عکس دو نفره نرگس محمدی و فریبا نادری که هر دو خیلی دوست دارند

عکس دو نفره نرگس محمدی و فریبا نادری که هر دو خیلی دوست دارند


منبع: پرشین وی

137

1400/7/29

15:12


در این عکس فریبا نادری و نرگس محمدی را در کنار هم مشاهده می کنید

فریبا نادری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است که باب ازی در سریال ستایش به شهرت رسید. او در این سریال بانرگس محمدی همبازی بود . امروز در پرشین وی می خواهیم عکس فریبا نادری و نرگس محمدی را برای شما قرار دهیم که فریبا نادری منتشر کرد و متن عاشقانه ای نوشت.

عکس فریبا نادری و نرگس محمدی

فریبا نادری با انتشار عکس زیر نوشت:

با بعضی از ادمها ، فقط بعضی هاشون،
میشه سالها نشست و چایی خورد و حرف زد با خیالِ راحت. بدون اینکه فکر کنی ممکنه حرفت رو درد و دلت رو به کسِ دیگه ای بگه. این اسمش میشه رفاقت. خواهری. و نرگسی جونم از اون رفیق جونی های بی عقده و هنرمندِ که من ب تنهایی عاشقشم. همش باهات خوش میگذره آخه

فریبا نادری و نرگس محمدی

عکس فریبا نادری و نرگس محمدی

بد نیست درباره فریبا نادری بیشتر بدانید

فریبا نادری زاده ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی و همسر سابق مسعود رسام است.
فریبا نادری در تهران به دنیا آمد و یک برادر و دو خواهر دارد.

او از کودکی عاشق بازیگری بوده و از بزرگترین آرزوهای زندگی‌اش این بوده که جای قهرمان فیلم هایی که دوستشان داشته قرار بگیرد. اما پدر و مادرش مخالف بازیگرشدن او بودند و او را به درس خواندن توصیه می‌کردند. در دوران کودکی بچه شیطون و بازیگوشی بودم و یادم می‌آید هم بازی‌ام برادرم بود و بیشتر به دنبال بازی‌های پسرانه بودم و اصلا عروسک نداشتم.

فریبا نادری و نرگس محمدی

فریبا نادری

به بهانه عکس فریبا نادری و نرگس محمدی درباره این بازیگر بیشتر صجبت می کنیم. نادری که در اوج جوانی با مسعود رسام که خیلی از او بزرگ‌تر بود ازدواج کرد،
گفت که این ازدواج به تشخیص خودش انجام شده‌است.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

مسعود رسام (متولد ۱۳۳۶) در حالی که نزدیک به ۳۰ سال از فریبا بزرگتر بود به او پیشنهاد ازدواج داد، نکته جالب دیگر اینکه متاسفانه این کارگردان و تهیه کننده با سابقه و حرفه‌ای در همان روزها نیز بیمار بود و از بیماری کشنده‌اش آگاه بود (سرطان خون). فریبا نادری اما از دوران کوتاه زندگی‌اش با مرحوم رسام کاملا راضی است و او را شخصی با روح بزرگ می‌داند.

بازیگر ایرانی

بازیگر ایرانی

اینستاگرام و ویکی پدیا و ویستا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو