mindhunter

اوایل هفته گذشته نت‌فلیکس وعده داد که پروژه جدیدی با همکاری «دیوید فینچر» معرفی خواهد کرد و امید به احیای سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter) را در دل هواداران زنده کرد. آن پروژه موعود مستنی به نام «ووآر» (Voir) بود که البته جذابیت‌های خاص خودش را داشت، اما بسیاری از مشتاقان بازگشت سریال جنایی «شکارچی ذهن» را ناامید کرد.

«آصف کاپادیا» کارگردان برنده اسکار این سریال در فصل اول، به دنبال معرفی پروژه جدید فینچر و نت‌فلیکس پیشنهاد کرد که هواداران در شبکه‌های اجتماعی جنجال به پا کنند تا شاید نت‌فلیکس دلیلی برای تولید فصل سوم این پروژه پرهزینه تلویزیونی ببیند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کاپادیا می‌نویسد: «مخاطبین سراسر دنیا باید به اطلاع نت‌فلیکس برسانند که یک تقاضای واقعی برای فصل سوم «شکارچی ذهن» وجود دارد. اگر به اندازه کافی سروصدا کنید، شاید واقعاً ساخته شود.»

فینچر سال گذشته در مصاحبه با «والچر» تأیید می‌کند که احتمالاً فصل سوم «شکارچی ذهن» ساخته نخواهد شد: «ببینید، سریال نسبت به میزان بیننده‌ای که داشت گران‌قیمت بود. ما فکر می‌کردیم که ابتدا فیلم «منک» (Mank) را به اتمام برسانیم و بعد ببینیم چه پیش می‌آید، اما راستش فکر نمی‌کنم که بتوانیم با هزینه‌ای کمتر از فصل دوم آن را بسازیم. از طرفی باید در مورد نسبت میزان بیننده و هزینه‌ی تولید واقع‌بین باشید.»

او در ادامه توضیح می‌دهد: «ما فصل اول «شکارچی ذهن» را بدون شورانر ساختیم و من هفته به هفته و به سختی پروژه را پیش می‌بردم. سپس فیلمنامه‌های فصل دوم را دریافت کردیم و دیدم که از هیچ‌یک از آن‌ها خوشم نمی‌آید. بنابراین دوباره شروع کردیم. «کورتنی مایلز» را آوردم که با او به عنوان دستیار کارگردان کار کرده بودم و تمایل داشت بنویسد، و در نهایت یکی از شورانرهای «شکارچی ذهن» شد. اما ۹۰ ساعت در هفته کار می‌طلبد. همه چیز زندگی شما را تحلیل می‌برد. وقتی که کار من تمام شد، به‌شدت خسته بودم، و گفتم: «فکر نمی‌کنم توانی برای فصل سوم در من باقی مانده باشد.»

فینچر فیلمبرداری پروژه سینمایی جدیدش «قاتل» (The Killer) با بازی «مایکل فاسبندر» را از ماه آینده در پاریس آغاز می‌کند. مستند «ووآر» نیز در ماه نوامبر در جشنواره «بنیاد فیلم آمریکا» (AFI) اکران خواهد شد.