بهترین مسیرها برای اروپاگردی

منبع: فوت و فن

123

1400/7/30

08:45


بهترین مسیرها برای اروپاگردی

اروپا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای مسافران از سراسر دنیا با هر نوع فرهنگ و سبک زندگی است. مهم نیست بودجه شما چه مقدار است، علاقه شما چیست یا چند سالتان است؛ اروپا برای هر فردی جذابیت‌های خاص خودش را دارد. وقتی تصمیم دارید به اروپا سفر کنید، اول از همه هدف خود را از سفر مشخص کنید و سپس مسیرتان را طبق آن انتخاب کنید. برخی از بهترین مسیرهای مسافرت قرن‌هاست که امتحان و تجربه شده‌اند. بهترین اماکن اروپا محدودیت زمانی ندارند و نزدیکی به این کشورها راحتی و سرعت سفر را بیشتر می‌کند.

تور هنری اروپا

اروپا منزلگاه بی‌نظیرترین هنرهای جهان است. اگر شیفته هنر هستید، با قلب هنر دنیا، موزه لوور پاریس، خانه مونا لیزا و ونوس دو میلو، سفر خود را آغاز کنید. سپس، به سمت موزه دل پرادو در مادرید اسپانیا بروید که بتوانید آثار ال گرکو و تیتیان را مشاهده کنید. به هلند بروید و از موزه ونگوک بازدید کنید و سپس به ایتالیا بروید. در فلورانس، شما می‌توانید مجسمه دیوید اثر میکلانژ و گنبد برونلسکی را مشاهده کرده و از گالری خیره‌کننده اوفیتزی بازدید کنید. سپس به رم بروید و از کلیسای سیستین، پیِتای میکلانژ و نقاشی‌های آبرنگی بی‌شماری دیدن کنید. اگر وقت داشتید به موزه بریتانیا در لندن و آلبرتینا در وین نیز سر بزنید و سفری به آنجا داشته باشید.

تور غذایی اروپا

اروپا مهد بهترین غذاهای دنیاست که سابقه‌ای طولانی دارند. اگر به تست انواع غذا علاقه‌‌‌مند هستید، سفر خود را از اسپانیا آغاز کنید و غذاهای دریایی و غذای مشهور پاییا را امتحان کنید. با قطار به فرانسه بروید و رستوران‌های پاریس را بگردید و خود را در غذاهای پر از کره چرب و غذاهای خاصی مانند حلزون غرق کنید. در پرُوانس، طعم خوش نوشیدنی‌های محلی تازه، سبزیجات و گیاهان خوش‌عطر و تر و تازه‌ای را خواهید چشید. پس از آن، به سوییس بروید و مشهورترین پنیرها و شکلات‌های دنیا را بخورید. سپس، به عنوان حسن ختام به جنوب ایتالیا بروید. در توسکانی که موطن غذاهای دلچسب توسکان است توقف کنید. از نوشیدنی‌های محلی در یکی از تاکستان‌های بی‌شمار لذت ببرید و تا جایی که معده شما جا دارد، پاستا بخورید. حتماً دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی را فراموش نکنید تا کالری را بسوزانید و بتوانید بین وعده‌های غذا، از اماکن دیدنی هم لذت ببرید.

تور کوله‌پشت‌گردی اروپا

اگر وقت دارید، پول دارید و شکیبا هستید، تور گردشگری بزرگ اروپا را امتحان کنید که هر ساله هزاران نفر از مسافران پیاده یا کوله‌پشت‌گردها آن را تجربه می‌کنند. یک بلیت ارزان از یکی از مراکز اصلی اروپا بخرید؛ دابلین جایگزین خوبی برای لندن است. سپس بدون رزرو و برنامه‌ریزی سفر خود را آغاز کنید. اگر می‌توانید از پس این نوع سفر بربیایید، بهترین راه برای دیدن اروپاست. بار خود را سبک کنید و انعطاف‌پذیر باشید تا بتوانید با آزادی کامل هر جا که روحتان می‌طلبد بروید و زمان بیشتری را در مکان‌هایی که دوست دارید بگذرانید و زمان‌های کمتری را در جاهایی که دوست ندارید توقف کنید. یک مسیر سفر شما می‌تواند پرواز به دابلین و گردش در ایرلند باشد. سپس، به اسکاتلند و انگلیس بروید، از طریق تونل کانال مانش به پاریس بروید و از آنجا به اسپانیا و پرتغال سفر کنید. بعد از آن، به ایتالیا بروید و با قایق به یونان بروید. با ترکیبی از قطار و هواپیما به اتریش، سوئیس، آلمان و هلند بروید.

مسیرهای بکر

اگر ماجراجو هستید یا اگر به دنبال یک مسیر عالی برای تجربه سفر خود به اروپا می‌گردید، از مسیرهایی استفاده کنید که کمتر مسافری به آنجا می‌رود. مدت زمانی را در فنلاند، سوئد و نروژ سپری کنید و از مناظر طبیعی زیبا و آدم‌های زیبا دیدن کنید. با بودجه کافی، به شرق اروپا بروید و از لهستان و رومانی دیدن کنید؛ جایی که کمتر گردشگران به آنجا می‌روند. اگر می‌خواهید کمتر سواره باشید و بیشتر و عمیق‌تر مکان‌ها اطراف خود را تجربه کنید به کرواسی بروید و از مناظر آنجا لذت ببرید یا با دوچرخه دور تا دور ایرلند را بپیمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو