بیل گیتس هم از موبایل اندرویدی استفاده می‌کند!

منبع: فوت و فن

113

1400/7/28

11:39


بیل گیتس هم از موبایل اندرویدی استفاده می‌کند!

اکنون دیگر به جرات می‌توان گفت که ویندوز فون مرده است، زیرا بیل گیتس موسس مایکروسافت هم تصمیم گرفته از این سیستم‌عامل موبایل فرار کرده و به اندروید پناه ببرد.

 

در مصاحبه تازه بیل گیتس با فاکس‌نیوز وی گفته که اکنون از یک اسمارت‌فون اندرویدی استفاده می‌کند. اما در خصوص مدل دقیق و شرکت سازنده ان هیچ صحبتی به میان نیامده است. البته وی تاکید کرده که بر روی این تلفن‌هوشمند تعداد زیادی از نرم‌افزارهای مایکروسافت را به کار می‌برد. لذا به نظر می‌رسد که وی از نسخه ویژه مایکروسافت گلکسی اس ۸ سامسونگ استفاده می‌کند که به صورت باندل با نرم‌افزارهای مایکروسافت عرضه شده است.

 

چندی پیش مایکروسافت فروش این نسخه ویژه گلکسی اس۸ را در فروشگاه‌های خود آغاز کرد. این اسمارت فون به اپلیکیشنهایی چون آفیس، وان‌درایو، دستیار صوتی کورتانا و اوت‌لوک مجهز گشته است. البته همه موبایل‌های اندرویدی از این اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کنند، اما مایکروسافت در یک همکاری نزدیک، نسخه ویژه گلکسی اس۸ را برای خودش سفارش داده است. و احتمالا این حرکت با همکاری دیگر تولیدکنندگان اسمارت‌فون به همین شکل ادامه پیدا کند.

 

در حالی که بیل گیتس به تازگی موبایلش را با یک محصول اندرویدی عوض کرده، اما به نظر می‌رسد که آیفون نتوانسته نظر وی را به خود جلب کند. مشهور است که گیتس از گذشته دور استفاده از هر نوع آیفون و آیپاد را در خانه‌اش ممنوع کرده است. اما وی در مصاحبه با فاکس‌نیوز از استیو جابز به عنوان یک «نابغه» یاد کرده است. البته جای خوشبختی است که گیتس هنوز از کامپیوترهای شخصی بر پایه ویندوز استفاده می‌کند. وی گفته که علی‌رغم اینکه جابز را ستایش می‌کند، هنوز قصد ندارد سراغ آیفون برود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو