نمایشگرهای LG One:Quick

نمایشگرهای LG One:Quick


منبع: فوت و فن

73

1400/7/27

11:53


نمایشگرهای LG One:Quick

راهکار ارتباطی سریع و خلاقانه برای شیوه جدید کار

نمایشگر منحصر به فرد LG One:Quick برای انواع سناریوهای استفاده از مشاغل طراحی شده است و کارکرد در عصر جدید را دوباره تعریف می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از عرضه LG One:Quick خبر می‌دهد؛ یک نمایشگر بسیار متحول‌کننده و ساختارشکن که ورود آن دسته جدیدی از محصولات را با خود به ارمغان می‌آورد. نمایشگر LG One:Quick در پاسخ به شیوه‌های جدید کار مردم ساخته شده است و می‌تواند نحوه ارتباط افراد، همکاران و تیم‌ها را در واقعیت جدید کار از راه دور تغییر داده و گسترش دهد. LG One:Quick شامل One:Quick Works (مدل ۵۵CT5WJ)، One:Quick Flex (مدل ۴۳HT3WJ) و One:Quick Share (مدل SC-00DA)، یک راه حل اختصاصی برای به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بی‌سیم است.

نمایشگر One:Quick Works یک صفحه نمایش ۵۵ اینچی ۴K UHD ویدئو کنفرانس و ابزار بهره‌وری همه جانبه است که برای انواع محیط‌های کار مانند اتاق کنفرانس مناسب است. نمایشگر One:Quick Flex با صفحه لمسی ۴۳ اینچی۴K UHD خود با یک پایه متحرک طراحی شده است تا سناریوهای استفاده متنوع را در همه انواع تنظیمات مشاغل تطبیق دهد. هر دو مدل مبتنی بر پلتفرم ویندوز بوده و با کتابخانه عظیمی از برنامه‌های ویدئو کنفرانس و ابزارهای همکاری سازگار هستند. کاربران، پس از جفت شدن با نمایشگر One:Quick Share، می‌توانند به راحتی و سریع لپ‌تاپ‌های خود را به صورت بی‌سیم به نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال سازگار ال‌جی متصل کنند.

نمایشگر One:Quick Works ال‌جی برای حداکثر بهره‌وری

نمایشگر LG One: Quick Works، که افزوده‌ای خوشایند در هر مکان کنفرانس است، ارتباطات تعاملی یکپارچه را برای جلسات اداری روان و پربار ارائه می‌دهد. این راهکار همه جانبه که برنده جایزه Red Dot 2021 و iF Design Award 2021 است، دارای رایانه شخصی ویندوزی داخلی، دوربین ۴K UHD واضح، میکروفون، بلندگو و تخته سفید دیجیتالی است.

علاوه بر راهکار داخلی ویدئو کنفرانس ال‌جی، نمایشگر One:Quick Remote Meeting، کاربران می‌توانند از میانبرها برای نصب بدون دردسر برنامه‌های ویدئویی کنفرانس و همکاری مانند Teams ،Webex و Zoom برای افزایش فوری بهره‌وری استفاده کنند. میکروفون پرقدرت در ضبط واضح صداها تا فاصله شش متری با حداقل نویز پس زمینه موثر است، در حالی که دوربین با وضوح ۳,۸۴۰x 2,160  به طور خودکار آهنگ‌های شخصی را ردیابی کرده و بر روی آنها تمرکز می‌کند. هر دو دوربین و میکروفون را می‌توان به راحتی برای حداکثر حریم خصوصی و آرامش خاطر غیرفعال کرد.

نمایشگر One:Quick Works ویژگی‌های مدیریت و کنترل آسان برای استفاده را نیز ارائه می‌دهد. برنامه LG One:Quick Remote Meeting برای شش ماه اول آماده و رایگان است و با نمایشگر One:Quick Works به صورت یکپارچه کار می‌کند تا اسناد را در قالب‌های مختلف به اشتراک بگذارد، نقشه‌های تعاملی را در زمان واقعی انجام دهد و به طور خودکار تشخیص دهد که در طرف دیگر چه کسی صحبت می‌کند.

نمایشگر One:Quick Flex ال‌جی برای همه کاره بودن نهایی

ال‌جی One:Quick Flex برای طیف گسترده‌ای از سناریوهای استفاده از مشاغل مانند جلسات گروهی کوچک، بحث‌های تک نفره و ارائه‌های گروهی طراحی شده است، اما یک گزینه عالی برای بیمارستان‌ها، مدارس و خانه‌هایی است که احتمال دارد افراد در آنها مشغول به کار، یادگیری، آموزش یا صحبت از راه دور با طرف دیگر باشند. این نمایشگر با یک دوربین ویدئویی که میدان دید وسیع ۸۸ درجه‌ای را ثبت می‌کند، می‌چرخد ​​تا در حالت افقی و عمودی کار کند و از حالت نمای تقسیم‌شده برای انجام چند وظیفه آسان‌تر بهره می‌برد. میکروفون و دوربین، رابط کاربری بصری، پشتیبانی کامل از قلم لمسی و قابلیت تخته سفید، بسته را کامل می‌کند. نمایشگر One:Quick Flex  را می‌توان روی یک پایه متحرک نصب کرد تا به راحتی بین فضای جلسه مشترک و اتاق مدیرعامل برای یک ویدئو کنفرانس مهم حمل شود.

نمایشگر One:Quick Share ال‌جی برای به اشتراک‌گذاری صفحه نمایش بی‌سیم

نمایشگر LG One:Quick Share به کاربران امکان می‌دهد بدون زحمت صفحه نمایش لپ‌تاپ خود را با نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال سازگار ال‌جی به اشتراک بگذارند. کاربران، پس از فرآیند اتصال ساده، می‌توانند با فشار دادن دکمه دانگل USB One:Quick Share صفحه نمایش کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارند. تعویض منبع نیز به همین سادگی است، زیرا حداکثر چهار منبع می‌وانند به طور همزمان به نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال سازگار ال‌جی متصل شوند. و تنظیمات نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال ال‌جی مانند حجم ، حالت تصویر و روشنایی صفحه را با نمایشگر One:Quick Share، می‌توان بدون کنترل از راه دور انجام داد.

پیک کی مون، نایب رئیس ارشد و سرپرست واحد تجاری نمایشگرهای اطلاع‌رسانی شرکت محصولات تجاری ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «ال‌جی به عنوان رهبر بازار در توسعه راهکارها برای مشاغل، همیشه در تلاش است تا محصولاتی با طراحی متفکرانه و تکنولوژیکی پیشرفته ارائه دهد که کار را پربارتر و راحت‌تر کند. سری جدید One:Quick ما راه حلی است که بر اساس ضرورت ناشی از محیط جدیدی است که ما را مجبور به تفکر خارج از چارچوب کرده است. ما امیدواریم مشتریان با ارائه راه‌های جدید تعامل و انجام امور، بتوانند تعادل بهتری داشته باشند و از کار و زندگی لذت ببرند.»

جدیدترین مجموعه نمایشگرهای ال‌جی برای ارائه یک تجربه بصری طراحی شده است که بهره‌وری و همکاری را افزایش می‌دهد تا ارتباطات اداری را به سطح جدیدی از سهولت و راحتی برساند. سری LG One:Quick از این ماه در کره در دسترس خواهد بود و پس از آن وارد بازارهای کلیدی در آمریکای شمالی، اروپا و آسیا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد LG One:Quick، اینجا را کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو