پخش آنلاین کنسرت «پرسه در خمسه» با صدای حسام‌الدین سراج

118

1400/8/1

14:57


رویداد موسیقایی «پرسه در خمسه» با اجرای گروه موسیقی «تیام» به خوانندگی سیدحسام‌الدین سراج در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد.

پخش آنلاین کنسرت «پرسه در خمسه» با صدای حسام‌الدین سراج

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، رویداد موسیقایی «پرسه در خمسه» در بزرگداشت پدر داستانسرایی ادبیات فارسی، حکیم نظامی گنجوی با اجرای اشعاری از نظامی، حافظ و مولانا در فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این رویداد گروه موسیقی «تیام» به سرپرستی و آهنگسازی هادی منتظری و خوانندگی حسام‌الدین سراج برنامه اجرا کردند.

این کنسرت یکشنبه دوم آبان در روز میلاد پیامبر مهربانی، حضرت محمد مصطفی(ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق(ع) از ساعت ۲۱ در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند کنسرت را از سایت بنیاد رودکی به نشانی www.bonyadroudaki.com، اینستاگرام بنیاد به نشانی ‌bonyad.roudaki و آپارات فرهنگسرای نیاوران در نشانی farhangsaraniavaran تماشا کنند.

حضور شالویی و افضلی در فرهنگسرای نیاوران

کنسرت «پرسه در خمسه» با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان به همت فرهنگسرای نیاوران و بنیاد فرهنگی هنری رودکی عصر جمعه ۳۰ مهرماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرا برگزار شد.

Parseh

محمود شالویی، سرپرست معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی افضلی، مدیرعامل بنیاد رودکی به همراه جمعی از هنرمندان تماشاگران این اجرای مناسبتی بودند. هادی منتظری (نوازنده کمانچه و سرپرست گروه)، حسام‌الدین سراج (خواننده)، حمید قنبری (نوازنده تنبک)، علیرضا دریایی (نوازنده کمانچه)، جمشید صفرزاده (نوازنده سنتور)، امین دادوری (نوازنده دف) و مجید مولانیا (نوازنده تار) اعضای گروه در کنسرت پرسه در خمسه بودند.

سرپرست معاونت امور هنری و مدیرعامل بنیاد رودکی پس از تماشای کنسرت «پرسه در خمسه» از نمایشگاه آثار تجسمی جشن نگاره در گالری‌های شماره ۱ و ۲ فرهنگسرای نیاوران دیدن کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو