تاکید بلینکن و گروسی بر مذاکره درباره ایران

منبع: برترین ها

83

1400/7/27

06:23


آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردند که در مذاکرات روز دوشنبه به وقت محلی خود در واشنگتن درباره ایران گفت و گو خواهند کرد.

ایرنا: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه و رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کردند که در مذاکرات روز دوشنبه به وقت محلی خود در واشنگتن درباره ایران گفت و گو خواهند کرد.

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی اظهار داشت آمریکا قاطعانه از کار آژانس بین المللی انرژی اتمی حمایت می کند.

تاکید بلینکن و گروسی بر مذاکره درباره ایران

بلینکن با بیان اینکه کار آژانس بین المللی انرژی اتمی حفظ صلح و ثبات در جهان، حیاتی است، افزود که این آژانس نقش حیاتی در نظارت بر فعالیت های هسته ای ایران دارد.

وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: در مذاکرات امروز ایران بخش بزرگی از تمرکز را به خود اختصاص خواهد داد.

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز در سخنانی گفت: ما موضوعات گسترده ای برای گفت و گو داریم از جمله مساله ایران و کره شمالی

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی افزود که ما همچنین در مورد حمایت آمریکا از استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی گفت و گو خواهیم کرد.

گروسی و بلینکن روز دوشنبه به وقت محلی در واشنگتن دیدار و گفت و گو کرد. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز دوشنبه با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد که برای انجام گفت‌وگوهای کلیدی با مقامات ارشد آمریکا درباره برجام راهی واشنگتن شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو