سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس – بخش اول

سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس – بخش اول


منبع: فوت و فن

239

1400/7/30

18:41


سریال‌های آینده دنیای سینمایی مارول در دیزنی پلاس – بخش اول

مارول استودیو در حال توسعه چندین سریال از دنیای سینمایی مارول است که قرار است بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا این سریال‌ها را به شما معرفی کنیم.

در سال ۲۰۱۹ میلادی، کمپانی مارول اعلام کرد که سعی دارد تا دنیای سینمایی مارول را در دنیای سریال گسترش دهد. در حال حاضر، سریال وانداویژن (WandaVision)، فالکون و سرباز زمستانی (The Falcon and the Winter Soldier)، لوکی (Loki) و چه می‌شود اگر ..؟ (What If) بر روی سرویس دیزنی پلاس عرضه شدند.

حال، کمپانی مارول به دنبال آن است تا تعداد سریال‌های خود را افزایش دهد و محتواهای بیشتری را برای مخاطبان و طرفداران خود به نمایش بگذارد. از آنجا که برخی از انتقام‌جویان اصلی در دسترس نیستند، سرویس دیزنی پلاس، فرصتی برای کمپانی مارول فراهم کرده تا قهرمان‌های تازه معرفی کند تا برنامه‌های آنها برای فاز چهارم بهتر پیش برود. در سال ۲۰۱۹، مارول از پنج سریال که در سال ۲۰۲۱ پخش خواهند شد، پرده برداشت. به تازگی سه سریال دیگر به عنوان بخشی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اعلام شدند.

سریال هاکای (Hawkeye)

 Hawkeye

Hawkeye

سریال هاکای قرار است به کاراکتر کلینت بارتون با بازی جرمی رنر بپردازد. این سریال همچنین قرار است تیرانداز ماهر بعدی دنیای سینمایی مارول را معرفی کند که کیت بیشاپ نام دارد. مارول استودیو، هیلی استاینفلد را برای ایفای این نقش به خدمت گرفته است. علاوه بر این دو، دیگر بازیگران سریال شامل آلاکوا کاکس، ورا فارمیگا، فلورنس پیو، فرا فی، تونی دالتون و زان مک کلارنون است.

در صحنه پساتیتراژ فیلم بیوه سیاه (Black Widow)، نحوه حضور فلورنس پیو در این سریال توضیح داده شده است. در این سریال، قرار است به ماجراجویی‌های کیت بیشاپ به همراه کلینت بارتون پرداخته شود. این سریال قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر سال ۲۰۲۱ میلادی بر روی سرویس دیزنی پلاس عرضه شود.

سریال میس مارول (Ms. Marvel)

Ms. Marvel

Ms. Marvel

کامالا خان، اولین کاراکتر جدید دنیای سینمایی مارول است که قرار است یک سریال اختصاصی در سرویس آنلاین دیزنی پلاس داشته باشد. در طی سال‌ها، این کاراکتر نوجوان آمریکایی و پاکستانی، بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته بوده است. کمپانی مارول اظهار داشته که کامالا خان قبل از حضور در فیلم‌های آینده دنیای سینمایی مارول، قرار است در سریال میس مارول حضور داشته باشد. یکی از فیلم‌های آینده که او در آن حضور خواهد داشت، فیلم کاپیتان مارول ۲ (Captain Marvel 2) خواهد بود.

ایمن ولانی برای ایفای کامالا خان در این سریال به خدمت گرفته شده است. در کنار او نیز آرامیس نایت، ساگار شیخ، ریش شاه، مت لینتز، زنوبیا شروف و موهان کاپور در این سریال نقش‌آفرینی خواهند کرد. هنوز موضوع این سریال مشخص نشده اما شایعات حاکی از آن است که ممکن است نسخه بازسازی‌شده از فرا انسان‌ها (Inhumans) در این سریال حضور داشته باشند. این فصل از سریال میس مارول شامل شش قسمت طولانی خواهد بود و داستان آن با فیلم مارول‌ها (The Marvels) ارتباط خواهد داشت. فیلمبرداری این سریال در اواخر سال ۲۰۲۰ میلادی شروع شده بود و انتظار می‌رود که این سریال در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی از سرویس آنلاین دیزنی پلاس پخش گردد.

سریال مون نایت (Moon Knight)

Moon Knight

Moon Knight

یکی دیگر از کاراکترهای جدید دنیای سینمایی مارول که قرار است سریالی اختصاصی داشته باشد، کاراکتر مارک اسپکتور در سریال مون نایت است. این ابرقهرمان مجنون باور دارد که قدرت‌هایش از خدای ماه مصر یعنی خونشو، نشات گرفته است. کمپانی مارول، برای ایفای نقش مون نایت یا مارک اسپکتور در این سریال، اسکار آیزاک را به خدمت گرفته است. می کالاماوی و ایتان هاوک نیز قرار است در این سریال حضور داشته باشند. دیگر بازیگران سریال نیز شامل ژان پاول دوچمپ، مارلین آرلون، ادی سیلور و ویلو سیلور است.

مدیر اجرایی سریال مون نایت بر عهده جرمی اسلیتر است. نویسندگان متعددی در این سریال همکاری کردند. گزارش شده بود که تولید این سریال قرار است از ماه نوامبر  سال۲۰۲۰ شروع شود اما به بهار سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد. انتظار می‌رود که سریال مون نایت در زمانی در سال ۲۰۲۲ میلادی بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه شود. فصل اول این سریال شامل شش قسمت خواهد بود.

سریال شی هالک (She-Hulk)

She-Hulk

She-Hulk

یکی دیگر از کاراکترهای تازه دنیای سینمایی مارول، کاراکتر جنیفر والترز است. او، نقش اصلی سریال شی هالک خواهد بود. اتفاقات این سریال پس از فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی (Avengers: Endgame) رخ می‌دهد که در آن، هالک ضعیف شده است. مارک روفالو قرار است نقش بروس بنر را در این سریال به تصویر بکشد. تاتیانا ماسلینی نیز قرار است نقش شی هالک را بازی کند.

دیگر بازیگران این سریال نیز شامل تیم راث در نقش ابومینیشن، جینجر گونزاگا در نقش دوست صمیمی شی هالک و رنه الیس گولدسبری در نقش آملیا است. هنوز هیچ خبری در مورد داستان و اتفاقات این سریال منتشر نشده است. اما بنابر گزارش‌ها، این سریال شامل ده قسمت نیم ساعته خواهد بود. مدیر اجرایی این سریال جسیکا گائو است. فیلمبرداری این سریال شروع شده و انتظار می‌رود که سریال شی هالک در زمانی در سال ۲۰۲۲ میلادی بر روی سرویس آنلاین دیزنی پلاس عرضه گردد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو