بهترین روش‌های جوانسازی پوست

بهترین روش‌های جوانسازی پوست


منبع: روزیاتو

150

1400/7/29

11:31


بهترین روش‌های جوانسازی پوست

بهترین روش‌های جوانسازی پوست

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همیشه بهترین‌ها سبب رضایت افراد می‌شود این یک قانون است و در مورد روش‌های جوانسازی پوست نیز صدق می‌کند. امروزه روش‌های جوانسازی پوست طرفداران بسیاری دارد. راستش را بخواهید اگر غیر از این بود باید متعجب می‌شدیم. با روش‌های جدید حداقل ۱۰ سال جوانتر می‌شوید و آثار مثبت آن را در روحیه و اعتماد به نفس خود نیز حس خواهید کرد. حال که همه شرایط و امکانات برای جوان شدن مهیاست اگر کوتاهی کنید خودتان مقصر هستید.

بوتاکس دیسپورت

بوتاکس از سم بوتولینوم تشکیل شده است و برای فلج کردن موقت عضلات، به‌منظور از بین بردن و محو کردن خطوط خنده، خطوط افقی پیشانی، چین و چروک‌های گردن و خطوط اخم از آن استفاده می شود. بوتاکس جنبه‌های درمانی هم دارد مانند درمان سردردهای میگرنی، درمان تعریق زیاد کف دست و پا و زیر بغل، درمان غیر قرینگی صورت و… که همگی از مزایای تزریق آن هستند.بوتاکس به قدری پرطرفدار است که همه افراد و حتی کسانی که از این روش استفاده نکرده‌اند به خوبی آن را می‌شناسند. تزریق بوتاکس جنبه درمانی و پیشگیری دارد. در سنین پایین بیشتر برای جلوگیری از ایجاد چین و چروک و در سنین بالاتر برای باز شدن چروک‌ها تزریق می‌شود. حتما سوال می‌کنید کدام بوتاکس خارجی بهتر است؟ بوتاکس دیسپورت یک برند انگلیسی است که امتحان خود را به خوبی پس داده است و در ایران و دنیا طرفداران زیادی دارد. ماندگاری بوتاکس دیسپورت یکی از علت‌های محبوبیت آن است. بوتاکس انگلیسی در مقایسه با بوتاکس ایرانی مسپورت ماندگاری و کیفیت بالاتری دارد.

چرا بوتاکس تزریق کنیم؟

هر روز که در آیینه نگاه می‌کنید، با دیدن چین و چروک‌ها گذر زمان و افزایش سن به شما یادآوری می‌شود. با تزریق بوتاکس با نگاه در آیینه اعتماد به نفس بیشتری دارید. علاوه بر این خانم‌ها معمولا به آرایش علاقه دارند قطعا پوستی صاف و بدون چین و چروک جلوه زیباتری با آرایش خواهد داشت. راستش را بخواهید زیبایی حق همه‌ی انسان‌ها است.

۴ دلیل برای تزریق بوتاکس دیسپورت اصل

برندهای متفاوتی از بوتاکس ایرانی تا خارجی به وفور در کشور وجود دارد. آنچه که اهمیت دارد انتخاب بهترین بوتاکس است زیرا سخن از زیبایی صورت و سلامت شماست. به دلایل زیر انتخاب بوتاکس انگلیسی یک تصمیم منطقی و عاقلانه است.

  • بوتاکس دیسپورت نسبت به دیگر برندها ماندگاری بیشتری دارد و با افزایش تعداد دفعات تزریق به مرور زمان ماندگاری آن بیشتر نیز خواهد شد.
  • نتایج تزریق بوتاکس دیسپورت ۲ روز پس از تزریق قابل مشاهده است.
  • بوتاکس دیسپورت در مقایسه با دیگر برند‌ها حساسیت کمتری را در افراد ایجاد کرده است و هنگام تزریق درد کمتری دارد.
  • معروف ترین برند بوتاکس در کل جهان دیسپورت است.

موارد کاربرد بوتاکس انگلیسی دیسپورت

جالب است بدانید دیسپورت برای کارهای درمانی در کودکان بالای ۲ سال استفاده می‌شود. موارد زیر از کاربردهای تزریق بوتاکس در بزرگسالان و کودکان است:

  • از بین بردن چین و چروک شدید، ملایم و خطوط پنجه کلاغی
  • درمان اسپاستیسیته کانونی اندام فوقانی و تحتانی در بزرگسالان
  • درمان اسپاستیسیته کانونی اندام تحتانی در کودکان بالای ۲ سال
  • درمان تورتیکولی اسپاسمودیک یا دیستونی گردن در بزرگسالان
  • درمان بلفارواسپاسم یا بسته شدن غیر ارادی پلک در بزرگسالان
  • درمان اسپاسم همی فسیال یا گرفتگی ناگهانی نیمه صورت در بزرگسالان
  • درمان میگرن
  • درمان تعرق در دست،پا و زیر بغل

پروفایلو چیست؟

اگر سن بالای سی سال سن دارید در همین لحظه یک عکس از ۵ سال قبل را با چهره فعلی خود مقایسه کنید. شما هم متوجه کمی افتادگی در پوست خود شدید؟ ناراحت نباشید این روزها با وجود روش جوانسازی پوست با پروفایلو دیگر نگران افتادگی پوست خود نباشید. علت این افتادگی پوست و فرورفتگی در قسمت‌‌هایی مانند خط خنده، کاهش کلاژن سازی پوست است. با کم شدن کلاژن‌ها به مرور زمان حجم بافت زیرپوست کاهش می‌یابد. ژل پروفایلو از مواد هیالورونیک اسید ساخته شده است و با تحریک پوست به کلاژن سازی سبب ایجاد طراوت، شادابی و رفع افتادگی در پوست می‌شود. پس از تزریق پروفایلو میزان حجم زیر پوست به مقدار طبیعی افزایش یافته و محل تورفتگی‌ها پر خواهد شد.

موارد کاربرد پروفایلو

  • جوانسازی گردن، نواحی شانه و جلوی سینه، بازو، زانو و دست
  • از بین بردن چین و چروک‌های صورت
  • از بین بردن چین و چروک‌های گردن
  • پر کردن چین و چروک‌های عمقی مانند خط خنده، خط اخم
  • رفع افتادگی و جبران حجم از دست رفته پوست
  • ایجاد ظاهری نرم‌تر، صاف‌تر و طبیعی در پوست
  • تحریک پوست به کلاژن سازی

تزریق بوتاکس یا تزریق ژل پروفایلو؟

اگر به یک کلینیک معتبر مانند کلینیک مهزیار مراجعه کنید پزشک متخصص شما را در انتخاب روش جوانسازی مناسب راهنمایی خواهد کرد. به طور کلی استفاده از هر دو روش پیشنهاد می‌شود. همه افراد دارای عادت‌های روزمره‌ای مانند اخم کردن، بالا بردن ابروها و… هستند که به طور غیر ارادی رخ می‌دهد. عادت‌های روزمره سبب ایجاد چین و چروک‌هایی مانند خط اخم و خنده می‌شود. بهترین روش برای جلوگیری از ایجاد این چین و چروک‌ها تزریق بوتاکس است زیرا عضله آن بخش فلج شده و دیگر توانایی جمع کردن پوست صورت و ایجاد چروک را ندارد. اگر تزریق بوتاکس را از سنین پایین شروع کرده باشید به احتمال زیاد چروک‌های عمیق ندارید. از تزریق ژل پروفایلو نیز برای ایجاد پوستی شاداب و شفاف استفاده کنید. اگر بالای ۳۵ سال دارید به احتمال زیاد حجم بافت زیرپوست کم شده است که پروفایلو با تحریک کلاژن سازی این مشکل را رفع خواهد کرد.

تزریق بوتاکس و پروفایلو را کجا انجام دهیم؟

تکنیک تزریق بوتاکس و پروفایلو به ظاهر ساده است. همین موضوع سبب شده است برخی افراد در دام  تبلیغ‌های دروغین آرایشگاه‌ها و مراکز نامعتبر گرفتار شوند. باور داشته باشید که تزریق بوتاکس و ژل پروفایلو یک روش پزشکی است و حتما باید در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص انجام شود. مجموعه زیبایی مهزیار یکی از مراکز معتبر در حوزه ارائه خدمات زیبایی است. قبل از تصمیم به تزریق پروفایلو و بوتاکس می‌توانید توسط پزشک ویزیت شده و مشاوره دریافت کنید. تزریق بوتاکس دیسپورت در کلینیک مهزیار توسط پزشک متخصص انجام می‌شود.

سخن آخر این است که بوتاکس دیسپورت و تزریق ژل پروفایلو از بهترین روش‌های جوانسازی پوست هستند. با تزریق بوتاکس دیسپورت صورت جوان و با پروفایلو پوستی سفت و شاداب داشته باشید. خودتان را بیشتر دوست داشته باشید.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو