در سال ۲۰۱۹ در انتظار چه خودرو‌هایی از سوی کمپانی فورد خواهیم بود؟

منبع: فوت و فن

89

1400/7/30

15:16


در سال ۲۰۱۹ در انتظار چه خودرو‌هایی از سوی کمپانی فورد خواهیم بود؟

پس از آن که کمپانی فورد در اوایل سال ۲۰۱۸ خبر از حذف تمامی خودرو‌های خود به جز مدل موستانگ از خط تولید خود در آمریکا را داد، اکنون زمان آن فرا رسیده که این خبر شوکه کننده را پشت سر گذاشته و در انتظار اتفاقات پیش رو باشیم.

مسلماً کنار گذاشته شدن مدل‌هایی مانند فیِستا ST،‌ فوکوس ST و RS خبری ناراحت کننده خواهد بود اما این کمپانی در زمینه‌ی رونمایی از محصولات جدید خود قصد هدر دادن زمان را ندارد. ما پیش از این در گزارشی اعلام کردیم که مدل موستانگ شِلبی GT500 و اکسپلورِر ۲۰۲۰ طی هفته‌‌های آینده در دیترویت معرفی خواهند شد اما رئیس بخش ارتباطات محصول کمپانی فورد در آمریکای شمالی یعنی مایک لِوین در حساب توییتر خود تایید کرده است که در سال ۲۰۱۹ شاهد مدل‌های جدید بیشتری از سوی این شرکت خواهیم بود. وی در توییتر خود نوشت “ مدل‌های فورد جدید بسیاری که در میان‌ آن‌ها مدل‌های اکسپلورر، اِسکِیپ، موستانگ GT500، سری F سوپر دیوتی و ترانزیت نیز به چشم می‌خورند، در سال ۲۰۱۹ روانه‌ی بازار خواهند شد”.

در حال حاضر هیچگونه جزئیاتی در ارتباط با مدل‌های اِسکِیپ، سری F سوپر دیوتی، یا ترانزیت ۲۰۲۰ منتشر نشده اما این موضوع در شرف تغییر می‌باشد. مدل اسکیپ از آنجاییکه نسل کنونی آن در سال ۲۰۱۳ به فروش گذاشته شد در انتظار طراحی مجدد است. این خودرو بر پایه‌ی پلتفرم دیفرانسیل جلوی مشابه مدل کنونی فوکوس ساخته شده و بنابراین فرض این که جانشین این خودرو به عنوان مدل جدید فوکوس که تنها در خارج از آمریکا به فروش می‌رسد، بر روی پلتفرمی مشابه سوار خواهد شد منصفانه است. ما همچنین دریافتیم که مدل جدید برانکو تنها به دنبال بازسازی از سری F معرفی خواهد شد، به این معنا که این خودرو احتمالاً تا سال آینده و به عنوان یک مدل سال ۲۰۲۱ ظاهر نخواهد شد. مایک لوین همچنین به مدل دیگر این کمپانی که کراس اوری دیگر که بر پایه‌ی فوکوس ساخته شده و از طراحی مشابه برادر بزرگ‌تر خود برخوردار می‌باشد محسوب می‌شود و به اصطلاح “ برانکو کوچک” نامیده می‌شود، اشاره نداشته است.

ظاهراً به روز رسانی سری F نسبت به دو مدل برانکو ارجعیت دارد. چرا که این خودرو به ویژه مدل F-150 پرفروش‌ترین خودرو کمپانی فورد به شمار می‌رود. کمپانی‌های جنرال موتورز و Ram هر دو پیکاپ تراک‌های فول سایز تماماً جدیدی به نام‌های شورولت سیلوِرادو،‌ GMC Sierra و Ram 1500 را عرضه کرده‌اند و هر دو در مقابل غرور و شادی کمپانی فورد بیش از پیش به رقابت مشغول هستند. طبق گفته‌های مایک لوین به احتمال زیاد شاهد یک سری F سوپر دیوتی به روز رسانی شده پیش از عرضه‌ی F-150 خواهیم بود. کمپانی فورد در اواخر هفته‌ی آینده به میزبانی یک رونمایی پیش از نمایشگاه از مدل جدید اکسپلورر خود خواهد پرداخت و ما آماده‌ی ارائه‌ی جزئیات کامل این رویداد به شما خواهیم بود. ما همچنین امیدواریم تا در رابطه‌ی با اتومبیل‌های این شرکت که در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد نیز اطلاعات بیشتری را کسب کنیم پس در نتیجه ما را دنبال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو