عرضه‌ی آئودی RS 7 جدید با یک تخفیف ۱۸٫۵۰۰ دلاری!

منبع: فوت و فن

126

1400/8/1

12:47


عرضه‌ی آئودی RS 7 جدید با یک تخفیف ۱۸٫۵۰۰ دلاری!

از رونمایی نسل دوم آئودی A7 دقیقاً یک سال می‌گذرد. مدل تماماً جدید RS7 نیز طی ماه‌های آینده وارد بازار خواهد شد. اما پیش از این اتفاق، نمایندگی‌های آئودی نیازمند خالی کردن موجودی انبار خود هستند و یکی از بهترین روش‌ها برای انجام این کار ارائه‌ی تخفیف‌هایی است.

به گفته‌ی وبسایت Cars Direct نمایندگی‌های آئودی به منظور قابل قبول ساختن برخی قیمت‌های تخفیف خورده برای تعدادی از مدل‌های انتخابی، در حال ارائه‌ی نوعی پیشنهاد انگیزشی به نام کمک “هزینه‌ی بازاریابی” می‌باشند که تا سی‌ام ماه نوامبر ادامه خواهد یافت. اما این پیشنهاد دقیقاً شامل کدام مدل‌ها می‌شود؟ مدل‌های A6 و A7 2018 هر دو واجد شرایط تا ۱۰٫۰۰۰ دلار تخفیف هستند.

علاوه بر این، مدل‌‌های S6 و S7 نیز شامل تخفیف تا سقف ۱۵٫۰۰۰ دلار می‌شوند. به این ترتیب آئودی A6 2018 با قیمت خرده فروشی ۵۰٫۶۷۵ دلار که شامل هزینه‌ی تحویل خودرو نیز می‌شود عرضه خواهد شد و همچنین این قیمت می‌تواند در مورد مدل S6 به حدوداً‌ ۷۳٫۰۰۰ نیز برسد.

مدل‌های A7 و S7 نیز به ترتیب با قیمت خرده فروشی ۷۰٫۶۷۵ دلار و ۸۲٫۱۷۵ دلار روانه بازار خواهد شد. اگر به دنبال خرید یک آئودی در بازار خودرو هستید با در نظر داشتن این تخفیف‌های دلگرم کننده، توجیه اقدام فوری برای خرید کار چندان سختی نخواهد بود.

اما خودرویی که بیش از دیگر مدل‌ها به آن علاقه‌مند هستیم بدون شک مدل RS 7 است. این هیولا با قیمت ۱۱۵٫۸۷۵ دلاری خود بی‌شک خودرو ارزان قیمتی محسوب نمی‌شود اما کمپانی آئودی در حال حاضر با ارائه‌ی یک تخفیف ۱۷٫۵۰۰ دلاری سعی در کاهش این رقم دارد. با فرض بر اینکه تصمیم به انتخاب هیچ آپشن اضافه‌ای نگیرید، شما به لحاظ تئوری می‌توانید با صرف هزینه‌ای کم‌تر از ۱۰۰٫۰۰۰ دلار صاحب یک آئودی RS 7 2018 جدید شوید.

به علاوه، این نکته را نیز باید یادآور شویم که تمامی محصولات آئودی واجد شرایط یک تخفیف وفاداری ۱۰۰۰ دلاری برای کسانی که از طریق Audi Financial اقدام به خرید می‌نمایند نیز هستند. این به معنای ۱۸٫۵۰۰ دلار تخفیف در مجموع است.

اما در صورتیکه هیچ یک از مدل‌های ذکر شده تنها به این دلیل که به اندازه‌ی کافی بزرگ نیستند مورد پسند شما قرار نمی‌گیرند، این خودرو ساز در حال ارائه‌ی مدل‌های A8 و S8 که به تازگی باز طراحی شده‌‌اند می‌باشد که شامل یک تخفیف ۱۲٫۵۰۰ دلاری نیز می‌شوند.

اما جدای از مدل‌های باز طراحی شده‌ی پیش رو این سوال مطرح می‌شود که دلیل این سخاوت کمپانی آئودی چیست؟ در پاسخ باید گفت که این تخفیف‌ها به دلیل نزدیک شدن به پایان سال و همچنین‌ احتمال نزدیک بودن مجدد رقابت فروش‌های سالانه میان کمپانی‌های آئودی، BMW، و مرسدس بنز در سال جاری از سوی کمپانی آئودی ارائه می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو