ایدریس آلبا شایعات بازی در نقش جیمز باند را رد کرد

منبع: فوت و فن

69

1400/7/29

17:19


ایدریس آلبا شایعات بازی در نقش جیمز باند را رد کرد

 
ایدریس البا بازیگر بریتانیایی تمامی شایعات مربوط به بازی در نقش اولین جیمز باند سیاه پوست هالیوود را رد کرده است.
ایدریس البا، بازیگر ۴۰ ساله بریتانیایی و ستاره سریال «The Luthor» چندی پیش به شوخی گفته بود که برای بازی در نقش مامور ۰۰۷ به اندازه کافی خوش قیافه است؛ اما حالا می‌گوید که تمامی صحبت‌ها و گزارش‌ها در مورد بازی او در نقش جیمز باند بی اساس هستند.
در مصاحبه ای با رادیو تایمز هنگامی که از او پرسیده شد که او یکی از انتخاب‌های اصلی برای جانشینی دنیل کریگ است یا نه، او پاسخ داد: "این فقط یک شایعه است و من هیچ ایده‌ای در این مورد ندارم."

پیرس برازنان و کینی وست از جمله افراد مشهوری هستند که از حضور او در نقش جیمز باند حمایت کرده‌اند و برازنان که قبلا در نقش جیمز باند بازی کرده است، می‌گوید که او جیمز باند خوبی خواهد بود.

چندین سال است که شایعات بازی ایدریس البا در نقش جیمز باند منتشر شده اما نام او باری دیگر و در سال ۲۰۱۴ با انتشار ایمیلی هک شده از کمپانی سونی که در آن اشاره شده بود او باید ۰۰۷ بعدی باشد، بر سر زبان‌ها افتاد. ایدریس البا در توییتر خود در پاسخ به این ایمیل نوشت: "خوشحالم که فکر می‌کنید برای بازی در این نقش شانسی دارم!"
او قبلا هم در یک جلسه پرسش و پاسخ در سپتامبر ۲۰۱۴ در پاسخ به سوال یکی از طرفدارانش گفته بود که اگر این نقش به او پیشنهاد شود آن را بدون شک قبول خواهد کرد.

دنیل کریگ جیمز باند فعلی هالیوود که هم اکنون مشغول فیلمبرداری فیلم جدید جیمز باند به نام Spectre(شبح) است، تنها یک بار دیگر در این نقش بازی خواهد کرد؛ او گفته است که بعد از آن این مجموعه را ترک می‌کند. او دو سال پیش در مصاحبه‌ای با مجله رولینگ استونز گفت: "من از زمانی که وارد این مجموعه شدم، می‌خواستم آن را ترک کنم اما به من اجازه ترک قراردادم را نمی‌دادند و من توافق کرده‌ام که در چند فیلم دیگر هم بازی کنم و باید منتظر باشیم و ببینیم که فیلم جدید چه از آب در می آید. به هر حال، کار، کار است."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو