بهترین وسایل ورزشی برای ورزش در خانه (مت یوگا، دمبل، ترامپولین)

منبع: نبض ما

103

1400/8/1

17:04


وسایل مورد نیاز برای شروع ورزش

همه ما تناسب اندام را دوست داریم اما تلاشی برای آن نمی کنیم. برای ورزش کردن الزاما نباید به باشگاه بروید و هزینه های سنگین آن را بپردازید .امروز من میخواهم چند وسیله ورزشی مهم که قیمت مناسبی دارند را معرفی کنم. البته توجه داشته باشید این وسایل تنها برای ورزش در خانه نیست. هر زمانی که شما بخواهید باشگاه بروید به این تجهیزات نیاز پیدا می کنید و باید آن ها را تهیه کنید. به عنوان مثال خرید مت یوگا خارجی می تواند کمک مناسبی به شما کند.

وسایل مورد نیاز

مت یوگا

مت یوگا

مت یکی از ابزار های مهم در ورزش است. سطح نرم این وسیله مانع از رسیدن آسیب به بدن شما می شود.

امروزه با وجود ویروس کرونا رعایت بهداشت جزء واجبات است. مت یوگا اجازه نمی دهد تعرقات ناشی از ورزش کردن به زمین بریزد. شاید فکر کنید تعرقات خشک می شود و دیگر اثری از آن نمی ماند اما اینطور نیست و باکتری های موجود در تعرقات رشد کرده و ممکن  است بیماری های پوستی برای شما به همراه داشته باشد.

علاوه بر موارد بالا مت یوگا مانع از برخورد بدن شما با سطح زمین می شود. کف باشگاه ها به خاطر رطوبت موجود بستر مناسبی برای رشد میکروب و باکتری است. شما با خرید مت یوگا خارجی می توانید از پوستتان در برابر بیماری ها و میکروب ها محافظت کنید.

دمبل

دمبل هم یکی ابزار های کاربردی در ورزش است. این وسیله در تقویت عضلات بسیار موثر می باشد. همانطور که می دانید دمبل ها انواعی دارند که در ادامه به چند مورد از کاربردی ترین دمبل ها می پردازیم.

دمبل های ثابت

این دمبل ها ثابت هستند. یعنی وزنشان تغییری نمی کند. معمولا از این نوع دمبل ها در باشگاه ها استفاده می شود.

دمبل های ثابت انتخاب مناسبی برای ورزشکاران است زیرا هنگام استفاده از این دمبل دیگر نگرانی ای بابت تنظیم و شل شدن وزنه ها نخواهند داشت.

دمبل

1-دمبل های لاستیکی ثابت

این دمبل ها کیفیت بالایی دارند. برای افرادی که تمرینات بدنسازی و باشگاهی انجام می دهند انتخاب مناسبی است. جنس این دمبل ها چدنی می باشد. مزیت مهم این وزنه ها روکش لاستیکی موجود بر روی وزنه است. این روکش تراشه ها و فرورفتگی های دمبل را می پوشاند و تمرین را برای شما آسان می کند.

یکی دیگر از ویژگی ها این دمبل امکان چاپ برند بر روی آن است. در صورتی که قصد برند سازی دارید می توانید از این دمبل ها استفاده کنید.

2-دمبل های یورتان

این دمبل ها همانند بالاست. تفاوت بین این دو با چشم قابل مشاهده نیست. جنس این وزنه ها یورتان بوده و مقاوت بیشتری در برابر ضربات دارد . این تفاوت بین آن ها می باشد.

یورتان جنس بسیار محکمی است و روی آن ترک خورده و یا خراشیده نمی شود. نسبت به دمبل های پلاستیکی بسیار مقاوم تر هستند. این دمبل برای خانم ها و آقایان مناسب است. البته از آن در منزل هم می توانید استفاده کنید.

دمبل های قابل تنظیم

این دمبل به ورزشکاران کمک می کند تا در هر زمان و با هر وزنه ای بتوانند ورزش کنند و محدودیتی نداشته باشد. این موضوع برای ورزشکاران حرفه ای یک مزیت محسوب می شود.اما ورزشکاران مبتدی برای تنظیم وزنه و سفت کردن گیره ها با مشکل مواجه می شوند. بنابراین اگرشما ورزشکار مبتدی هستید به سراغ این دمبل نروید.

دمبل سلکتوری

این دمبل هم قابل تنظیم است اما معایب دمبل قبلی را ندارد. دمبل سلکتوری گران تر از دیگر دمبل های قابل تنظیم است. زیرا کیفیت و مقاومت بسیار زیادی دارد.

دمبل بانوان (ایروبیک)

این دمبل ها معمولا در وزن های 0.5 کیلو گرم تا 10 کیلوگرم تولید می شوند. برای ورزش هایی مانند ایروبیک ، پیلاتس و… بسیار مناسب است. معمولا از این دمبل برای ورزش در خانه استفاده می کنند. جنس آن چدن بوده و یک روکش پلاستیکی بر روی آن است.

شما با مطالعه این بخش می توانید دمبل مورد نظر را انتخاب و اقدام به خرید آن کنید.

ترامپولین خانگی

ترامپولین خانگی

یکی دیگر از تجهیزاتی که می توانید تهیه کنید و در خانه با آن ورزش کنید ترامپولین خانگی است.

بازی با ترامپولین نوعی ورزش هوازی می باشد. شما با 300 دقیقه ورزش هوازی در هفته به راحتی به تناسب اندام می رسید.

علاوه بر تناسب اندام این ورزش بر روی عملکرد اعصاب و روان تاثیر شایانی دارد. زیرا برای حفظ تعادل مغز فعالیت بیشتری خواهد داشت.

مزایای استفاده از ترامپولین بسیار زیاد استقیمت ترامپولین خانگی سل سنتر در برابر فواید آن بسیار بالا می باشد. شما برای باشگاه رفتن باید هر ماه هزینه کنید اما برای ترامپولین یک بار هزینه کرده و یک عمر می توانید از آن استفاده کنید.

خرید انواع وسایل ورزشی در فروشگاه اینترنتی سل سنتر

فروشگاه اینترنتی سل سنتر عرضه کننده بهترین محصولات ورزشی مانند انواع دمبل ، ترامپولین خانگی مت یوگا و … با کیفیت بالا و تضمین بهترین قیمت بازار، آماده خدمت گزاری به شما عزیزان  می باشد. همچنین ما برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت را قرار داده ایم تا شما دوستان عزیز با خیالی آسوده خرید کرده و از آن لذت ببرید.

با توجه به مطالب گفته شده اگر تمایل به خریدو مشاهده قیمت انواع دمبل ، مت یوگا و ترامپولین دارید می توانید به صورت مستقیم این محصول را با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته از فروشگاه اینترنتی سل سنتر تهیه کنید.

امتیاز به مطلب post

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو