نرم افزار حذف صدای اضافی از فیلم MAGIX Video Sound Cleaning Lab v22.2.0.53

نرم افزار حذف صدای اضافی از فیلم MAGIX Video Sound Cleaning Lab v22.2.0.53


منبع: پی سی دی

60

1400/8/1

12:29


نرم افزار حذف صدای اضافی از فیلم MAGIX Video Sound Cleaning Lab v22.2.0.53

MAGIX Video Sound Cleaning Lab نرم افزاری منحصر به فرد و کامل برای ویرایش و نویزگیر صدای فیلم می باشد. اگر شما یک دوربین فیلم برداری داشته باشید ، شاید بعد از فیلم برداری متوجه صدای نویز آزاردهنده ای شوید. حتی بهترین صحنه ها نیز می توانند به علت نویز دوربین ، صداهای پشت صحنه یا دیگر صداهای محیط، بلا استفاده شوند.
نرم افزار MAGIX Video Sound Cleaning Lab دارای امکانات و افکت های فراوان و قدرتمندی برای بازیابی صدای بهینه برای ویدئو می باشد. با استفاده از تکنولوژی حرفه ای این نرم افزار می توانید صدای ویدئوهای خود را به سادگی بهینه سازی کنید.

امکانات برنامه حذف صدای اضافی از فیلم MAGIX Video Sound Cleaning Lab  :

–    سریعترین راه برای ایجاد صدای بهتر : تنها ویدئو یا ترک صوتی را به صورت مستقیم از روی هارد درایو وارد کنید و همان لحظه شروع به بهینه سازی عناصر صوت با استفاده از گزینه های خودکار یا دستی بپردازید. بعد از اتمام کار ویرایش صوت می توانید ترک صوتی یا ویدئوی خود را در تمامی فرمت های معمول ذخیره کنید یا با استفاده از نرم افزارهای دیگر اقدام به ویرایش ویدئو کنید.
–    پیش تنظیمات برای کمک به شما : با استفده از پیش تنظیمات موجود در نرم افزار دیگر نیازی نیست که شما تخصص و مهارت خاصی برای بهینه سازی صدای ویدئو داشته باشید. این تنظیمات می توانند صدای نویز، صدای باد یا صداهای پش زمینه را به خوبی از روی ویدئو حذف کنند.
–    دسترسی به تمامی امکانات نرم افزار تنها با چند کلیک ساده به همراه نکات مهم و آموزشی در طی پردازش های مهم از مرحله وارد کردن فایل های صوتی و تصویری تا بهینه سازی صدا و سطح آن و تعمیر ترک های صوتی صدمه دیده
–    جعبه اطلاعات نرم افزاد دارای ترفندها و نکات مفیدی برای کارهای پس از تولید صوت می باشد. این Info Box برای کمک به شما در ویرایش صداها بسیار ایده آل است. تمامی افکت ها و عملکردهای آن به صورت ساده توضیح داده شده اند تا شما بتوانید به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.
–    حذف ساده صدای باد از ویدئوهایی که در فضای خارج از خانه فیلم برداری شده اند و در تهیه آنها از هیچ یک از ابزار حرفه ای ضبط صدا استفاده نشده. استفاده از الگوریتم های پیچیده برای حذف نویز و صداهای اضافه از مهمترین امکانات نرم افزار است.

دانلود

نیم بها

دانلود نرم افزار ویرایش صدای فیلم MAGIX Video Sound Cleaning Lab

#حجمسرور پی سی دی
1224MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

تصاویر

نرم افزار حذف صدای اضافی از فیلم MAGIX Video Sound Cleaning Lab v22.2.0.53

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
3. محتویات پوشه Crack را به مسیری که نرم افزار را نصب کردید کپی کنید
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو