خدمات و محصولات ویژه محرم ایرانسل تشریح شد

منبع: فوت و فن

62

1400/7/30

09:07


خدمات و محصولات ویژه محرم ایرانسل تشریح شد


 
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، علاقه‌مندان جهت اطلاع از نواهای پیشواز محلی بر حسب گویش و زبان‌های محلی و نواهای پیشواز عمومی ویژه محرم می توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۰۳۰ از کلیه نواهای پیشواز مناسبتی این ماه و با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۸۸۸ از محصولات ویژه محرم ویترین مطلع شوند.
همچنین متقاضیان جهت اطلاع از نواهای پیشواز محلی گیلکی ویژه محرم، می توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۰۳۱ و متقاضیان نواهای پیشواز آذری با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۰۳۳ از فهرست نواهای پیشواز مناسبتی این ماه مطلع شوند.
علاوه بر این، علاقه‌مندان به نواهای محلی فارس و بختیاری می‌توانند با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۰۳۲ و علاقه‌مندان به نواهای جنوبی نیز با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۰۳۴ از فهرست این نواهای پیشواز مطلع شوند.
 
بر اساس این گزارش، دریافت لیست محصولات چندرسانه‌ای پیشخوان محرم ایرانسل هم با ارسال یک پیامک رایگان به شماره ۸۸۸۹ ممکن خواهد شد. علاوه بر این، ۵ بسته محتوایی با ۳۰درصد تخفیف و با تعرفه ۳۰۰۰ ریال شامل نوای پیشواز، تصویر پس زمینه و سرویس متنی ویژه ایام محرم، به مشترکین عرضه می‌شود.
 
مشترکان ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۸۴۸۷۷ در مسابقه پیامکی "روز واقعه" شرکت کرده و در قرعه کشی ۱۲۴میلیون تومان جوایز در نظر گرفته شده برای این مسابقه شرکت کنند.
 
اطلاعات بیشتر از محصولات و خدمات ویژه محرم ایرانسل، از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی  www.irancell.ir قابل مشاهده است.

نظرات


تصویری


ویدئو