پوستر سه بعدی لاکچری پشت تلویزیون، خانه‌ی خود را شیک کنید!

پوستر سه بعدی لاکچری پشت تلویزیون، خانه‌ی خود را شیک کنید!


منبع: نی نی بان

150

1400/8/2

09:09


یکی از مزیت‌های بسیار خوب پوسترهای سه بعدی، نمای واقعی و باورپذیر آن‌ها است.

  • عاشق دیوار‌های آجری و قدیمی هستید؟
  • دوست دارید طبیعت را به خانه بیاورید؟
  • طرح‌های هندسی را شیک و لاکچری می‌دانید؟

پوسترهای سه بعدی می‌توانند تمام آرزوهای شما را برآورده کنند. این پوسترها، آن‌قدر واقعی به نظر می‌رسند که ممکن است خیلی متوجه‌ی کاغذ دیواری بودن آن‌ها نشوید!
پوستر سه بعدی لاکچری پشت تلویزیون می‌تواند طرح‌های مختلفی داشته باشد و با سایر مبلمان اتاق پذیرایی شما به‌خوبی هماهنگ شود. این نوع کاغذ دیواری‌ها مخصوصاً مناسب کسانی هستند که روحیه‌ی ماجراجویانه دارند یا دکوراسیون یکنواخت و بی آب و تاب خانه به مدت طولانی، آن‌ها را ملول و خسته می‌کند.
بعضی از این کاغذ دیواری‌ها حتی می‌توانند خانه‌ی شما را بزرگ‌تر از آن چیزی که واقعاً هست نشان دهند و جلوه‌ای خاص و هوشمندانه ایجاد کنند.

                                      

پوستر سه بعدی لاکچری پشت تلویزیون

در این مقاله می‌خوانید:

پوستر سه بعدی، نوعی کاغذ دیواری است که طرح‌های سه بعدی دارد و دیوار خانه‌ی شما را شیک و لاکچری می‌کند.
  • پوستر سه بعدی لاکچری چیست؟
  • مدل‌های پوستر سه بعدی پشت تلویزیون
  • قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی لاکچری چیست؟

پوستر سه بعدی، نوعی کاغذ دیواری است که طرح‌های سه بعدی دارد و دیوار خانه‌ی شما را شیک و لاکچری می‌کند. به همین دلیل هم به آن، پوستر سه بعدی لاکچری می‌گویند.
این پوسترها در طرح‌ و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارند و شما می‌‌توانید آن‌ها را هر جا که خواستید، نصب کنید؛ یعنی از دیوار محل کار گرفته تا اتاق خواب و آشپزخانه و حتی پشت تلویزیون!
به‌تازگی آنلاین ‌شاپ‌های زیادی، انواع و اقسام این کاغذ دیواری‌ها را در اینترنت به فروش می‌گذارند. در نتیجه در هر کجای کشور که باشید، می‌توانید این کاغذ دیواری‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید. فقط کافی است که هنگام جستجوی آن‌ها کلمات زیر را سرچ کنید:

  • کاغذ دیواری سه بعدی
  • پوستر دیواری سه بعدی
  • پوستر سه بعدی

                                      

پوستر سه بعدی لاکچری

مدل‌های پوستر سه بعدی پشت تلویزیون

قبل از هر چیز، لازم است بدانید که پوستر یا کاغذ دیواری سه بعدی با کاغذ دیواری معمولی چه تفاوتی دارد.

  • کاغذ دیواری ساده هم در ایران و هم در خارج از ایران تولید می‌شود و رول‌هایی با اندازه‌های ثابت دارد. طرح‌های این نوع کاغذ دیواری تکرارشونده هستند و در مقایسه با پوسترهای سه بعدی، یک بعد کم دارند!
  • کاغذ دیواری یا پوستر سه بعدی نیز در ایران تولید می‌شود. اما تفاوت آن، این‌جا است که می‌تواند دلخواه، سفارشی و کاملاً مخصوص شما باشد! حتی ابعادش را هم می‌توانید خودتان تعیین کنید و تازه، در مقایسه با کاغذ دیواری‌های معمولی، هزینه‌ی کمتری بپردازید!

در ادامه، چند مدل پوستر سه بعدی پشت تلویزیون را به شما معرفی می‌کنیم تا از آن‌ها برای دکوراسیون خانه‌ی خود ایده بگیرید:

پوستر سه بعدی طرح طبیعت

پوسترهای سه بعدی در مقایسه با کاغذ دیواری‌های معمولی، هزینه‌ی کمتری دارند.

این نوع پوستر سه بعدی، مناسب آن دسته از عاشقان طبیعت است که حتی در خانه نیز دل‌شان هوای گشت‌وگذار می‌کند!
استفاده از پوستر سه بعدی طرح طبیعت، مخصوصاً پشت تلویزیون، ایده‌ی بسیار هوشمندانه‌ای است. زیرا می‌توانید هر بار که چشمان‌تان از دیدن تلویزیون خسته شد، به طبیعت زیبای روی دیوار نگاه کرده و به چشمان خود استراحت بدهید!
از طرفی، وقتی تلویزیون شما روشن است؛ اشکال صفحه‌ی نمایش در پس زمینه‌ی طبیعت روی دیوار، نمای لاکچری و بسیار زیبایی را ایجاد می‌کند، که احتمالاً دل‌تان نمی‌خواهد از آن چشم بردارید!

                                      

پوستر سه بعدی پشت تلویزیون

پوستر سه بعدی طرح هندسی

پوستر‌های سه بعدی آن‌قدر متنوع هستند که با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

ممکن است پیش خودتان فکر کنید که پوسترهای سه بعدی، همه از دم، شلوغ و رنگارنگ هستند و به درد کسانی مثل شما که شیفته‌ی دکوراسیون‌های ساده و مینیمال هستید نمی‌خورند! اگر این‌طور است، با عرض پوزش باید بگویم اشتباه می‌کنید! پوستر‌های سه بعدی آن‌قدر متنوع هستند که با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.
به طور مثال، بعضی از پوسترهای طرح هندسی بسیار شیک و مینیمال هستند. در نتیجه می‌توانند توازن و آرامش خاصی را که مدنظر شما است، در محیط خانه ایجاد کنند. به خصوص اگر آن‌ها را در رنگ‌های خنثی خریداری کنید، مطمئن هستیم که پشیمان نمی‌شوید.

پوستر سه بعدی طرح آجری

کاغذ دیواری‌های مدرن به خانه‌ی شما شخصیت و اصالت می‌بخشند.

به همان اندازه که بعضی از افراد شیفته‌ی طرح‌های مدرن و امروزی هستند، بعضی‌های دیگر زیبایی را فقط در طرح‌های قدیمی و تاریخی می‌بینند. در این‌جا هم پوسترهای سه بعدی شما را ناامید نمی‌کنند و با انواع طرح‌های قدیمی و آجری، روح اصالت‌طلب شما را راضی نگه می‌دارند!
امروزه با مدرن‌سازی شدن خانه‌ها، کمتر به دیوارهای قدیمی و آجری در فضای داخلی خانه برمی‌خوریم. در چنین شرایطی می‌توانید روی دیوار پشت تلویزیون خود، یک پوستر سه بعدی با طرح آجر نصب کنید.
دیوارهای سفید اتاق پذیرایی، در کنار تک دیوار آجری و شکلاتی رنگ، تضاد زیبایی را ایجاد می‌کنند. می‌توانید یک میز چایخوری چوبی قهوه‌ای را نیز در کنار یکی از دیوارها بگذارید و به دکوراسیون اتاق پذیرایی خود، اصالت بیشتری ببخشید.

                                      

کاغذ دیواری مدرن

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این بین، کیفیت کاغذ دیواری از همه مهم‌تر است.
در بررسی کیفیت پوسترهای سه بعدی باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

نصب پوستر سه بعدی، کار چندان راحتی نیست و نیاز به مهارت دارد.
  • جنس پوستر
  • کیفیت چاپ
  • شکل و شمایل طرح

علاوه بر کیفیت، ابعاد و اندازه‌ی پوستر سه بعدی نیز باید در نظر گرفته شود. طبیعی است که هر چقدر دیوار پشت تلویزیون شما بزرگتر باشد، به پوستر بزرگ‌تری نیاز دارید و ناچارید که پول بیشتری هزینه کنید.
در نهایت، دستمزد نصاب را نیز باید به هزینه‌های قبلی اضافه کنید. چرا که نصب پوستر سه بعدی، کار چندان راحتی نیست و نیاز به مهارت دارد؛ پس خودتان نمی‌توانید آن را به‌تنهایی انجام دهید و نیاز دارید که از یک نصاب باتجربه کمک بگیرید.

                                      

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

جمع‌بندی

پوستر سه بعدی لاکچری پشت تلویزیون ایده‌ای خاص و هوشمندانه است. زیرا اجازه نمی‌دهد که خانه‌ی شما کسل و خسته کننده به نظر برسد. از طرفی این نوع کاغذ دیواری‌های مدرن به خانه‌ی شما شخصیت و اصالت می‌بخشند. و کاری می‌کنند که اوقات لذت‌بخش و آرامی را سپری کنید.
برای خرید پوستر سه بعدی لاکچری پشت تلویزیون، لازم است که به آنلاین شاپ‌های مختلف سر بزنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید. ضمناً حواس‌تان باشد که قیمت را فدای کیفیت نکنید و یک پوستر سه بعدی بادوام بخرید.


پیشنهاد ویژه نی نی بان: بهترین دکتر جراح بینی در تهران


پیشنهاد ویژه نی نی بان: لابیاپلاستی چیست و چه مراقبت‌هایی دارد؟


پیشنهاد ویژه نی نی بان: بهترین سونوگرافی تهران


پیشنهاد ویژه نی نی بان: درمان ناباروری در مردان، وقتی هیچ اسپرمی ندارند!


به کلینیک نی نی بان هم سر بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو