لو رفتن عکس‌های جدیدی از Huawei Ascend Mate 2

لو رفتن عکس‌های جدیدی از Huawei Ascend Mate 2


منبع: فوت و فن

111

1400/7/30

08:45


لو رفتن عکس‌های جدیدی از Huawei Ascend Mate 2


این تصاویر جدیدِ Huawei Ascend Mate 2 ، که انتظار می‌رود هفته آینده در نمایشگاه CES آن را از نزدیک ببینیم، توسط Engadget رونمایی شده اند. عکس‌های منتشر شده اطلاعاتی در مورد مشخصات این فبلت نیز بدست می‌دهند که اگر بخواهیم صریحا در مورد آن‌ها اظهار نظر کنیم، کمی ناامید کننده به نظر می‌آیند.
 به جای ارتقای صفحه نمایش  6.1 اینچی Ascend Mate ، هواوی همان رزولوشن ۷۲۰ x 1280 پیکسل را حفظ کرده است و به همین جهت از نظر تراکم پیکسلی، محصول جدید آن ها، در برابر دیگر فبلت ها، حرفی برای گفتن ندارد. اما شاید این محصول جزو محصولات ارزان قیمت بوده و از نظر قیمت گذاری در قسمتی از بازار جای گیرد که رقبای زیادی در آن حضور ندارند.  Ascend mate 2 به پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۶ گیگاهرتزی از نوع Huawei Kirin 910 ، دو گیگابایت RAM و دوربین‌های ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. این محصول به همراه نسخه ۴٫۲٫۲ اندروید به صورت پیش فرض به بازار عرضه می‌شود.
از آنجاییکه لیست مشخصه‌های سخت افزاری این محصول نسبت به برادر بزرگترش تغییر چندانی نکرده است، امیدواریم قیمت ارزان تری از محصول پیشین هواوی که بهایی ۳۳۵ یورویی داشت، داشته باشد. هفته آینده و پس از رونمایی رسمی از این فبلت، اطلاعات بیشتری از آن در اختیار تان خواهیم گذارد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو