دانلود و معرفی برترین بازی‌های ماه جولای اندروید | مرداد ۹۷

دانلود و معرفی برترین بازی‌های ماه جولای اندروید | مرداد ۹۷


منبع: فوت و فن

294

1400/7/27

12:55


یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند.

با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند.

برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey را می‌توان به عنوان یکی از برترین بازی‌های جدید دنیای اندروید دانست که به خوبی اوقات فراغت شما را پر می‌کند. این بازی همچون نسخه اول و موفق خود یعنی Alto’s Adventure یک بازی رانر دو بعدی است که مکانیزم‌های جدید و جذابی را به خود اضافه کرده است. علاوه بر گیم‌پلی جالب، Alto’s Odyssey گرافیک روان و زیبایی دارد که موجب می‌شود از مشاهده صحنه‌ها و وقایع مختلف در طی تجربه آن لذت ببرید. بازی دارای ۱۸۰چالش مختلف، یک مود جدید به نام Zen و امکانات ثبا اسکرین شات است. از یک بازی آرکید مانند Alto’s Odyssey انتظارات زیادی نمی‌توان داشت اما به عنوان یک بازی ساده و کوچک برای پر کردن زمان‌های خالی، قطعا Alto’s Odyssey را می‌توان یکی از بهترین عناوین حال حاضر اندروید دانست که بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

 


Asphalt 9: Legends

سری بازی‌های آسفالت را همه میشناسند و نیازی به معرفی این سری بازی‌ها که سال‌هاست به عنوان برترین عناوین ریسینگ / مسابقه‌ای تلفن‌های هوشمند شناخته می‌شوند نداریم. ماه گذشته شاهد عرضه Asphalt 9: Legends بودیم که همچون قسمت‌های پیشین خصوصیات گرافیکی و مکانیزم‌های گیم پلی جذاب و سرگرم کننده‌ای دارد. Asphalt 9: Legends دارای ۵۰ ماشین مختلف، حالت‌های مختلف بازی، یک کلوپ مخصوص برای بازی کردن به همراه دوستان و… است. بخش تک نفره یا داستانی بازی از محتوای خوبی برخوردار است و مدت زمان زیادی شما را سرگرم خواهد کرد. شما می‌توانید Asphalt 9: Legends را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Brawl Stars

جدیدترین بازی ساخته شده توسط Supercell که آن را پیش‌تر با عناوینی مانند Clash of Clans یا Clash Royale می‌شناسیم Brawl Stars نام دارد که پس از یک لانچ محدود سرانجام بصورت کامل عرضه شده است. همچون پابجی و فورتنایت Brawl Stars هم یک بازی Battle Royale است اما نه به این معنی که اسلحه به دست بگیرید و شروع به کشتن دیگر بازیکنان کنید. بازی اصلا مکانیزم‌های شوتر را ندارد و شما با حرکت در نقشه بازی شروع به کتک زدن دشمنانتان می‌کنید تا آنان را از پای درآورید. بازی دارای دو حالت تک نفره و چند نفره بصورت آنلاین است. شما حتی می‌توانید Brawlerهای مختلفی را خریداری کرده و آنان را ارتقاء دهید. می‌توان Brawl Stars را یک ترکیب خلاقانه از دو سبک MOBA و Battle Royal دانست. شما می‌تواندی Brawl Stars را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Epic Skater 2

Epic Skater 2 یکی از دو بازی جدید با سبک اسکیت بورد است که ماه گذشته برای اندروید عرضه شد. دیگری Nyjah Huston #SkateLife نام دارد. هر دو بازی خصوصیات مثبت زیادی دارند، Nyjah Huston #SkateLife خلاقیت کمتری دارد اما گرافیک بهتری دارد. اما Epic Skater 2 کاملا برعکس است و با وجود داشتن خلاقیت‌های بیشتر از گرافیک ساده‌تری بهره‌مند است. ما Epic Skater 2 را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که محتوای سرگرم کننده و جذاب‌تری دارد و راحت‌تر می‌تواند مخاطبین و کاربران خود را سرگرم کند. شما می‌توانید هر دو بازی را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Faraway 3: Arctic Escape

Faraway 3: Arctic Escape سومین قسمت از این سری بازی‌های پازل محبوب است این بازی نیز همچون قسمت‌های پیشین گرافیک مشابهی دارد با این تفاوت که تم کلی بازی زمستانی و همراه با برف و کولاک است. بازی دارای ۱۸ مرحله مختلف است که هریک پازل‌های متنوعی را شامل می‌شوند. شما می‌توانید در حین بازی اسکرین شات گرفته و از آن در حل کردن سایر پازل‌ها استفاده کنید. بازی به این صورت عرضه شده است که تجربه ۹ مرحله ابتدایی بازی رایگان است و برای تجربه مراحل بیشتر نیاز دارید ۲٫۹۹ دلار پرداخت کنید.


Life is Strange

Life is Strange یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین عناوین چند سال اخیر Square Enix است که نسخه تلفن‌های هوشمند آن سرانجام راهی بازار شده است. شما به عنوان Max Caufield وارد بازی می‌شوید و قدرت خارق العاده‌ای دارید که می‌توانید زمان را به عقب برگردانده و در برخی اتفاقات تغییر ایجاد کنید. داستان بازی وقایع یک دبیرستان در شهری کوچک را شرح می‌دهد که گرفتار مشکلات متفاوتی می‌شود و Max به عنوان یک تازه وارد به دبیرستان خیلی سریع وارد این مشکلات می‌شود و با استفاده از نیروی خود به حل کردن مشکلات کمک می‌کند. انتخاب‌ها و تصمیم گیری‌های بازی کاملا بر عهده شماست و می‌توانید به دلخواه تصمیمات متنوعی را اخذ کنید، اما توجه داشته باشید که پایان بازی بر اساس همین انتخاب‌های شما متفاوت خواهد بود. بازی در قالب ۵ اپیزود منتشر شده است و گرافیک فوق العاده بالایی دارد. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای خرید اپیزودهای بعدی از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Pokémon Quest

Pokémon Quest آخرین عنوان از سری بازی‌های پوکمون است که علاوه بر تلفن‌های هوشمند برروی نینتندو سوییچ نیز قابل دریافت است. شما تیمی از پوکمون‌های مختلف تشکیل می‌دهید و راهی پیدا کردن گنج‌های مخفی در سرتاسر دنیا می‌شوید. یکی از قابلیت‌های جالب Pokémon Quest شخصی سازی است و در کنار این قابلیت مکانیزم‌های جذاب کمپ سازی و… نیز وجود دارد. Pokémon Quest یک بازی ساده و سرگرم کننده است که می‌توانید از آن برای یک وقت کشی کوتاه استفاده کنید. شما می‌توانید Pokémon Quest را بصوتر رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Shin Megami Tensei Liberation Dx2

Shin Megami Tensei Liberation Dx2 همچون بسیاری دیگر از بازی‌های Jrpg تلفن‌های هوشمند دارای خصوصیاتی مانند مبارزات نوبتی، قابلیت جمع آوری و کسب شخصیت‌های مختلف، رویدادهای هفتگی و یک بخش تک نفره طولانی و سرگرم کننده است. بسیاری از کاربران که طرفدار بازی‌های ساخته شده توسط Shin Megami Tensei هستند قطعا از تجربه Shin Megami Tensei Liberation Dx2 لذت خواهند برد. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


The Walking Dead: Our World

The Walking Dead: Our World یک بازی واقعیت مجازی یا AR مشابه Pokemon Go است که شما را وادار می‌کند در دنیای واقعی راه افتاده و به دنبال سرنخ‌های مشخصی بروید. بازیکنان همچنین می‌بایست از حملات زامبی‌ها نیز جان سالم به در ببرند. بازی دارای قابلیت جمع آوری شخصیت، رویدادهای هفتگی و برخی قسمت‌ها جهت بازی کردن به همراه دیگر بازیکنان است. طبیعیست که نمی‌توان از The Walking Dead: Our World انتظاری در حد و اندازه Pokemon Go داشت، اما باز هم این بازی در ارائه یک تجربه سرگرم کننده موفق است. شما می‌توانید The Walking Dead: Our World را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


World of Tennis: Roaring ’20s

World of Tennis: Roaring ’20s یک بازی جدید در سبک ورزشی و تنیس است که بصورت قابل توجهی از خصوصیات و امکانات مثبت زیادی بهره‌مند است. بازی در سال‌های ۱۹۲۰ اتفاق جای گرفته است و تجربه آن کمی حس گذشته را برای کاربران تداعی می‌کند. طراحی و انتخاب شخصیت‌های بازی نیز با توجه به همین خصوصیات شکل گرفته است و بسیار جالب از آب درآمده است. بازی مکانیزم‌های سخت و جذاب، بخش چند نفره آنلاین، هفت شخصیت مختلف برای تجربه، لیدربورد و… دارد که موجب می‌شود از لحاظ محتوایی چیزی کم و کسر نداشته باشد. به سادگی می‌توان World of Tennis: Roaring ’20s را یکی از برترین عناوین تنیس برروی اندروید خطاب کرد که بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو