰۶ لبنان) بود. مدت دورهٔ انتصاب او دو سال بوده‌است (۲۰۰۶–۲۰۰۸)، با این حال به ادامهٔ مسئولیت خود می‌پردازد، در فروردین ۱۳۹۰ همکاری خود را با یونیسف برای دو سال تمدید کرد. حکم تمدیدشدهٔ همکاری او با یونیسف تابع خواست و توان اوست و تا زمانی که علاقه داشته باشد، معتبر است.

تبریک تولد گوهر خیراندیش به دخترش، آناهیتا

گوهر خیراندیش، بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو، تولد دخترش آناهیتا را در یک پست اینستاگرامی تبریک گفت.

گوهر خیراندیش از سال ۱۳۴۹ و در دوران دبیرستان، فعالیت وی با گروه تئاتر در شیراز آغاز شد و در همین سال بود که با جمشید اسماعیل‌خانی آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج این‌دو گشت. حاصل این ازدواج یک پسر و دو دختر به نام‌های امید، آزاده و آناهیتا است. او با همسرش در شیراز به‌فعالیت تئاتر می‌پرداختند و همچنین کارمند اداره فرهنگ و هنر شیراز بود. وی در سال ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران قبول شده و به‌همراه همسر و فرزندانش به تهران می‌آید. در تهران درکنار درس‌خواند، به فعالیت تئاتر می‌پردازد و همچنین کارشناس امور هنری ارشاد استان تهران می‌شود. خیراندیش سپس بازی را در سینما، تئاتر و تلویزیون ادامه می‌دهد.

دختر اول گوهر خیراندیش، آزاده اسماعیل خانی، که در ایران زندگی میکند در سریال معمای شاه نیز ایفای نقش کرده بود و در حرفه تئاتر و تلویزیون فعالیت میکند اما دختر دیگرش آناهیتا و پسرش امید مقیم آمریکا هستند و در این کشور زندگی می کنند. مادرشان، گوهر خیراندیش، بین ایران و آمریکا مدام در حال رفت و آمد است. آناهیتا اسماعیل خانی چند سالی می‌ شود که در امریکا زندگی می کند و تحصیلاتش را در این کشور به اتمام رسانده است .

آناهیتا اسماعیل خانی، که شباهت زیادی به پدرش مرحوم جمشید اسماعیل خانی دارد، متولد دهه شصت است. او مدتی پیش مراسم ازدواج خود را با حضور مادرش و ابی خواننده برگزار کرد. جشن عروسی آناهیتا به دلیل مختلط بودن و پوشش برخی مهمانان جنجالی شده و حواشی به زیادی دنبال داشت.

امید اسماعیل خانی، برادر آناهیتا، در استوری اینستاگرامش خبر از ازدواج خواهرش داد و بعد از آن تصاویر و فیلم های مراسم رقص نیز منتشر شد.

یشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

اینستاگردی: از سفر پرمخاطره فرشته حسینی به افغانستان تا گلایه های هانیه توسلی

اینستاگردی: از تبریک ویژه هنرمندان به مناسبت روز پزشک تا تصویر جنجالی سید جواد هاشمی

اینستاگردی: از درگذشت مادر غزل شاکری تا بستری شدن مجری صبح بخیر ایران

اینستاگردی: از واکنش ها به مسابقه کیمیا علیزاده تا نفرین حسام نواب صفوی

اینستاگردی: از پست های جشنواره ای اصغر فرهادی تا عکس رایان شجریان با پدر

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو