دانلود CINEBENCH 23.2 – نرم افزار بنچمارک و امتیازدهی پردازنده

منبع: پی سی دی

106

1400/8/1

14:01


دانلود CINEBENCH 23.2 - نرم افزار بنچمارک و امتیازدهی پردازنده

CINEBENCH در میان تمامی شرکت ها و افراد حرفه ای یکی از معروفترین نرم افزار بنچمارک و امتیازدهی سرعت CPU و کارت گرافیک کامپیوتر می باشد.CINEBENCH با یک کلیک و در عرض کمتر از 1 دقیقه پردازنده و کارت گرافیک شما را تا بالاترین حد ممکن زیر فشار قرار می دهد و حداکثر توانایی آنرا می سنجد, پس از این سنجش امتیاز نهایی پردازنده و کارت گرافیک مشخص می شود و با این کار می توانید سرعت واقعی سیستم خود را بسنجید. این عمل به ویژه برای کسانی که یک سیستم جدید خریداری کردند و یا سیستم خود را اورکلاک کردند بسیار کارامد می باشد.

CineBench دارای دو بخش متفاوت سنجش عملکرد پردازنده اصلی (CPU) و عملکرد کارت گرافیک (OpenGL) می باشد که مؤلفه CPU تمام قدرت پردازشی سیستم را برای رندر یا تحویل خروجی منظره ای با تصاویر واقعی 3D (شبیه سازی انیمیشن ویروسی No Keyframes طراحی شده توسط شرکت AixSponza) استفاده می کند، مؤلفه OpenGL نیز عملکرد کارت گرافیک را با ایجاد صحنه 3D پیچیده ای به صورت نمایش تعقیب تعدادی خودرو (طراحی شده توسط Renderbaron) مورد ارزیابی قرار می دهد، نتایج OpenGL تا حدود زیادی به نوع تراشه گرافیکی و درایور کارت گرافیک بستگی دارد.

در حال حاضر شرکت های معتبر INTEL و AMD برای اثبات سرعت پردازنده های جدید خود به این نرم افزار اکتفا می کنند و آنرا معتبرترین برنامه بنچمارک می شناسند.

دانلود

نیم بها

دانلود CINEBENCH

نسخهحجمسرور پی سی دی
64bit197MBDOWNLOAD
 

– رمز فایل: www.p30day.com

راهنمای نصب
1. فایل دانلود شده را با برنامه Winrar باز کنید و extract کنید.
2. نرم افزار را نصب کنید.
 
در صورتی که موفق به نصب و اجرای این نرم افزار نشدید به انجمن سایت پی سی دی مراجعه کنید و مشکل خود را مطرح نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو