بهترین خودرو‌های سدان دو دیفرانسیل در سال ۲۰۱۸ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

بهترین خودرو‌های سدان دو دیفرانسیل در سال ۲۰۱۸ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)


منبع: فوت و فن

122

1400/7/28

08:30


بهترین خودرو‌های سدان دو دیفرانسیل در سال ۲۰۱۸ از نگاه یو اس نیوز! (قسمت دوم)

چندی پیش سواری دو دیفرانسیل یک آپشن گران قیمت و محدود به انتخاب خودرو‌هایی که برای کمی چسبندگی و گیرش بیشتر در جاده مصرف بهینه سوخت را فدا می‌کردند، به شمار می‌رفت. با این حال با وجود محبوبیت روز افزون خودرو‌های شاسی بلند و کراس اور داشتن سواری دو دیفرانسیل بیش از پیش در حال محبوب شدن است. جای تعجب نیست که کمپانی‌های خودرو ساز در حال ارائه این قابلیت در خودرو‌های سدان مرسوم و با قیمت‌های دست یافتنی‌تر هستند. سیستم‌های دو دیفرانسیل سبک‌تر و هوشمند‌تر در کنار قیمت پایین‌تر دارای راندمان سوخت بالاتری نیز می‌باشند. ما برای پیدا کردن بهترین خودرو‌های سدان دو دیفرانسیل موجود در بازار نگاهی دقیق در میان محدوده گسترده‌ای از بودجه‌های خودرو و بخش‌های مختلف خودرو داشته‌ایم.

برای مشاهده‌ی لیستی از خودرو‌هایی که در جست و جوهای خود یافته‌ایم همراه ما باشید :

BMW سری ۴ گرن کوپه ۲۰۱۸

سدان سایز کوچک لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۴۵٫۳۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

BMW سری چهار گرن کوپه مقدار اضافه‌ای از خصوصیات طراحی را به فرمول به خوبی ثابت شده‌ی لوکس و هیجان رانندگی این برند اضافه می‌کند. طراحی سقف رو به پایین این خودرو فضای سر کلی در قسمت عقب خودرو را کاهش می‌دهد، اگرچه بسیاری از خریداران از این فداکاری به خاطر نمای کناری مسابقه‌ای‌تر این خودرو چشم پوشی می‌کنند. مدل ۴۳۰i xDrive گرن کوپه با شروع قیمت ۴۵٫۳۰۰ دلار و همراه با یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت ۲۴۸ اسب بخار روانه بازار خواهد شد که این میزان قدرت از طریق یک سیستم انتقال قدرت خودکار هشت سرعت به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با انتخاب مدل ۴۴۰i xDrive گرن کوپه خودرو شما مجهز به یک موتور شش سیلندر توربو شارژ با توانایی تولید ۳۲۰ اسب بخار قدرت خواهد شد، اگرچه انتخاب این خودرو با پرداخت یک هزینه ۴۹٫۷۰۰ دلاری نیز همراه خواهد بود. صرف نظر از تریم یا موتوری که انتخاب می‌کنید، BMW سری ۴ به همراه لیست بلندی از آپشن‌های تکنولوژی موجود در اتاق و امکانات ایمنی عرضه خواهد شد.

آئودی ۲۰۱۸ A6

سدان سایز متوسط لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۵۱٫۹۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۸

مدل A6 کمپانی با در نظر گرفتن خودرو‌های سایز متوسط لوکس، یکی از بهترین‌ها می‌باشد. این خودرو سدان زیبا و راحت به طور از پیش تعیین شده دارای سیستم سواری دیفرانسیل جلو بوده و قیمت آن از ۴۹٫۷۰۰ دلار آغاز می‌شود. خوشبختانه،‌ انتخاب آپشن سواری دو دیفرانسیل با افزایش قیمت بسیار زیاد یا بالا رفتن مصرف سوخت کلی همراه نخواهد بود. طبق محاسبات سازمان حفاظت از محیط زیست آمریکا حتی با وجود یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ قدرتمند ۲۵۲ اسب بخاری در زیر کاپوت، مدل A6 به همراه سیستم سواری دو دیفرانسیل همچنان مصرف سوختی برابر با ۳۱ مایل بر گالن در بزرگراه خواهد داشت. علاوه بر این، یک آپشن موتور شش سیلندر سوپر شارژ با خروجی قدرت ۳۴۰ اسب بخار نیز قابل دسترس خواهد بود. در بالاترین سطح آئودی A6، یک موتور هشت سیلندر توربو دو قلو با توانایی تولید ۴۵۰ اسب بخار قدرت وجود دارد. در صورت انتخاب هر ورژن از این خودرو،‌ آئودی A6 عملکردی محض، اتاقی جادار و رابط کاربری برازنده‌ برای سیستم سرگرمی ارائه می‌دهد.

مرسدس بنز کلاس ۲۰۱۸ E

سدان سایز متوسط لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۵۵٫۴۵۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۸

مدت زیادی است که مرسدس بنز کلاس E به لطف ترکیب عملکرد، راحتی، ایمنی و لیست بلندی از امکانات آپشنی،‌ در نزدیکی جایگاه برتر کلاس خود قرار دارد. اگر به دنبال یک خودرو سدان لوکس دو دیفرانسیل با قیمتی مناسب هستید، مدل سدان E300 4Matic که به یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید ۲۴۱ اسب بخار قدرت مجهز است و دارای مصرف سوخت ۲۱ مایل بر گالن در شهر و ۲۹ مایل بر گالن در بزرگراه می‌‌باشد، گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. اضافه شدن قدرت بیشتر، سرعت بیشتری نیز اضافه می‌کند، اما همچنین می‌تواند قیمت را به طور چشمگیر افزایش دهد. به عنوان مثال مدل سدان AMG E63 4Matic به لطف موتور هشت سیلندر توربو دو قلو خود از سرعتی مانند یک خودرو اسپورت بهره می‌برد اما در عین حال شروع قیمت ۱۰۴٫۴۰۰ دلاری این خودرو، خرید آن را برای بیشتر مشتریان ناممکن می‌سازد.

BMW سری ۵ ۲۰۱۸

سدان سایز متوسط لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۵۴٫۹۵۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۸

BMW سری ۵ یکی دیگر از خودرو‌های سدان لوکس سایز متوسط است که عملکرد و کاربردی بودن را در یک پکیج بسیار هیجان انگیز متعادل می‌سازد. قیمت مدل دیفرانسیل عقب ۵۳۰i از ۵۲٫۶۵۰ دلار آغاز می‌شود. این در حالیست که ورژن دو دیفرانسیل ۵۳۰i مجهز به همان موتور چهار سیلندر توربو شارژ ۲۴۸ اسب بخاری، دارای شروع قیمت ۵۴٫۹۵۰ دلار می‌باشد. ویژگی‌هایی از جمله هندلینگ چابک و قدرت زیاد در این خودرو به خصوص در تریم‌های مجهز به آپشن موتورهای شش و هشت سیلندر توربو شارژ، در هر زمان به راحتی قابل دسترس‌اند. حتی سدان اسپورت M5 با خروجی قدرت ۴۵۶ اسب بخار نیز اکنون به صورت پیش فرض به سیستم سواری دو دیفرانسیل مجهز است، با این حال مالکین این خودرو می‌توانند با فشردن یک دکمه خودرو را به حالت سواری دیفرانسیل عقب تغییر دهند. در حالیکه در هنگام صحبت از “ماشین رانندگی نهایی” عامل قدرت یک فاکتور مشخص است،‌ خریداران سری ۵ همچنین می‌توانند از یک اتاق با کلاس جهانی، سیستم سرگرمی بسیار خوب،‌ و صندوق عقب فوق العاده جادار نیز لذت ببرند.

جنسیس ۲۰۱۸ G80

سدان سایز متوسط لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل‌ : ۴۴٫۲۵۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۸

کمپانی جنسیس به عنوان یک برند تازه کار در عرصه‌ی خودرو‌های لوکس با رقبای قدرتمندی در جهت شناخته شدن مواجه است. همانند بیشتر رقبای‌ لوکس سایز متوسط،‌ کمپانی جنسیس نیز سیستم‌های سواری دیفرانسیل عقب یا دو دیفرانسیل را در مدل سدان G80 خود که تا زمان رسیدن مدل کوچک‌تر G70 در این تابستان خودرو پایه این کمپانی به شمار می‌رود، به عنوان آپشن ارائه می‌دهد. نسخه دو دیفرانسیل این خودرو که قیمت آن از ۴۴٫۲۵۰ دلار آغاز می‌شود علاوه بر یک موتور شش سیلندر ۳٫۸ لیتری با توان تولید ۳۱۱ اسب بخار قدرت،‌ به همراه لیست بلندی از امکانات پیش فرض به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این یک موتور ۳٫۳ لیتری شش سیلندر توربو دو قلو با خروجی قدرت ۳۶۵ اسب بخار نیز به صورت آپشن ارائه می‌گردد، این در حالیست که یک موتور هشت سیلندر پنج لیتری با خروجی ۴۲۰ اسب بخار نیز در بهترین تریم این خودرو یعنی مدل ۵٫۰L Ultimate AWD وجود دارد. با ارائه ویژگی‌هایی از جمله قدرت مشابه و امکانات پیش فرض بیشتر نسبت به رقبای مستقیم این خودرو و همچنین به همراه داشتن امتیازات ایمنی بسیار خوب و یک گارانتی فوق العاده، کمپانی جنسیس امیدوار است تا مشتریان را به ترجیح این شرکت نسبت به برند‌های شناخته شده‌تر ترغیب کند.

لکسوس ۲۰۱۸ GS

سدان سایز متوسط لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۵۰٫۳۶۵ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

مدل GS کمپانی لکسوس با راحتی بی‌صدا و همچنین سابقه درخشان در زمینه قابلیت اطمینان، به تاثیر گذار بودن در بخش خودرو‌های سدان لوکس ادامه می‌دهد. مجهز شدن به سیستم سواری دو دیفرانسیل برابر با یک شروع قیمت ۵۰٫۳۶۵ دلاری می‌باشد،‌ این در حالیست که مدل پایه دیفرانسیل عقب این خودرو ۴۶٫۳۱۰ دلار قیمت گذاری شده است. اضافه ساختن سواری دو دیفرانسیل به مدل GS همچنین به معنای داشتن امکان انتخاب تنها یکی از سه موتور موجود نیز می‌باشد. اما از آنجاییکه موتور شش سیلندر ۳٫۵ لیتری موجود در مدل GS 350 AWD با خروجی قدرت ۳۱۱ اسب بخار قدرت زیادی را تولید می‌کند این موضوع جای نگرانی نیست. کمپانی لکسوس دارای رکوردی قابل تحسین در زمینه ایمنی و مالکیت بدون دردسر خودرو‌های خود می‌باشد، در نتیجه زمانیکه صحبت از داشتن خودرو سدان لوکسی که کمی آرامش بیشتر را ارائه می‌دهد به میان آید مدل GS در جایگاه برتری قرار می‌گیرد.

کادیلاک ۲۰۱۸ CTS

سدان سایز متوسط لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۵۰٫۹۹۵ دلار

یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۶

مدل CTS کمپانی خودرو ساز کادیلاک به لطف هندلینگ چابک و موتور شش سیلندر آپشنی خود، یک معرفی اسپورت تعجب برانگیز به بخش خودرو‌های سدان آمریکایی مرسوم به شمار می‌رود. مدل پایه این خودرو از یک سواری دو دیفرانسیل بهره برده و همراه با یک موتور چهار سیلندر توربو شارژ با خروجی قدرت ۲۶۸ اسب بخار که به یک سیستم انتقال سرعت اتوماتیک هشت سرعت متصل است عرضه می‌گردد. به محض قرار گرفتن یک موتور شش سیلندر توربو دلخواه با توان تولید ۳۳۵ اسب بخار قدرت در زیر کاپوت این خودرو هیجان رانندگی وارد مرحله‌ای جدید می‌شود. این کار باعث افزایش میزان جذابیت رانندگی خواهد شد، گرچه این ارتقاء موتور با یک شروع قیمت ۵۶٫۱۹۵ دلاری نیز همراه خواهد بود. با این حال دو ویژگی فضای پا در صندلی‌های پشتی و فضای کلی صندوق که انتظار می‌رود بیش از همه در یک خودرو سدان لوکس کادیلاک بدرخشند،‌ در مدل CTS نسبت به بسیاری از رقبا پایین‌تر است.

تسلا مدل S 2018

سدان سایز بزرگ لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۷۴٫۵۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۳

مدل S شرکت تسلا به عنوان تنها خودرو برقی در لیست خودرو‌های سدان دو دیفرانسیل،‌ یکی از جذاب‌ترین و همچنین سریع‌ترین خودرو‌های موجود به شمار می‌رود. سیستم محرکه تمام برقی مدل S به خصوص در مدل‌های برتر این خودرو مانند تریم P100D AWD، سرعت مستقیم فوق العاده‌ای را فراهم می‌کند. حتی در مدل پایه این خودرو یعنی مدل ۷۵D شاهد ویژگی‌هایی از جمله شتاب قدرتمند، اتاق مدرن، فضای زیاد برای سرنشینان و حمل بار، و یک محدوده‌ی سواری ۲۶۰ مایلی کارآمد هستیم. هرچه از نردبان قیمت گذاری تسلا بالاتر بروید، محدوده برقی طولانی‌تر و همچنین قدرت بیشتری دریافت می‌کنید. به عنوان نمونه،‌ تریم P100D مدل S دارای یک محدوده‌ی کلی ۳۳۵ مایلی بوده و نسبت به بسیاری از خودرو‌های اسپورت موجود در بازار سریع‌تر است. حتی یک آپشن ردیف سوم صندلی اضافه رو به پشت نیز در این خودرو ارائه می‌شود که این ویژگی در هیچ رقیب دیگری دیده نشده است.

جنسیس ۲۰۱۸ G90

سدان سایز بزرگ لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۷۰٫۸۵۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۱

زمانیکه پای رقابت با رهبران تثبیت شده‌ای همچون مرسدس بنز کلاس S و BMW سری ۷ در میان باشد، شاخه لوکس کمپانی هیوندا به هیچ وجه خجالتی نیست. مدل G90 این کمپانی در حالیکه خودرو ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود اما هزاران دلار کمتر نسبت به رقبای آلمانی اصلی خود، هزینه می‌برد. آپشن سیستم پیشرانه سواری دو دیفرانسیل این خودرو می‌تواند به یکی از دو موتور ارائه شده برای مدل G90 یعنی موتور شش سیلندر توربو دو قلو ۳۶۵ اسب بخاری یا یک موتور ۵ لیتری هشت سیلندر با خروجی قدرت ۴۲۰ اسب بخار مجهز شود. علاوه بر این در اتاق این خودرو از موادی با کیفیت بالا استفاده شده و همچنین فضای فراوانی برای مسافرین در صندلی‌های جلو و عقب وجود دارد. با این حال فضای صندوق عقب ارائه شده در این خودرو نسبت به برخی گزینه‌های موجود در این بخشِ سطح بالا کوچک‌تر می‌باشد.

آئودی ۲۰۱۸ A7

سدان سایز بزرگ لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۶۹٫۷۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

نمای جانبی زیبا و درب صندوق عقب هاچ بک مانند،‌ آئودی A7 را به یکی از زیبا‌ترین و همچنین یکی از مناسب‌ترین خودرو‌ها برای حمل بار در این بخش تبدیل می‌کنند. مدل A7 علیرغم اندازه بزرگ خود علاوه بر واکنش‌های سریع دارای دینامیک سواری بسیار خوبی نیز می‌باشد. این خودرو همچنین در برخی تریم‌ها به خصوص در مدل RS 7 Performance که با خروجی قدرت ۶۰۵ اسب بخار و شروع قیمت ۱۳۰٫۷۰۰ دلار عرضه می‌شود، عملکرد فوق العاده سریعی نیز دارد. مدل پایه A7 که به همراه امکاناتی از جمله یک موتور شش سیلندر سوپر شارژ ۳۴۰ اسب بخاری، سیستم انتقال قدرت اتوماتیک هشت سرعت، و یک سیستم سواری دو دیفرانسیل عرضه می‌گردد دارای شروع قیمت نسبتاً معقول‌تری برابر با ۶۹٫۷۰۰ دلار می‌باشد.

مرسدس بنز کلاس ۲۰۱۸ S

سدان سوپر لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۹۲٫۹۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۳

همانطور که از توضیحات خودرو پیداست، تنها تعداد کمی از رقبا از شان و حضور مرسدس بنز کلاس S برخوردار هستند. درحالیکه خرید آپشن برای یکی از خودرو‌های سدان‌ برتر کمپانی مرسدس بنز بی‌انتها است تریم S450 4Matic قیمتی بسیار کمتر از یک سوپر خودرو مانند داشته و برابر با ۹۲٫۹۰۰ دلار می‌باشد، این در حالی است که قیمت مدل‌های مِیباخ از تقریباً ۲۰۰٫۰۰۰ دلار آغاز می‌شوند. کلاس S که به یک موتور ۳ لیتری شش سیلندر توربو دو قلو با توان تولید ۳۶۲ اسب بخار مجهز است، عملکرد بی دردسری را در یک فضای ساکت فراهم می‌کند. به ازای پرداخت این مقدار پول از آخرین امکانات رفاهی، پیشرفت‌های ایمنی، و تکنولوژی داخل اتاق بهره‌مند خواهید شد. از آپشن‌هایی که می‌توان به جمع امکانات این خودرو سدان باشکوه اضافه کرد می‌توان به سیستم کنترل آب و هوا چهار منطقه‌ای، سیستم صدای Burmester 3D مجهز به ۲۶ اسپیکر، و یک لیست ظاهراً بی انتها از امکانات ایمنی فعال موجود اشاره کرد.

پورشه پانامرا ۲۰۱۸

سدان سوپر لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۸۹٫۶۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۹٫۰

خودرو سدان ساخت کمپانی آلمانی پورشه موظف به خاص بودن است و مدل پانامرا از این بابت خودرو ناامید کننده‌ای نخواهد بود. در حالیکه یک مدل پایه پانامرا که به سیستم سواری دو دیفرانسیل آپشنی مجهز است شروع قیمتی برابر با ۸۹٫۶۰۰ دلار را به یدک می‌کشد، اما عمده محدوده‌ی تریم‌های این خودرو بسیار بسیار بیشتر هزینه خواهند برد. به عنوان نمونه مدل Turbo S Executive E-Hybrid AWD دارای قیمتی بیش از دو برابر قیمت در نظر گرفته شده برای مدل پایه پانامرا می‌باشد. ویژگی‌هایی از جمله واکنش‌های رانندگی تیز، اصطکاک رانندگی دو دیفرانسیل، و یک موتور شش سیلندر توربو ۳۳۰ اسب بخاری در مدل پایه پانامرا، برای سرگرم ساختن شیفتگان رانندگی بیش از حد کافی خواهند بود. به علاوه اتاق زیبا و بسیار مجهز این خودرو نیز دست کمی از پیشینیان این برند لوکس نخواهد داشت.

BMW سری ۷ ۲۰۱۸

سدان سوپر لوکس

قیمت نسخه دو دیفرانسیل : ۸۶٫۱۰۰ دلار

امتیاز وبسایت یو اس نیوز : ۱۰ / ۸٫۷

زمانیکه بحث درباره قدرت موجود،‌ امکانات رفاهی، مواد به کار رفته در اتاق، و تکنولوژی در میان باشد،‌ BMW سری ۷ نیز همانند دیگر خودرو‌های در این کلاس یک شاهکار فنی به شمار می‌رود. استفاده از کنترل‌‌های اشاره‌ای برای امکاناتی مثل سیستم تهویه و رادیو،‌ تنها یکی از حقه‌هایی است که این سدان لوکس آلمانی چابک در آستین دارد. با اضافه شدن آپشن سیستم سواری دو دیفرانسیل به این خودرو قیمت آن در مقایسه با مدل دیفرانسیل عقب پایه ۳۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد. با در نظر داشتن این موضوع که برخی از مدل‌های سری ۷ زمانیکه به قدرتمند‌ترین موتور‌ها و امکانات بی‌شمار دیگر مجهز شوند هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۶٫۰۰۰ دلار خواهند برد، این هزینه‌ی ۳۰۰۰ دلاری منطقی به نظر می‌رسد. ورژن دو دیفرانسیل مدل پایه سری ۷ به همراه یک موتور شش سیلندر توربو شارژ که علیرغم اندازه و وزن خودرو مصرف سوخت تحسین برانگیز ۲۹ مایل بر گالن در بزرگراه را به نام خود ثبت نموده است، عرضه می‌گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو