آرایش موی رنگ شده

آرایش موی رنگ شده


منبع: بیتوته

84

1400/7/28

08:59


آرایش موی رنگ شده



آرایش موی رنگ شده,آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز,آرایش مناسب برای رنگ موی مشکی

آرایش مناسب برای رنگ موی مشکی

 

آرایش مناسب موی رنگ شده

برای زیبایی بیشتر بهتر است رنگ مو و آرایش با هم تناسب داشته باشند، رنگ مو را چطور با آرایش هماهنگ کنیم؟

به احتمال زیاد شما فهمیده اید که همه رنگ های آرایشی به شما نمی آید، این می تواند به علت هماهنگ نبودن رنگ پوست و یا حتی رنگ موهایتان باشد.

 

تغییر رنگ موها، رنگ چهره را هم عوض می کند؟ به این ترتیب رنگ آرایشی که در گذشته از آن استفاده می کردید دیگر  پاسخگو نخواهد بود.

 

آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز

رنگ موی قرمز تیره مثل آلبالویی یا فندقی باید با رنگ‌های که خنثی‌تر هستند، استفاده شوند. شما همینطور می‌توانید از رنگ‌هایی که هاله صورتی دارند هم استفاده کنید. روی آرایش چشم‌ها کار کنید و بگذارید لب‌ها کم رنگ بمانند.

 

این کار به این معنی نیست که باید سایه چشمتان را با رنگ موهایتان متناسب کنید. دو یا سه رنگ سایه چشم بردارید و آنها را با یکدیگر ترکیب کنید تا رنگی مثل شامپاینی با هاله سبز یا برنز درست کنید. شما می‌توانید آرایشی متفاوت با رنگ مویتان انجام دهید. چنانچه رنگ قرمز موهایتان هاله روشن‌تر دارد، برای گونه‌ها از رژگونه گلبهی که صورتی آن بیشتر است، استفاده کنید.

 

چشمانتان را خیلی آرایش نکنید چون رنگ موها و چشم‌هایتان هم براق است. از سایه چشمی که خنثی و زیبا است، استفاده کنید ولی رنگ نارنجی را به طور کامل فراموش کنید. کار خود را با خط چشم قهوه‌ای یا خاکستری و ریمل قهوه‌ای تیره به پایان برسانید.

 

آرایش موی رنگ شده,آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز,آرایش مناسب برای رنگ موی خاکستری

آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز

 

آرایش مناسب برای رنگ موی مشکی و تیره

رنگ موی خانم های ایرانی بیشتر رنگ موی مشکی است، خانم هایی که موهای مشکی و  تیره دارند باید شیوه به وجود آوردن هارمونی میان رنگ مو و آرایش صورت را بدانند. خانم هایی که موهای تیره دارند باید آرایش چشم ها را مهم بدانند. مژه مصنوعی، خط چشم و سایه چشم اکلیلی برای جذابیت چشم های شما مناسب است.

 

چنانچه پوست تان روشن است رژلب قرمز و در صورتیکه پوست تان تیره است رژ لب های کمرنگ مایل به صورتی و گلبهی برایتان مناسب است.

 

آرایش موی رنگ شده,آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز,برای هر رنگ مو چه آرایشی مناسب است

آرایش مناسب برای رنگ موی مشکی

 

آرایش مناسب برای رنگ موی بلوند و روشن

کسانی که موهای بلوند و روشن دارند باید ابروهایشان هم همرنگ موهایشان کنند، خط چشم های دنباله دار و سایه چشم های قهوه ای، مسی و طلایی برای مو بلوندها خیلی مناسب است. رژگونه تان باید به رنگ برنز باشد تا جذابیت چهره تان بیشتر شود، برای انتخاب رژلب سراغ رنگ ها کالباسی، مرجانی، قرمز و هلویی بروید.

 

آرایش موی رنگ شده,آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز,نحوه ست کردن آرایش صورت با رنگ مو

آرایش مناسب برای رنگ موی بلوند

 

آرایش مناسب برای رنگ موی خاکستری 

رنگ خاکستری موها رنگ را در چهرۀ شما پنهان می کند و شما را به شدت رنگ پریده و صورت شسته نشان می دهد. با این رنگ مو شما باید از رنگهای روشن با تن سرد روی گونه ها و لب هایتان استفاده کنید. به این صورت چهرۀ شما رنگ پیدا خواهد کرد. از رژلب هایی به رنگهای صورتی ملایم، زردآلویی، انواع قرمز های ملایم، صورتی یا قرمز استفاده کنید. سایه چشم های سفید و خاکستری و خط چشم های خاکستری تیره یا آبی سیر مناسب هستند.

 

آرایش موی رنگ شده,آرایش مناسب برای رنگ موی قرمز,آرایش مناسب برای رنگ موی مشکی

آرایش مناسب برای رنگ موی خاکستری

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو