آیین تشییع فرزند شهید یاسوجی برگزار شد

منبع: برترین ها

60

1400/7/30

11:30


آیین تشییع و خاکسپاری «روح الله پرازیده» فرزند شهید «گل محمد پرازیده» صبح امروز (جمعه ) با اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار و در قبرستان شرف آباد این شهر به خاک سپرده شد.

ایرنا: آیین تشییع و خاکسپاری «روح الله پرازیده» فرزند شهید «گل محمد پرازیده» صبح امروز (جمعه ) با اقشار مختلف مردم و مسئولان کشوری و استانی در یاسوج برگزار و در قبرستان شرف آباد این شهر به خاک سپرده شد.

در این مراسم سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و خانم فریده اولاد قباد مشاور در امور زنان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نیز نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و استاندار وجمعی از مدیران و فرماندهان نیروهای سه گانه شرکت داشتند.

فرزند شهید کهگیلویه و بویراحمدی که اقدام به خودکشی کرده بود ، روز گذشته پس از ۲ روز تلاش تیم‌های پزشکی شهرهای شیراز و یاسوج در بیمارستان سوختگی امیرالمومنین شیراز جان سپرد.

این جوان ۳۸ ساله پس از اقدام به خودسوزی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شد و پس از انجام برخی اقدامات به بیمارستان امیرالمومنین شیراز اعزام شد.

معاون رئیس جمهور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و دستگاه قضایی به صورت جداگانه ابعاد موضوع خودسوزی این فرزند شهید را پیگیری کردند.

فرزند شهید برازیده متاهل و دارای سه که برای پیگیری وضعیت اشتغال و وام خود به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کرده بود و بعد هم در اعتراض به وضعیت موجود اقدام به خودسوزی با بنزین کرد.

فرزند شهید برازیده متاهل و دارای سه فرزند بود که برای پیگیری وضعیت اشتغال و وام خود به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه کرده بود و بعد هم در اعتراض به وضعیت موجود اقدام به خودسوزی با بنزین کرد.

به دنبال رخ دادن این حادثه تلخ ، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستوراتی را در مورد حادثه خودکشی یکی از فرزندان شهدا در شهر یاسوج و دلجویی از خانواده این مرحوم صادر کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو