حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!


منبع: روزیاتو

129

1400/7/27

15:10


حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

حتی میلیونرها هم می‌گویند غذاهای رستوران نصرت گوکچه گران است!

پس از چندین هفته انتقاد نسبت به قیمت بالای منوی رستوران نصرت گوکچه در لندن، معلوم شده که حتی به نظر میلیونرها هم قیمت های این رستوران زیادی بالاست.

سرآشپر ترکیه ای، نصرت گوکچه، در سال ۲۰۱۷ به خاطر شیوه ی عجیب طعم‌دار کردن غذا که در آن اجازه می دهد نمک از بازویش بیاید پایین و از آرنجش روی غذا بریزد مشهور شد. و اخیراً شعبه ای از رستورانش را در لندن افتتاح کرده است؛ جایی که غذاهای مخصوص سرآشپز منو عبارتند از: استیک غول پیکر طلایی تاماهاوک به قیمت ۱۴۵۰ پوند، استیک غول پیکر طلایی استریپ‌لوین ۱۳۵۰ پوند و قهوه ترک طلایی به قیمت ۵۰۰ پوند.

به گزارش دیلی میل، طبق گفته ی چیراگ سوچاک، میلیونر ۳۳ ساله ی لندنی، غذای رستوران نصرت به قیمت بالایش نمی ارزد و مردم در اصل دارند پول عکسی را می دهند که با نصرت (ملقب به Salt Bae) می اندازند و در اینستاگرام می گذارند.

رستوران نصرت گوکچه

چیراک سوچاک و نصرت گوکچه

این متخصص IT که برای بانک های سرمایه گذاری کار می کند و خودش را میلیونر معرفی می کند این ها را بعد از این گفت که ۱۵۰ پوند برای غذای فرعی پول داد؛ غذایی که به قول خودش بهتر از آن را بارها خورده.

چیراگ و دوستانش هنگامی که درباره ی صورت‌حساب ۳۷۰۰۰ پوندی که چندی پیش در اینترنت پربازدید شده بود، شنیدند، کنجکاو شدند به رستوران نصرت گوکچه بروند و خودشان از نزدیک ببینند که این همه هیاهو بر سر چیست.

رستوران نصرت گوکچه

چیراگ می گوید: «به نظرم غذای آنجا خوب است اما به قیمتش نمی ارزد.» چیراگ، که گوشت قرمز نمی خورد، خودش به خاطر امتحان استیک نرفته بود و به همین خاطر پیاز حلقه ای و مارچوبه سفارش داد که ۱۸ پوند شد. بقیه سفارش های او از این قرار بود: پوره سیب زمینی ۱۲ پوند، چیپس ۱۰ پوند و نوشابه که صورت‌حسابش را سر جمع با حق سرویس به ۱۵۰ پوند رسانده بود.

وی می گوید: «من قطعاً غذاهای بهتر از این هم خورده ام. دوستانم که استیک سفارش داده بودند هم همین نظر را داشتند.»

صورتحساب رستوران نصرت گوکچه

صورت‌حساب ۳۷۰۰۰ پوندی!

چیراگ می گوید: «شما در حقیقت دارید پول این را می دهید که نصرت را و طریقه ی بریدن استیکش را ببینید و کاری که هنگام فشردن برگرها انجام می دهد.» حدس او این است که هیاهوی پیرامون رستوران نصرت گوکچه تا چند ماه آینده فروکش خواهد کرد و مردم سراغ چیزهای پرهیاهوی جدیدتر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به رستوران تازه افتتاح‌شده نصرت شعبه لندن: یک استیک ۲۳ میلیون تومان

قصابی از ترکیه که به خاطر حرکات نمایشی اش حین کار کردن، در اینترنت به شهرت رسیده است [تماشا کنید]

گران ترین سیب زمینی سرخ کرده دنیا: یک پرس ۵ میلیون تومان

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو