جزئیات حمله وحشیانه به خانم دکتر آبادانی

منبع: برترین ها

93

1400/7/28

19:00


پزشک متخصص پاتولوژی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان چهارشنبه‌شب گذشته بعد از اتمام وقت کاری راهی منزل خود بود که توسط افراد ناشناس در جاده قدمگاه به همراه راننده ماشین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

فرارو: سارقان مسلح پزشک متخصص شادگان را ربوده و پس از تهدید به قتل از او سرقت کردند. شب چهارشنبه هفته گذشته، یک پزشک متخصص زن در تماس با پلیس آبادان از ربوده شدن خود از سوی سارقان مسلح خبر داد. با حضور ماموران در محل مشخص شد چند سارق مسلح در پوشش مامور پلیس، خودرو حامل پزشک متخصص را متوقف و آن‌ها را ربوده و اقدام به سرقت کرده‌اند.

رویا داستانیان در شکایتش به پلیس گفت: ساعت ۸:۳۰ شب بعد از اتمام شیفتم همراه با راننده در مسیر بازگشت به خانه بودم. یک ماشین پژو ۴۰۵ که سرنشینان آن با لباس پلیس و مسلح بودند، در حین حرکت رو به ما ایست دادند. بعد از توقف، ما را به مسیر خاکی برده و پس از پیاده کردن از خودرو به بیابان بردند.

جزئیات حمله وحشیانه به خانم دکتر آبادانی

او که به‌شدت از این حادثه ترسیده بود، ادامه داد: دو شخص مسلح با تفنگ ابتدا به سر راننده کوبیدند و بعد ما را مورد ضرب و شتم وحشیانه قرار دادند. آ‌نها مدعی بودند از شخصی ۳۰۰ میلیون گرفته که من را به قتل برسانند. سارقان مسلح چند نوبت شال دور گردنم انداختند و با فشار به قصد خفه کردن، کشیدند که باعث شد بیهوش بشوم. آن‌ها با ضربات مکرر و لگد من را زده حتی چندین‌بار به من سیلی زدند و با کفش محکم به سرم کوبیدند.

این پزشک متخصص به ماموران گفت: من فقط التماس می‌کردم و کودک سه‌ساله‌ام جلوی چشمم بود. سارقان بعد از شکنجه چند نوبت تیر هوایی زدند و بعد طلا‌ها و کارت بانکی‌ام را با گرفتن رمز و موبایل سرقت کردند. با شکایت این پزشک تحقیقات تخصصی از سوی ماموران برای شناسایی سارقان مسلح آغاز شد.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص ضرب و شتم یک بانوی پزشک از سوی افراد ناشناس و سرقت از وی توضیحاتی ارائه داد: پزشک متخصص پاتولوژی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان چهارشنبه‌شب گذشته بعد از اتمام وقت کاری راهی منزل خود بود که توسط افراد ناشناس در جاده قدمگاه به همراه راننده ماشین مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

افراد ناشناس در این اقدام طلا و کارت‌های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند. در روز‌هایی که از جان‌گذشتگی پزشکان کشورمان الگو و اسوه ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات، کوهی از درد و غم را نه‌تن‌ها بر قلب فعالان عرصه سلامت بلکه بر روح ملت شریف، قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی می‌نشاند.

جزئیات حمله وحشیانه به خانم دکتر آبادانی

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان، ضمن محکوم کردن هتک حرمت و ضرب و جرح پزشک دلسوز و متعهد شاغل در شهرستان شادگان توسط افراد معلوم‌الحال، از نیروی انتظامی و مراجع قضایی تقاضا دارد با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن هتاکان، تسلی خاطری برای این عزیز زحمتکش و همه مجموعه جان برکف حوزه سلامت کشور باشد.

در انتهای بیانیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است: امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت‌ترین مجازات برای عاملان چنین جنایتی درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم‌زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه محقق شود. به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان شادگان یکی از پزشکان متخصص شاغل در این شهرستان بعد از خروج از محل کار در حالی‌که به همراه راننده خود به سمت ماهشهر در حرکت بود، در خروجی شادگان از سوی سرنشینان یکدستگاه خودروی ۴۰۵ که لباس پلیس پوشیده بودند، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

نورالله طاهری با بیان اینکه سارقان زیورآلات، موبایل و کارت‌های اعتباری این بانوی پزشک را به سرقت بردند، افزود: این موضوع از طریق مراجع قضایی شهرستان در حال پیگیری است. شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو