۵ راه برای تسهیل کسب و کار با استفاده از گوگل اپس

۵ راه برای تسهیل کسب و کار با استفاده از گوگل اپس


منبع: فوت و فن

72

1400/7/30

08:45


۵ راه برای تسهیل کسب و کار با استفاده از گوگل اپس

 

بنابراین کاربران می‌توانند در زمان اندک و با زحمتی کمتر، کار بیشتری انجام دهند. با استفاده از تکنولوژی ابری (کلود)، شما قادر خواهید بود تا بدون نگرانی در زمینه مشکلات فناوری اطلاعات پنهان در هر تجارتی، سرعت رشد شرکتتان را به دلخواه برنامه ریزی کنید. اگر سیستمهای قدیمی، باعث کندی کار شما شده‌اند، با این پنج راه‌حل میتوانید کسب و کار خود را تسهیل کرده و به رشد آن کمک کنید:
 

۱- هزینه کمتر، کار بیشتر
چرا هنگامی که ابزارهای ساده و کارآمد نیاز واقعی شما را برآورده می‌سازند، روی سیستمهای گران و پیچیده سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ قیمت‌گذاری سرراست  ۵ یا ۱۰ دلاری به ازای هر کاربر در هر ماه Google Apps به شما امکان دسترسی به پست الکترونیکی، ذخیره سازی فایل و اشتراک گذاری آن، ویدئو کنفرانس، تقویم، اسناد و غیره را فراهم می‌کند. شما همگام با رشدتان هزینه‌ها را می‌پردازید و نیازی نیست در آینده سخت افزار جدیدی بخرید، یا نرم افزاری را بروزرسانی کرده یا نسخه تازه را خریداری نمایید.

 
۲- کار گروهی پربارتری داشته باشید.
همیشه با نشستن در پشت میز نمی‌توانید بهترین کارتان را انجام دهید. با Google Apps همکاران‌تان در هر زمان و هر مکانی که باشند، می‌توانند با هم ارتباط برقرار کرده و ایده‌ها را به اشتراک بگذارند. با همکاران، تامین‌کنندگان یا مشتریان، در زمان واقعی (در لحظه) روی اسناد، فایلهای spreadsheet و presentation به صورت گروهی کار کنید. در مناطق مختلف جهان از طریق چت ویدئویی، ملاقات چهره به چهره داشته باشید. تغییرات صورت گرفته در فایلهای هر فرد به طور خودکار بروز شده و در فضای ابری ذخیره می‌شوند. بنابراین شما همیشه به آخرین نسخه دسترسی خواهید داشت و تاریخچه تغییرات هم کاملا واضح است.
 

۳- با دردسرهای به روزرسانی‌ها و خرابی‌های گاه و بیگاه خداحافظی کنید
انتظار برای دریافت ایمیل‌ها و یا آخرین بروزرسانی نرم‌افزارها وقت گرانبها و پول را هدر می‌دهد. Google Apps بر روی همان زیرساختهای امن به کار رفته در گوگل، جیمیل و سایر خدمات ارائه شده به صدها میلیون کاربر بنا شده است. با میزان در دسترس بودن ۹۹٫۹۷۸ درصدی و عدم وجود هیچ برنامه‌ای برای از کار افتادگی سرورها وdowntime برنامه ریزی شده، لازم نیست نگران خرابی سخت‌افزار، کرش سیستم، و حتی بلایای طبیعی باشید.

 
۴- از محل کنفرانس، گوشه کافه، یا صندلی هواپیما کار کنید
نیروهای شما ممکن است ابزارهای مورد علاقه خود را داشته باشند که شما ندارید، اما Google Apps با همه آنها کار می‌کند. بنابراین هر شخصی در شرکت شما، از طریق لپ‌تاپ، تبلت و انواع گوشیهای هوشمند، می‌تواند ویرایش اسناد، چک کردن ایمیل و به روز رسانی تقویم کاری را انجام دهد؛ آن هم بدون توجه به اینکه کجا باشند. آنها حتی می‌توانند در زمان قطع بودن اینترنت هم‌چنان روی پروژه‌ها کار کرده و به صورت آفلاین آنها را ویرایش کنند.
 

۵-  حفظ ایمنی و محرمانگی اطلاعات
از  طریق یک مرکز کنترل واحد و متمرکز، شما می‌توانید فایلها را ردیابی کنید، اشتراک گذاری را مدیریت کنید، کاربرانی اضافه کنید و گزارشات  کاربری را مشاهده کنید. رمزنگاری، داده‌های شما را امن و تحت کنترل‌تان نگه می‌دارد.

 
آیا شما هم از گوگل اپس استفاده می‌کنید؟ چه کاربردهای دیگری از گوگل اپس سراغ دارید؟
 
 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو